Autor: b92.net

14.08.2019

NEOBJAŠNJIV FENOMEN! ŠTA TO BLJEŠTI IZ CRNE RUPE?! Astronomi su uočili čudnu svetlost koju ne mogu da dokuče

Naša galaksija Mlečni put ima crnu rupu u svom središtu, poznatu pod imenom "Strelac A", a koja je počela da šalje neobične zrake, snažnije nego ikada do sada koji su viđeni

Naučnici još nisu utvrdili zašto crna rupa "šalje" ove odbljeske, iako su ih posmatrali u realnom vremenu, navodi Independent.

Oni navode da je šansa da vide takav niz eksplozija koji se šalju kroz galaksiju veoma mala, nakon što su to izračunali koristeći "najopsežniji statistički model ikada objavljen", a svoje zaključke su objavili i naučnom radu.

Istraživači su, takođe, naveli da je šansa da vide ovakvo zračenje tokom noći 0,3 odsto, a šansa da je vide više od četiri noći je manja od 0,05 procenata.

To zračenje može da znači i da je crna rupa postala "aktivnija" ili da je počela da "prikuplja" više različitih "materijala".

(VIDEO) NEVEROVATNO NAUČNO OTKRIĆE: Prva fotografija crne rupe!

Ali, kako navode istraživači, to može da sugeriše i da je dosadašnje poimanje crne rupe pogrešno i da će morati da otkriju način da što bolje razumeju njeno postojanje.

Ti odbljesci mogu da se dese i kada se zvezda poznata pod imenom SO-2 približi crnoj rupi, a što se dogodilo prošle godine.

Međutim, ipak nisu uspeli da dokuče od čega su nastali ti odbljesci i nastavljaju sa posmatranjem crne rupe, kako bi razumeli fizičke procese koji bi mogli da utiču na njeno menjanje.

Sargon25920

pre 4 godine

По мом мишљењу црна рупа је само чеп торуса.