Autor: Informer.rs/Tanjug

04.05.2022

NASA REŠILA DA ŠOKIRA VANZEMALJCE! Poslala OVE FOTOGRAFIJE u svemir, ako njima ne privuče male zalene onda s ljudskom vrstom zaista nešto nije u redu...

printscreen

NASA ima plan da u svemir lansira slike nagih ljudi u nadi da će tako privući vanzemaljske civilizacije, prenose britanski i američki mediji

Uz prikaz nagih ljudi naučnici američke svemirske stanice planiraju da inteligentim bićima u svemiru pošalju i poziv kako bi se konačno uspostavio kontakt.

Naučnici računaju na to da "aktovi" neće šokirati pripadnike drugih civilizacija.

Muškarac i žena će mahati kako bi izgledali mnogo privlačnije za civilizacije u svemiru, dodaju naučnici koji su predstavili izgled muškarca i žene koje će poslati u svemir u okviru projekta "Svetionik u svemiru".

Kako preciziraju, to neće biti prave fotografije već crteži nagog muškarca i nage žene uz prikaz ljudske DNK strukture.

"Glavni cilj projekta je da pošalje poruku svim civilizacijama koje bi mogle postojati u svemiru kako bi se uspostavio kontakt sa njima", naveli su naučnici.

Podsetili su da to nije nova ideja, te da su pre pola veka pločice sa nagih ljudima poslate u svemir sa svemirskim letelicama Pionir 10 i Pionir 11, a koje i danas putuju galaksijom.

Foto: printscreen

Naučnici će u novom projektu pokušati da prikažu i gravitaciju i očekuju da će vanzemaljci razumeti sve binarne poruke, jer je smatraju da je binarni prikaz verovatno univerzalan.

"Binarni oblik je najjednostavniji oblik matematike, jer uključuje samo dva suprotstavljena stanja: nulu i jedan, da ili ne, crno ili belo, masu ili prazan prostor", smatraju u NASA.

Predložena poruka uključuje osnovne matematičke i fizičke koncepte za uspostavljanje univerzalnog načina komunikacije praćenog informacijama o biohemijskom sastavu života na Zemlji, vremenski označenom položaju Sunčevog sistema u Mlečnom putu u odnosu na poznate globalne parametre, kao što je i digitalizovani prikazi Sunčevog sistema i Zemljine površine, prenosi The Sun.

Studija Univerziteta u Notingemu objavljena u časopisu Astrophisical Journal, a koja se bavi mogućnostima pronalaženja vanzemaljskog života procenjuje da bismo mogli da delimo galaksiju sa više od 30 inteligentnih vanzemaljskih civilizacija.

Šta se krije iza jezivog projekta "Lavanda"? Veštačka inteligencija napravljena zato da ubija! (VIDEO)

Gost "Info dana" bio je analitičar Saša Borojević. On je govorio o tome na koji način su povezani svi ratovi koji se trenutno rasplamsavaju po celom svetu. Evo kakve veze ima Balkan i Srbija sa projektima velikih sila. Uživo u program, putem vajber linka, uključio se i Dževad Galijašević, stručnjak za terorizam koji je komentarisao kompleksne odnose između Amerike i Izraela.

19.04.2024