Autor: Vostok

20.11.2019

(VIDEO) RUSI IZBACILI AMERIČKE KOSMONAUTE SA LETA "SOJUZA" NA MKS! NASA moli da im daju bar jedno mesto, NEMAJU ČIME DA PUTUJU U SVEMIR!

Prvi put posle 19 godina, strani kosmonauti nisu uključeni u posadu ruske kosmičke letelice. U oktobru 2020. i na proleće 2021. godine, po troje Rusa će najverovatnije leteti u kosmos

U isto vreme, šef NASA, Džim Brajednšatajn je poslao pismo šefu "Roskosmosa" Dmitriju Rogozinu, u kojem je za američke kosmonaute tražio jedno mesto u kosmičkim letelicama. Zahtev je usledio zbog toga što početak letova novih američkih kosmičkih letelica kasni. Objavljeno je da Rusija i SAD pregovaraju o ovoj temi.

Međutim, do sada su, prema odobrenom spisku objavljenom na vebsajtu Centra za obuku kosmonauta, sva mesta u posadi kosmičke letelice "Sojuz" MS-17 rezervisana za Ruse: Anatolija Ivanišina, Ivana Vagnera i Nikolaja Čuba. Kako je za RIA Novosti objašnjeno u Centru za obuku kosmonauta, posadu je u takvom sastavu odobrila interresorna komisija.

Ako "Roskosmos" na kraju ne uspe da obezbedi jedno od mesta u kosmičkom brodu za NASA ili neku drugu inostranu agenciju, u oktobru 2020. godine prva u punom sastavu ruska posada "Sojuza" odlazi na MKS. Prethodno je posada od tri kosmonauta za let na MKS uvek uključivala jednog ili dva strana kosmonauta. Poslednja u potpunosti ruska posada letela je u kosmos 2000. godine na stanicu "Mir".

ŽESTOK UDAR NA RUSIJU, NIČU DVA GASOVODA za dopremanje Azerbejdžanskog i Kaspijskog gasa u Evropu! Cevi idu kroz Gruziju, Tursku, Grčku, Albaniju i dalje u Italiju i... IZA SVEGA STOJE SAD!

Sledeća grupa kosmonauta, koja bi trebalo da poleti u proleće 2021. godine na letelici "Sojuz" MS-18, uključuje Sergeja Ridšikova, Sergeja Kuda-Sverčkova i Sergeja Korsakova. Ovo je prvi put da će posada sa tri Sergeja poleteti u kosmos.

U skladu sa važećim ugovorom, poslednji američki kosmonaut trebalo bi da poleti na MKS na kosmičkom brodu "Sojuz" na proleće 2020. godine. To bi trebao bi biti Kristofer Kasidi. Međutim, kako je ranije za RIA Novosti rekao jedan od učesnika rusko-američkih pregovora, u slučaju da se ispuni zahtev SAD-a za mesto u letelici, najverovatniji kandidat za treće mesto u oktobru 2020. godine je kosmonaut NASA Stiven Bouven. Sada deo rezervne posade "Sojuza" MS-16 prolazi potrebnu obuku u Ruskom centru za obuku kosmonauta. Kandidati za let na "Sojuzu" 2021. godine još nisu utvrđeni.

AMERIKANCI PRAVE POSEBNU VOJSKU ZA UNIŠTENJE S-400 I S-500! Ovo je detaljan plan dejstva protiv ruskog PVO, samo jednu stvar su prevideli - RUSI IMAJU SPREMAN ODGOVOR! (VIDEO)

Ruski "Sojuzi" su i dalje jedina letelica sposobna da preveze čoveka na MKS, s obzirom na to da je 2011. godine američki šatl povučen iz upotrebe. U SAD-u se razvijaju nove kosmičke letelice koje bi trebale prevoziti kosmonaute na MKS, ali njihova realizacija kasni i prolaze kroz  faze testiranja.

Perica