Autor: informer.rs/index.hr

28.11.2019

SPEKTAKULARNO OTKRIĆE! Pronađena OGROMNA CRNA RUPA 70 PUTA VEĆA OD SUNCA! Ovaj pronalazak ZBUNIO NAUČNIKE!

Astronomi su otkrili toliko veliku crnu rupu na Mlečnom putu da to dovodi u pitanje postojeće modele razvoja zvezda, saopštili su naučnici

Crna rupa, nazvana LB-1 je 15.000 svetlosnih godina udaljena od Zemlje i ima masu 70 puta veću od Sunca, objavljeno je u časopisu Nature, uz objašnjenje da je LB-1 otkrio međunarodni tim naučnika uz pomoć kineskog teleskopa Lamost.

Dodatni podaci s dva najveća svetska optička teleskopa u Španiji i SAD potvrdili su veličinu LB-1 koju su kineski naučnici opisali kao fantastičnu.

Procenjuje se da Mlečni put sadrži 100 miliona zvezdanih crnih rupa no LB-1 je dvostruko veća od onog što su naučnici mislili da je moguće, kazao je Liu Jifeng, profesor sa kineskog nacionalnog astronomskog opservatorija koji je vodio istraživanje.

- Crne rupe tolike mase ne bi trebalo ni da postoje u našoj galaksiji prema većini sadašnjih modela evolucija zvezda- dodao je Jifeng.

Češće su zvezdane crne rupe do 20 puta veće od Sunca koje se formiraju kada se središte vrlo velike zvezde uruši. A supermasivne crne rupe su minimum milion puta veće od Sunca i njihovo je poreklo nepoznato.

- Naučnici veruju da tipična zvezda na Mlečnom putu odbacuje većinu plinova uz pomoć zvezdanih vetrova sprečavajući pojavu crne rupe veličine LB-1- objašnjava kineski naučnik i dodaje da je veliki izazov za naučnike sada kako da objasne nastanak crne rupe.

OVO JE NAJMOĆNIJA EKSPLOZIJA IKAD U SVEMIRU! Kosmički fenomen, SNAŽNE GAMA ZRAKE, otkrili teleskopi u Španiji! (VIDEO)

- Astronomi tek pokušavaju da dokuče obilje crnih rupa i mehanizme njihovog nastanka- kaže Dejvid Rejce, fizičar na kalifornijskom institutu za tehnologiju.

Zvezdane crne rupe obično se stvaraju nakon eksplozija supernova, fenomena koji se događa kad izgaraju vrlo velike zvezde na kraju svog 'života'.

- Ali, slučaj LB-1 pokazuje  da se radi o novoj vrsti crne rupe koja nastaje drugim mehanizmima- smatra Rejce.

Stojan

pre 4 godine

"Mlečni put sadrži 100 miliona zvezdanih crnih rupa" kakve sve gluposti nece pisati ti takozvani naucnici da bi dobili funding. U stvarnosti niko nikad nije video crnu rupu niti znaju dali one postoje niti kako bi mogle da nastanu. U stvari sve rade da bi zastrasili narod, kao oni znaju a narod je suvise glup da bi mogao da razume njihova "objasnjenja".