Autor: Novosti.rs

25.04.2020

KINEZI SU U VUHANU SA KORONOM RADILI "APSOLUTNO LUDE STVARI"! Ruski mikrobiolog Petar Čumakov šokirao svet, VIŠE NIŠTA NEĆE BITI ISTO!

Vodeći ruski mikrobiolog Petar Čumakov izneo je tvrdnju da je korona virus nastala tako što su naučnici iz Vuhana radili „apsolutno lude stvari" u tamošnjoj laboratoriji tokom proučavanja koliko je virus bio patogen, prenose mediji u svetu

Inače Čumakov, koji je glavni istraživač Instituta za molekularnu biologiju Engelhard u Moskvi smatra da niko od radnika u laboratoriji nije imao "zlu nameru" da se stvori ubica koji bi eliminisao ljudsku populaciju.

U Kini, naučnici u laboratoriji Vuhan aktivno učestvuju u razvoju različitih vrsta korona virusa već više od deset godina. To su učinili, navodno ne sa ciljem da stvore patogene varijante ovog virusa, već da zapravo prouče njihovu patogenost. Na primer umeci u genom koji su virusu dali sposobnost da inficira ljudske ćelije", rekao je on.

Profesor Čumakov je za list "Moskovski Kosmlac" rekao i :

- Postoji nekoliko umetaka, odnosno zamena prirodnog niza genoma, što je ovom virusu dalo posebna svojstva. Zanimljivo je da su Kinezi i Amerikanci koji su radili sa njima sve svoje radove objavili u otvorenoj (naučnoj) štampi. Čak se pitam zašto ta pozadina oko rada na ovom virusu dolazi do ljudi veoma sporo - ispričao je ovaj naučnik.

RUSIJA U SB UN IŠAMARALA LAŽNU DRŽAVU ZBOG SRBIJE! Kina odmah stala uz našu zemlju, Britanija, SAD i Francuska će upamtiti ovu lekciju!

Zbog ovog propusta kineskih naučnika biće pokrenuta istraga, koja će razviti nova pravila koja će regulisati rad sa genima tako opasnih virusa, kao što je korona, smatra ovaj naučnik. Prema njegovim tvrdnjama kineski naučnici su zapravo stvorili verziju virusa, koji je imao za cilj da se proizvede vakcina za lečenje HIV.

Dimitrij Peskov portparol Vladimira Putina ove nedelje je upozorio na navode da je koronavirus stvoren veštački.

- U situaciji kada nema dovoljno informacija koje je nauka podržala i proverila ... mislimo da je neprihvatljivo, nemoguće, neosnovano optužiti bilo koga - rekao je Dmitrij Peskov.

Veronika Skvortsova, šefica Ruske Federalne medicinsko-biološke agencije (FMBA) i Putinov bivši ministar zdravlja, upitana je nedavno da li bi se pandemija ovog virusa mogla stvoriti tek tako.

KIM DŽONG UN KRITIČNO?! Tokom posete jednom selu uhvatio se za grudi i pao! KINESKI LEKARI POKUŠAVAJU DA GA SPASU!

- Ovo pitanje nije tako lako. To zahteva veoma detaljnu studiju - rekla je ona na ruskom Prvom kanalu i dodala da se ni jedna verzija ne može isključiti.

Vidimo da prilično veliki broj fragmenata razlikuje ovaj virus od njegovog veoma bliskog rođaka, SARS-a. Oni su približno 94 procenta slični, a ostatak je drugačiji. Mislim da moramo sprovesti veoma ozbiljno istraživanje."

Djovani

pre 3 godine

Ako su Kinezi stvarno namerno ispustili ovaj virus onda trebaju da i odgovaraju za ovaj zlocin nad Covecanstvom.Svako svoju gresku zlocinacku koja unistava covecanstvo namerno ili nenamerno treba da odgovara za svoj zlocin.

Dragan

pre 3 godine

Naravno da je virus pušten iz KINE ali nisu očekivali da će i kod njih da eksplodira zaraza to je primetno. A mi slušamo stručnjake iz KINE.

Bane

pre 3 godine

Stvar je u tome sto su to bas ovi drugi "namerno ispustili" i upravo zato se ne pokrece pitanje odgovornosti.

FLAŠA KOALICIJA! I ovo smo vam rešili, bar recite hvala: Evo imena za izbornu listu "hik" opozicije!

Otpadnici od tajkuna Dragana Đilasa, lažni ekolozi Aleksandar Jovanović Ćuta, Dobrica Veselinović i Radomir Zanzibarićanin Lazović, nedavno su obelodanili da izlaze na izbore u prestonici i otkrili da će nastupati pod sloganom "Biram borbu", ali je - s obzirom na njihove koloritne biografije i nastupe u javnosti - slogan "Biram flašu" svakako mnogo prikladniji.

24.04.2024

Ministar Momirović: Prijatelji se oslanjaju na prijatelje
Politika

Ministar Momirović: Prijatelji se oslanjaju na prijatelje

U okolnostima velikih pritisaka kojima je Srbija izložena mi nećemo pognuti glavu i izabrati put povlačenja, rekao je ministar Tomislav Momirović nakon radne večere sa ambasadorima islamskih zemalja u Srbiji održanoj u Vili dinastije Obrenović u Smederevu.

24.04.2024