• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Blic

10.01.2020

09:47

PET MOSTOVA, BICIKLISTIČKE STAZE, 70 MILIONA Evo kako će izgledati DEONICA "MILOŠA VELIKOG" KOJA PROLAZI KROZ BEOGRAD i kada će BITI ZAVRŠENA

Društvo

PET MOSTOVA, BICIKLISTIČKE STAZE, 70 MILIONA Evo kako će izgledati DEONICA "MILOŠA VELIKOG" KOJA PROLAZI KROZ BEOGRAD i kada će BITI ZAVRŠENA

Podeli vest

Izgradnja deonice puta Novi Beograd - Surčin trebalo bi da bude gotova do kraja sledeće godine.

Sredinom avgusta potpisan je komecijalni ugovor između Vlade Srbije, Puteva Srbije i "Čajna komunikejšns konstrakšn kompani", a vrednost ugovora koja je tada dogovorena je 70.500.000 američkih dolara.

Dužina deonice je 7,9 kilometara, a počeće od raskrsnice ulica Vojvođanske i dr Ivana Ribara do petlje "Surčin".

Ova deonica je specifična, između ostalog, po tome što za razliku od dosadašnjih projekata na izgradnji autoputeva ona prolazi kroz naseljeno, gradsko područje, pa tako i zahteva specifičnu tehnologiju izgradnje, kažu za "Blic" u Putevima Srbije.

Foto: tanjug/M. Nikolić

 

Kako nam objašnjavaju, to podrazumeva da će uz put ići i biciklistička i pešačka staza, što zahteva sa druge strane i širi profil čitavog autoputa, pa i veće radove.

Tako, budući da je autoput širi, moraće i buduće konstrukcije za ukrštanje ove saobraćajnice sa lokalnim putevima (mostovi, nadvožnjaci i podvožnjaci) da budu veće nego što je uobičajeno, kažu u ovom preduzeću.

Imajući u vidu da su planirane pešačke i biciklističke staze sa obe strane ove saobraćajnice širine dva i 2,20 metara, širina normalnog poprečnog profila ove deonice ide čak do 47,2 metra.

Projekat podrazumeva da će ukupno biti izgrađeno pet mostovskih konstrukcija, odnosno mostova, jedan nadvožnjak, a pored toga ukrštanje sa lokalnim saobraćajnicama biće ostvareno preko četiri površinske i jedne denivelisane raskrsnice (petlje), podaci su koje smo dobili od Puteva Srbije.

Osim toga, dodaju, čitav projekat za razliku od drugih, zahteva ugradnju velike količine građevinskog materijala za izgradnju, naročito peska i kamenog agregata, zašto što je širi profil nego kod standardnog autoputa, a samim tim biće angažovano i više vozila i opreme.

Foto: tanjug/M. Nikolić

 

"S obzirom na to da radovi zalaze u zonu stanovanja, potrebno je da se odvijaju u strogo kontrolisanim uslovima kako autoput ne bi negativno uticao na ljude koji žive u blizini. Tako mora se eliminisati buka, ali i negativni uticaj na životnu sredinu", saopšteno nam je iz Puteva Srbije.

Takođe, budući da deonica prolazi zaštićenom zonom vodoizvorišta, odvodnjavanje saobraćajnica je planirano kroz sistem kišne kanalizacije gde se kišne vode preko preko retenzija skupljaju, na tim mestima prečišćavaju i takve, prečišćene vode ispuštaju u kanale.

Radovi na ovoj deonici bi trebalo da budu gotovi do kraja 2021. godine.


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Izbori 2024

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija