• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Promo

30.10.2020

08:00

LEPOTA PREDUZETNIŠTVA! ALEKSANDRA ĐURAŠIĆ TODOROVIĆ U KAMPANJI "ŽENE, NE GUBITE VREME"

Društvo

LEPOTA PREDUZETNIŠTVA! ALEKSANDRA ĐURAŠIĆ TODOROVIĆ U KAMPANJI "ŽENE, NE GUBITE VREME"

Podeli vest

Potrošači vole da prepoznaju prisniji odnos - kada iza nekog proizvoda stoje ljudi od krvi i mesa, tvrdi Aleksandra Đurašić Todorović, osnivačica Beauty Bar lotions & potions startap kompanije, ženskog preduzetničkog tima koji kreira i distribuira proizvode prirodne kozmetike

Aleksandra je posle bogatog iskustva stečenog u industriji lepote i proizvoda za ulepšavanje, gde je bila angažovana u sferi marketinga i promocije, fokusirala svoje znanje na nešto novo.

- Primetila sam kako prirodna kozmetika mladim devojkama deluje dosadno. Zbog toga je moja težnja bila da aktuelne trendove sa društvenih mreža implementiram u proizvodnju i promociju prirodnih proizvoda - objašnjava Aleksandra.

Nije dosadno

Primetila sam kako prirodna kozmetika mladim devojkama deluje dosadno

Za svaku etapu u razvoju ovog doslovce lepog biznisa najpre je morala, kako kaže, da spozna koji je njen maksimum, što joj je pomoglo da bolje oceni da je osoba koju zapošljava prava za to mesto.
Preduzetništvo poredi sa boravkom u spejs-šatlu, metaforički.

- Uzbudljivo je, ali kad sam u to ušla, nisam znala čemu služi pola dugmića koje vidim oko sebe. Mogu da poginem, mogu da poletim u atmosferu, ali je fenomenalno i nudi mnoge mogućnosti - slikovito kaže ova mlada preduzetnica.

Njen tim mnogo pažnje poklanja načinu na koji će proizvod stići do mušterije.

- S druge strane, važno nam je da pakovanje bude ekološko. Ta kombinacija - atraktivna forma sa kvalitetnim sadržajem - ono je zbog čega nas vole - sigurna je Aleksandra.

Danas je i te kako svesna prednosti preduzetničkog načina poslovanja i sigurna kako je odabrala pravi put.

- Kada je neko mali, može lakše da se prilagodi i brže da reaguje na promene i dolazeće trendove. Mi se nađemo i dogovorimo se. Ne čekamo odobrenja od nekog iznad. Takođe, brže se reaguje i na potrebe mušterija - zaključuje ona.

Kampanja "Žene, ne gubite vreme" sprovodi se u okviru Programa podrške razvoju i promociji ženskog inovacionog preduzetništva pokrenutog od strane Kabineta ministra za inovacije i tehnološki razvoj. Glavni cilj kampanje je promocija ove i sličnih preduzetničkih ideja srpskih preduzetnica, ali i ohrabrivanje i podrška ženama u realizaciji njihovih inovativnih poslovnih planova.


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Izbori 2024

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija