STRAŠAN SKANDAL! Đilasovske televizije emitovale SPOTOVE ZA BOJKOT IZBORA kao EKONOMSKI PROGRAM i platili ih MNOGO MANJE NEGO OSTALI! (Video)

printscreen RTV Pink

12:30 Politika 0

RTV Pink | 25. 11. 2020.

STRAŠAN SKANDAL! Đilasovske televizije emitovale SPOTOVE ZA BOJKOT IZBORA kao EKONOMSKI PROGRAM i platili ih MNOGO MANJE NEGO OSTALI! (Video)

Glavni i odgovorni urednik Informera Dragan J. Vučićević govoreći o spotovima sa pozivom na bojkot izbora, koji su u toku predizborne kampanje 408 puta emitovani na kanalima N1 i Nova S, podsetio je da je njihov slogan glasio "Jedini način da ne glasaš za Vučića je da ne glasaš" i da je to kako on ističe čista politika


Kako je CINS otkrio pomenutim televizijama nije platila nijedna opoziciona stranka već JSP produkcija u vlasništvu novinarke Jovane Polić, inače najbliže saradnice Slaviše Lekića jednog od autora sramnog dokumentarnog filma Vladalac.

- Na televiziji N1 kažu da taj spot nije politika već čist ekonomski program i da su ih oni tako deklarisali i naplatili. U predizbornoj kampanji političke stranke imaju određeno vreme za predstavljanje svog programa. Na javnom servisu i na svim drugim televizijama - istakao je Vučićević za Pink.

Naglašava da se predizborni spotovi naplaćuju 100 odsto više od ekonomsko propagandnog programa.

- U ovoj kampanji Šolakovska i Đilasovska televizija N1 je pre nego što je počela kampanja izašla sa cenovnikom i rekla koliko kod njih koštaju reklame, izašli su i sa iznajmljenim terminima i sa svojim cenama. SNS je tada tražila od N1 da emituje iznajmljene termine i oni su sa N1 rekli da to može i poslali su cenovnik - ispričao je Vučićević, pa dodao da su onda promenili priču i rekli da ne može određen termin, već neki drugi.

- Naprednjaci su pristali na taj drugi termin, ali su oni onda rekli da uopšte ne može jer se to ne uklapa u njihovu uređivačku politiku - rekao je glavni i odgovorni urednik dnevnog lista "Informer".

printscreen RTV Pink

Naglašava da, nisu dozvoljavali čak ni 15, 20 minuta da neko kaže nešto drugačije od njihove "hejterske i mrzilačke politike" koja se sva svodi, kako dodaje na "mrzi Vučića, ubij Vučića"...

- CINS je sada otkrio strašan skandal, a to je da su TV Nova i N1 emitovali bojkotaške predizborne spotove, kao ekonomsko propagadni program i na to su dali 80 odsto popusta, tako da su spotovi, koje je emitovala Đilasovska koalicija 10 puta manje plaćeni od drugih predizbornih spotova - istakao je Vučićević.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.