• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Informer.rs

31.10.2021

18:10

Đilas nam je otkrio da je njegova želja da Beograd nema metro! Mirković: On nije bio sposoban da ga izgradi!

Politika

Đilas nam je otkrio da je njegova želja da Beograd nema metro! Mirković: On nije bio sposoban da ga izgradi!

Podeli vest

Aleksandar Mirković, šef odborničke grupe Srpske napredne stranke i naordni poslanik uništio je danas svojim saopštenjem Dragana Đilasa

Danas nam je Đilas otkrio da je njgova želja da Beograd nema metro samo zato što on nije bio sposoban da ga izgradi. Metro počinje da se gradi tokom narednog meseca uprkos svim Đilasovim željama da se ne izgradi.

Đilas laže kada kaže da je 2012. godine metro trebalo da košta manje. Te 2012. godine nije imao projekat prve linije, nije bilo urbanističkog plana a ni zakona o metrou. Da nije imao pare da gradi metro dobro je poznato. Mahao u javnosti crtežom prve linije na nivou dece iz osnovne škole koji se odnosio na jednu liniju lakog metroa dužine 15 kilometara, od kojih je osam kilometara trebalo da bude pod zemljom, a sedam kilometara iznad zemlje uz to da se ukršta sa ostalim saobraćajem. Stručno rečeno to nije bio metro već tramvaj ali šta Đilas zna šta je šta. Mahao je tim crtežom da prevari građane pred izbore 2012. godine.

Beograd narednog meseca počinje da gradi pravi metro dužine od 40,5 kilometara u okviru kog je samo prva linija, dužine 21,3 kilometara više od 90 odsto ispod zemlje. Da ne pričam o tome da je Đilasov crtež lakog metroa trebalo da ima 25 stanica na 15 kilometara, a sada se na 40,5 kilometara pravog metroa grade 43 stanice kako je svuda na svetu od Njujorka do Moskve.

Svuda na svetu stanice metroa grade se na oko kilometar razdaljine, Đilas je crtao stanice na razdaljini od po 400 metara, a 15 od njegovih 25 stanica trebalo je da budu tramvajske stanice. Mi gradimo 40 pravih podzemnih stanica od 43 koliko će ih biti.

Vrhunac bezobrazluka je to što Đilas napada projekat koji je radila francuska kompanija koju je on doveo 2012. godine i sa kojom je potpisao ugovor bez tendera.

Đilas misli da svi ljudi imaju kratko pamćenje pa se ne sećaju da je pred izbore 2012. godine sa Borisom Tadićem, Božidarom Đelićem, potpisao, bez tendera, ugovor sa francuskom vladom o izradi idejnog projekta i prethodne studije izvodljivosti za beogradski metro. To je sve što je Đilas uradio za beogradski metro a danas bez stida napada rešenja kompanije koju je on doveo u Srbiju.

Sve što je naša vlast u gradu uradila po pitanju projektovanja metroa, od 2014. godine, bilo je po Đilasovim ugovorima i na osnovu njegovih dogovora, a kompanija "Ežis" tek nedavno završila prethodnu studiju izvodljivosti. Tek ta studija  dala je okvirnu cenu izgradnje metroa, a prava cena će se znati kada bude završena studija izvodljivosti sa projektom za građevinsku dozvolu.

Neka nam Đilas ne priča o poslovima bez tendera jer je kao gradonačelnik dodelio posao za izgradnju Pupinovog mosta kineskoj kompaniji bez tendera.

Plan generalne regulacije šinskih sistema koji će Skupština grada Beograda usvojiti 8. novembra znači da će se graditi nove linije BG voza. Imaćemo 223 km gradske železnice sa preko 500 polazaka dnevno, što znači da će stanovnici Obrenovca, Surčina, Lazarevca, Barajeva, Sopota i Mladenovca imati gradski voz na svakih 10-12 minuta u špicu, a na svakih 45 minuta van špica. Pored toga, gradimo novih 42.6 kilometara tramvajske pruge. Produžićemo tramvajsku liniju od Požeške do Ceraka, od Gandijeve do Bežanijske kose i od Bogoslovije preko Ade Huje na levu obalu Dunava. 

Đilasu ništa od ovoga nije potrebno. On se vozi džipovima. Zašto bi njemu bilo važno da građani dobiju metro, gradsku železnicu ili tramvaj? Zato sve čini da spreči da Beograd dobije metro. Кao i uvek nepogrešivo uvek radi u svom interesu, a protiv interesa građana.


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Izbori 2024

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija