• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: K. P - A. C.

26.01.2019

09:20

LAPTOP OD 51.000 DINARA CRKAO ZA 10 DANA - "VIN VIN" ODBIJA DA VRATI PARE!

Zaštitnik potrošača

LAPTOP OD 51.000 DINARA CRKAO ZA 10 DANA - "VIN VIN" ODBIJA DA VRATI PARE!

Podeli vest

Beograđanka Irena Đ. ubrzo nakon kupovine ostala bez računara, koji je odjednom prestao da radi u potpunosti. Odbili joj zahtev za povraćaj novca, tvrdeći da je kvar u softveru, što je prema rečima stručnjaka nemoguće

U prodavnicama tehnike "Vin vin" prodaju uređaje koji se kvare ubrzo nakon kupovine, a krivica za kvar se ili svaljuje na potrošače ili se umanjuje vrednost kvara kako ne bi mogli da ostvare pravo na povraćaj novca ili nov uređaj.

Nije softver

Kada računar ne može da se uključi, najverovatnije je problem u bateriji, napajanju ili čak u matičnoj ploči, a ne u softveru
Dragan Ognjević, kompjuterski stručnjak

Jedan od najdrastičnijih primera koji je stigao na našu adresu je slučaj Beograđanke Irene Đ., kojoj je laptop prestao sa radom samo 10 dana nakon kupovine, i to tako da uopšte nije mogao da se uključi. Zahtev za povraćaj novca prilikom reklamacije odbili su joj uz obrazloženje da je reč o softverskom problemu i da će joj popraviti računar u roku od 30 dana.

Da stvar bude gora, nije reč o nekom jeftinom uređaju, već o "Asusovom" računaru sa dobrim performansama koji je žena platila 50.990 dinara! Kada je vratila laptop i tražila povraćaj novca, u "Vin vinu" su joj odbili reklamaciju uz obrazloženje da se ne radi o hardverskom kvaru, već je samo neophodno da se urade određena softverska podešavanja, nakon čega će joj računar biti vraćen za 30 dana.

Foto: Informer DN

Koliko je ovo obrazloženje nelogično i neistinito, objasnili su nam i kompjuterski stručnjaci, koji tvrde da kod softverskih kvarova računari mogu da se uključe, ali ne može da se podigne sistem, dok je u ovakvim situacijama, kada laptop praktično "ne daje znake života", sigurno reč o hardverskom kvaru poput napajanja ili matične ploče. Celu stvar čini dodatno sumnjivom to što je i za najkomplikovanija softverska podešavanja potrebno najviše tri sata, a ne 30 dana.

Prodaju polovne računare kao nove

Foto: Informer DN

U udruženju "Zaštita potrošača" kažu da na njihovu adresu stižu brojne žalbe na račun "Vin Vina".
- Našem udruženju potrošači su se na "Vin vin" najviše žalili zbog neodgovaranja na reklamacije, opisa proizvoda na sajtu koji ne odgovaraju stvarnim konfiguracijama uređaja, ali i zbog toga što prilikom popravke kompjutera i laptopova stavljaju lošije grafičke kartice nego što je original. Imali smo i jedan bizaran slučaj gde su čoveku prodali računar namenjen američkom tržištu! Čovek je kupio "tošiba" računar, dobio garanciju i sa njom hteo da se registruje na zvaničan sajt kako bi dobio produženu garanciju. Ali neprijatno je iznenađen kada mu je stigao odgovor da odbijaju njegov zahtev jer računar nije namenjen našem tržištu, kao i da je ta garancija godinu i po dana ranije već aktivirana u Americi. Zamislite to.
No to nije sve.
- Imali smo čak i slučajeve da se kupci desktop računara obraduju kad ga prvi put uključe jer vide da imaju instaliran "Vindous" operativni sistem iako ga nisu platili. Sreća preraste u bes kad vide da se na računaru nalaze i dokumenti prethodnog vlasnika, poput podataka o bankovnim računima. Kod desktop računara kod nas se često ugrađuju polovne komponente poput hard diskova - navode naši sagovornici. 

- U "Vin vin" radnji sam 19. decembra 2018. godine kupila "asus" laptop, koji sam platila 50.990 dinara. Iako je u prodavnici bilo nekoliko uređaja za znatno manje para, odlučila sam da dam ovoliki novac jer mi laptop treba za posao i nisam želela da kupim nešto jeftino, pa da već za dve godine moram da uzimam novi. Smatrala sam da visoka cena podrazumeva i kvalitet. Samo deset dana nakon kupovine radila sam na računaru, kada se on naprasno ugasio. Pomislila sam da se baterija ispraznila, pa sam ga priključila na struju. Lampica za punjenje je svetlela, pa sam pokušala opet da ga upalim. Međutim, moj potpuno nov laptop nije davao znake života - priča Irena Đ. i dodaje:

Nepoverenje

Bez razmišljanja tražila sam novac nazad jer nisam posle svega mogla da im verujem na reč da se novi računar neće pokvariti
Irena Đ.

- Čak nekoliko puta pokušala sam da ga upalim dužim držanjem dugmeta za paljenje, ali ništa se nije dešavalo. Uspaničila sam se jer imam puno ličnih podataka na njemu. Kako su bili novogodišnji praznici i "Vin vin" prodavnice nisu bile otvorene, tek 3. januara sam uspela da reklamiram proizvod. Kada su se uverili da nije moguće upaliti kompjuter, pitali su me da li želim da mi daju novi računar ili da mi vrate novac. Čak su u opisu reklamacije napisali da na uređaju postoje "vidljivi znakovi korišćenja", samo mi nije jasno kako je to moguće nakon samo deset dana?! Bez razmišljanja tražila sam novac nazad jer nisam posle svega mogla da im verujem na reč da se novi računar neće pokvariti. Bila sam, blago je reći, šokirana kada mi je SMS-om stigao odgovor na reklamaciju u kome su odbili zahtev za povraćaj novca uz obrazloženje da je laptop u redu, samo mu je potrebno softversko podešavanje. Samo želim da se ovo što pre reši i više u životu neću ništa kupiti u ovoj prodavnici - konstatovala je naša vidno razočarana čitateljka.

Foto: Informer DN

Stručnjak za kompjutere Dragan Ognjević objasnio je za Zaštitnik potrošača da, ukoliko računar neće da se uključi i praktično "ne daje znake života", nikako ne može da bude reč o softverskom, već o hardverskom kvaru.

U UŽICU DONETA PRESUDA KOJA MENJA SVE! Tužio prodavca zbog pokvarenog laptopa, SUD ODLUČIO DA MORA DA DOBIJE NOVI!

- Kada je u pitanju softverski kvar, računar može da se uključi, ali ne može da podigne sistem. S druge strane, kada računar ne može da se uključi, ni da se puni, reč je o hardverskom kvaru. U ovom slučaju kristalno je jasno da se radi o hardverskom problemu, a ne o softverskom, kako tvrde u "Vin Vinu". Najverovatnije je problem u bateriji, napajanju ili čak u matičnoj ploči - istakao je Ognjević.

U "Vin vinu" ćute

Povodom slučaja naše čitateljke poslali smo pitanja u kompaniju "Vin vin". Međutim, do ovog momenta od njih nismo dobili odgovore na postavljena pitanja.

On se osvrnuo i na odgovor "Vin vina" kako su laptopu naše čitateljke potrebna samo softverska podešavanja.

- Koliko sam video, u tom odgovoru oni tvrde da će laptop biti prosleđen na softverska podešavanja i vraćen u roku od 30 dana. Svakome ko se makar malo bavi računarima ovo zaista zvuči smešno. Čak i za najkomplikovanija softverska podešavanja potrebno je svega nekoliko sati. Tako da nije jasno zbog čega im treba 30 dana za jednu tako jednostavnu operaciju koju su mogli da urade praktično na licu mesta, osim ako nije u pitanju neki zaista ozbiljan kvar koji ne žele da priznaju - iskren je naš sagovornik.

PRODUŽENA GARANCIJA - ČISTA ZA*EBANCIJA! Kupci gube pravo na dodatni garantni rok JER IM NIKO NE KAŽE DA TREBA DA SE REGISTRUJU ZA TU USLUGU!

U udruženju "Zaštita potrošača" kažu da se zbog "rupe" u zakonu ovaj problem u korist naše čitateljke može rešiti samo na sudu.

- Prema zakonu, ukoliko je uređaj mlađi od šest meseci, potrošač ima pravo da traži zamenu za novi ili povraćaj novca. Međutim, postoji "rupa" u zakonu koju prodavci masovno koriste! A to je da, ukoliko popravka kvara košta drastično manje nego nov uređaj, prodavac ima pravo da otkloni problem i odbije zahtev za zamenu ili povraćaj novca. Nažalost, u ovakvim slučajevima ne postoji druga mogućnost da se dokaže da "Vin vin" nije u pravu sem da se pokrene parnica pred sudom. Odbijena reklamacija bazira se na izveštaju ovlašćenog servisa, pa se samo nalazom sudskog veštaka može se utvrditi da problem ovog laptopa nije softversko podešavanje, već nešto drugo - objašnjavaju iz pomenutog udruženja.

 


 

 


 

 

 


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Svi komentari
Marcco

pre 5 godina

Kako god, šalju ga na "sofversko podešavanje i dobiće za 30 dana ispravan računar. Inače, 51 000 je računar u nižoj klasi sa poprilično slabim performansama. Top uređaji so od 150 000 do 250 000. A žene i računar ne idu zajedno, nikako.

Mila

pre 5 godina

Isto iskustvo, loše, uredjaj 'umro' posle nekoliko dana korišćenja, odbijena reklamacija, naloženo da platim popravku... Igra nerava, posle dužeg pritiska, odobrena zamena za nov uredjaj. Nikad više u Win Win.

cpu mosa

pre 5 godina

Pa gde udariste na Predsednikovog BRACU .. kako sad Predsednik da objasni majkci da je mladji brat lopov????

Sasa

pre 5 godina

U win win tc usce su ubedljivo najgori pre 4 dana ostavio sam im oko 70.000 dinara toliko su bili neljubazni da sam morao da ih molim za pomoc i kese koje su duzni da daju.Takodje uz kupljene proizvode dali su mi pokvarenu peglu koju sam vratio i poslevdugog ubedjivanja dali su mi drugu.Takodje nas varaju i sa cenama prvo pitaju dali za kes kupujete ili na odlozeno ako kazete za kes onda vam racunaju punu cenu proizvoda bez popusta a kada ih pitate zasto po punoj ceni racunaju kazu da se popust daje samo kada je online kupovina.Medjutim istina je drugacija kada kupujete na odlozeno placanje tada se racuna puna cena a kada kupujete za kes naravno da je cena umanjena.Trgovci su napravili prevaru sa online kupovinom i oni koji to neznaju debelo placaju kada daju samo kes u win win radnjama.Stoga pazite uvek ih prvo pitajte koja je cena za kes a koja je cena na odlozeno.Ne dozvolite da vas oni to prvi pitaju odma sa vrata sto se kaze cim udjete.

Djoka

pre 5 godina

Prvo taj laptop je krs sa tim specifikacijama, neupuceni ljudi plate 50.000 umesto 30.000 koliko ovo stvarno vredi. Drugo, WinWin ovo radi odavno, i dok im ne zapretite inspekcijom ili zastitom potrosaca trudice se da manipulisu vama jer im je tako naredjeno. To im prolazi jer se vecina ljudi ne buni. Pitanje je samo - dokle ce moci tako?

Marko

pre 5 godina

Nikada nebih vratio novac odmah. U nemackoj radnja moze dva puta da popravi robu, tek kada se treci put pokvari moraju da vrate novac. Taj zakon treba da bude i kod nas u srbiji. A ne da ljudi pametuju, kupe pa zele da vrate.

Ivan

pre 5 godina

Bezite od win win-a!!!!!!!! cim vidite ovakve primere ko zna kolko njih je prevareno, zato STO DALJE OD NJIH!!!!!!

Miki

pre 5 godina

Kako to da se desilo Vučićevom braci ma to nije moguce gde bih braca uvaljivali narodu.To su postenjacine.

badza

pre 5 godina

Imao sam nameru da kupim televizor 40 inča u WinWinu,ali odustajem posle ovakvih vesti.Idem dalje a kod njih više neću ni ja kupovati.

Uzor

pre 5 godina

Steta sto se Srbija ne ugleda na Zapad u nekim stvarima, koje ce zaista gradjanima Srbije olaksati zivot i uciniti ga konfornijim. Bas kod ovakvog slucaja, u vecini prodvnica u Americi, gde sam primetio, licno se i uverio, mozete da vratite uredjaj, bilo kakav, ako jednostavno niste zadovoljni kako radi. Navide jedan razlog, vrati ce vam novac. Uredjaj, koji je skuplji od pomenutog kompjutera. Evo primera, koji je bio eksperiment. Moj poznanik je kupio TV velikog formata ekrana, gledao ga 15-ak dana i vratio (bio sam sa prisutan). Na korisnickom servisu su ga pitali zbog cega vraca, on je rekao da mu se ne svidjaju boje. U redu, zelite li kes novac ili da vam vratimo na karticu. Platio je karticom, a zeleo je kes i dobio. Sve je ovo radio da proveri ono sto su mu pricali i uverio se. Zasto to ne "uvezemo" sa Zapada, vec stvari, koje gradjanima Srbije samo otezavaju ionako ne bas lak zivot u domovini? Pa, onda, zasto idemo? Jedan od milion detalja, koji zivot znace.

Ana

pre 5 godina

Ja sam imala istu situaciju... Kupila sam kućište za računar i nisam štedela, platila sam ga oko 45 000 Posle samo par dana računar nisam mogla da upalim, palio se i gasio, sistem je padao. Moj prijatelj je odmah video da je reč o napajanju ali nije hteo da otvara računar jer je bio pod garanciom. Odnela sam ga u servis, prihacena reklamacija i posle par dana mi je vracen "popravljen" I tako da li verujete ista prica cak TRI puta. Treći put su mi rekli da NEMA KVARA, DA JE SKOZ ISPRAVAN! (Treci put kad sam dosla da ga dignem iz servisa) Ja sam već pomislila da sa mnom nešto nije u redu. Dolazim kući, palim ga i naravno neće da se upali, samo se pali i gasi sam od sebe. Počela sam da plačem i nazovem radnju WIN WIN I plakala sam i psovala. Na kraju je došao moj prijatelj otvorio je računar, otišao na najlon pijacu u Novom Sadu za 500 din mi je kupio napajanje, zamenio i sad radi!!!! Ja se ne razumem u te komponente ali prijatelj koji se zavrsio Elektro teh. fakultet mi je rekao da stavljaju najlosije komponente i DA VIŠE NIKADA TAMO NEKUPIM NIŠTA!!! A, Isto svima savetujem!

Ivan

pre 5 godina

Ziva istina,racunari su im katastrofa.Decembra 2017 smo kupili racunar Asus ,platili 47ooo,i posle mesec dana mis radi sam sta hoce,wf puca non stop dok kod drugih uredjaja u stanu funkcionise normalno.Nismo reklamirali,to je moj problem,ali su im racunari krs! Vodite racuna

Dimitrije

pre 5 godina

Ista situacija samo malo različito. Win Win, televizor 40 inča, posle dvadeset dana crkava. Isti postupak prodavaca te oštećen mehanički, te nepravilno rukovanje... Inspekcijske službe se prave lude. Posle intervencije Udruženja za zaštitu potrošača i mog upornog zahteva novac je vraćen. Nikada više kod njih

Rrr4r

pre 5 godina

Ima i do toga da li kupac zna da koristi uredjaj?

Aleksandar Bojic

pre 5 godina

Nema smisla da Firmu BRATA ( onog sto su pendrecili ) Vrhovnog Komadanta Marsala ( Tita ) ovaj Vucica pljujete po NOVINE...Ipak je to (nas ) ovaj vas MARSAL ...

Ggg

pre 5 godina

Sta ovo treba da znaci, dal se bata posvadjao sa gazdom pa sledi neka otimacina?

Stam

pre 5 godina

U win winu se prodaju servisiranje stvari. Kad god sam kupio nešto kod njih nikad nije radilo kako treba. A, onda kad pokušas da im vratiš stvari to ide malo teze, odugovlace stvari maksimalno. Valjda ce im neko stati na put.

Lala iz Banata

pre 5 godina

Losa reklama...Ne kupujem u Vin-Vin...Jer sam mnogo fin...!! Samo ko nije lepo vaspitan ili fin, neka kupuje u ....- VIn-VIN...Eto Vam reklama...!!

Milan

pre 5 godina

Izvaditi bateriju, isključiti napojni kabl i sačekati desetak minuta. Zatim uključiti kabl u računar i gle čuda, radi!!!

Milorad

pre 5 godina

Milorad,Subotica I ja sam slično prošao sa istim prodavcom samo što je laptop koštao 100000 dinara.

Jelena

pre 5 godina

Kakve vi gluposti pisete i kakvi su vam ljudi u tekstovima ,,strucnjaci".Pa trebalo bi da znate da ne traje podesavanje 30 dana,vec da je po zakonu rok resavanja reklamAcije 30 dana koji svaki prodavac mora pismeno da obasti kupca.Ljudi rade sve po propisima i u zakonskim okvirima.Nije problem u kompaniji winwin ,sve it kompanije imaju ovakve probleme jer robu ne popravljaju ljudi iz winwina vec iz ovlascwnih servisa.A drzava i zakon im omogucava da odbiju kupce.

zv

pre 5 godina

Hvala na obavestenju. Svi treba da znamo gde da kupujemo a ne da se raznim marifetlucima varaju kupci. Eto jos jedne firme u koju necu uci.

Arina

pre 5 godina

Postovana Gospodo Informera, Ista stvar se desila i samnom, samo sto je kod mene u igri bio Veliki Televizor koji je bio na Akciji sa 5 Godina Garancije, placen 51.000. 40 dana smo se vukli levo i desno, od dana kupovine sam cekala tri dana na nov televizor, jer navodno nisu imali nov tv u filijali, nego se morao cekati da pristigne ili dostave u najblizu filijalu, a za razliku novog dobila sam naravno sta bi drugo nego izlozen televizor, CITIRAM: NAPOMENA EMAIL KOMUNIKACIJE DIREKTORKE: Odgovor Direktorice... WIN WIN . u Cacku, iskreno dajem Vam cinjenicno stanje je da ste dobili izlozen televizor, ali po clanu 49 zastitu o zakonu potrosaca, posto je tv bio u def, sa pokvarenim displayom koji nema vanjsko vec unutrasnje ostecenje, glasi da je ne ispaltiva popravka i da mi jedino mogu izaci u susret ako odlucim za kupovinu drugog pa da mi daju neke povlastice, mozes si misliti, opet isto i novo i itd.. U kakvoj mi to drzavi zivimo, sram ih moze biti nista drugo nego su najobicniji olos, kazem sve dok se roba kupuje preko free shopova, bez green punkta, i bez kontrole jedinice, i bez edukacije lica koja rade pod njihovom upravom u njihovim filijalama, pored svega neko mora biti odgovoran za skart robu koja nije ispravna, svaki drugi gradjanin dobit ce slicnu ili istu pokvarenu stvar...Kao sto se moze videti na raznim Forumima, a to su: Sporeti, Telefoni, Telvizori, pa sad i Laptopovi... Zasto? Zar nemate obraz, sta se ovo desava sa narodom, Ovo je kraj svi Krajeva muka mi je ovo gledati, a kamo li citati ili slusati...jadan i ispacen narod...Smradovi.. Srdacan Pozz, svako dobro...

Mihajlo

pre 5 godina

Win win je najveca trzisna prevara u Srbiji. Kupila sam klima uredjaj, usisivac I mobilni telefon. Sve stvari su umesto njihovim prevoznim stedstvom stifle putem brze poste I sva tri uredjaja su bila ostecena u smislu: izgrebana, napukla I neispravna. Reklamaciju nisu prihvatili navodeci kao razlog sto je roba stigla bex-om. S obzirom da Sam bila uporna posle deset dana rekli su da ce zameniti uredjaje. Medjutim nakon dva meseca sve uredjaje su vratili u jos gorem stanju. Za to vreme su nasli sve moguce zakonske nacine da izbegnu povratak novca koji sam nakon svega trazila. Da stvar bude jos gora daju pismeno obavestenje da im trzisna inspekcija ne moze nista jer su sve uradili po zakonu. Da li je moguce da se ovim prevarantima ne moze stati na put?

masinac

pre 5 godina

Ja sam imao isti slucaj samo sa mob. TELEFONOM koji je radio JEDAN dan isto nije mogao da se upali. Posle prve reklamacije i instaliranje SOFTVERA radio je PET dana i sve se ponovilo stim da sam pisao direktno direktoru i dobio poruku da idem u radnju i zamenim ili kupim neku drugu robu iste vrednosti. Sve to stoji u ZAKONU pa se oni tako i ponasaju

IT

pre 5 godina

Rok za razresavanje reklamacije je 30 dana. Sta Ognjevicu nije jasno? Racunar moze da se podesi i za pola sata, nebitno... ali zakonski rok je svejedno 30 dana. Nije to jedini racunar u servisu. Zatim, servisne intervencije ne radi WinWin, Gigatron ili nebitno ko, vec ovlasceni servis. On donosi odluku o tome da li je racunar ispravan ili neispravan. Nema to veze sa maloprodajom. Bavite se tematikom koju ne razumete. Ako nesto ne valja... ne valja zakon - menjajte ga. Drugo, Winwin je Vuciceva firma i od nedavno je Kokeza na celu korporacije. Kupuju i tehnomaniju uskoro... Zaista me cudi ovaj tekst na informeru.

Izbori 2024

TV

Zapad ne dozvoljava temu NATO agresije na Jugoslaviju! Plaše se da se suoče sa istinom u vezi sa njom!
Live TV

Zapad ne dozvoljava temu NATO agresije na Jugoslaviju! Plaše se da se suoče sa istinom u vezi sa njom!

Savet bezbednosti Ujedinjenih nacija (SB UN) večeras još jednom nije prihvatio da raspravlja o NATO agresiji na Jugoslaviju pošto za predloženi dnevni red nije glasao dovoljan broj članica tog tela. Kao i na sednici SB UN 25. marta, i na večerašnjoj, ponovo zakazanoj na zahtev Rusije, Francuska je zatražila takozvano proceduralno glasanje o dnevnom redu. Za dnevni red, odnosno raspravu o NATO agresiji na Jugoslaviju 1999. godine, večeras je glasalo šest od 15 članica Saveta bezbednosti, dok je ostalih devet bilo uzdržano. Za usvajanje dnevnog reda bilo je potrebno devet glasova. Ovu odluku, u emisiji "Info veče" Informer TV, komentarisali su analitičari Veljko Jovanović i Luka Stajić, kao i Nebojša Obrknežev iz Ruske stranke.

28.03.2024

23:01

Napad u Moskvi je pokušaj državnog udara! Pitanje je dana kad će ukrajinska vojska kapitulirati, zato je potrebno da se Rusija destabilizuje iznutra! (VIDEO)
Live TV

Napad u Moskvi je pokušaj državnog udara! Pitanje je dana kad će ukrajinska vojska kapitulirati, zato je potrebno da se Rusija destabilizuje iznutra! (VIDEO)

Goran Petronijević, advokat, Nikola Jović, politikolog, prof. dr Aleksandar Lukić sa Instituta za političke studije i akademik prof. dr Dragan Radenović govorili su u emisiji "Info dan" na Informer TV o terorističkom napadu u Moskvi i tome šta on zapravo predstavlja i kako će uticati na budućnost Rusije.

28.03.2024

18:01

JOŠ TV VESTI

Hronika

"Laže da ga je Vuk pretukao": Na suđenju Đuri Nikoliću za ubistvo u Jakovu svedočila majka žrtve
Hronika

"Laže da ga je Vuk pretukao": Na suđenju Đuri Nikoliću za ubistvo u Jakovu svedočila majka žrtve

Bila sam u dvorištu Novakovića, u tu kuću je udata moja ćerka i bavila sam se decom. Čula sam da je došao Milan Nikolić i udario mog sina Vuka sa obe šake. Nisam videla, ali sam čula tada šta se desilo. Milan mu je zapretio prstom i rekao, "j....u ti majku", a Vuk mu je odgovorio, "ti da j...š moju Draganu. Milan je mali čovek, ali je poskočio i sa obe šake udario Vuka. To su snimile kamere.

28.03.2024

18:01

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija