PAŽNJA! BARCINO TURS I OVE GODINE VARA LJUDE: Porodica iz Požege uplatila smeštaj od 560, a dobila ćumez od 300 evra

Shuterstock

17:28 Zaštitnik potrošača 1

K.Paunović | 12. 09. 2019.

PAŽNJA! BARCINO TURS I OVE GODINE VARA LJUDE: Porodica iz Požege uplatila smeštaj od 560, a dobila ćumez od 300 evra

Bračnom paru iz Požege prodali luks smeštaj koji je već bio popunjen. Kao zamenu, posle celog dana čekanja, dali im apartman uz magistralu u drugom delu grada

Turistička agencija "Barcino turs" po običaju vara klijente, pa jedan te isti aranžman prodaje po nekoliko puta, otkriva Zaštitnik potrošača!

Da od onoga što su vam obećali kada ste uplaćivali letovanje nema ništa, shvatate tek kada dođete na destinaciju, da bi vam zatim za iste pare uvalili daleko lošiji smeštaj.

Svetlani Dimitrijević iz Požege upravo se to dogodilo, zbog čega je rešila da "presavije tabak" čim se vrati u Srbiju.

- Dugo smo tražili letovanje i na kraju smo se odlučili za odličnu ponudu agencije iz Požege koja prodaje aranžmane turističke agencije "Barcino turs". Jedva smo čekali da krenemo na odmor, a dodatno nas je radovalo to što idemo u magični Sarti na Sitoniji.

SRBI NEMAJU DILEMU: Grčka je neprikosnovena destinacija naših turista

Aranžman koji smo uplatili podrazumevao je luks apartman u kompleksu "Sarti in", veoma lep i uredan, u centru ovog gradića i, što nam je bilo najvažnije zbog deteta, nalazio se nedaleko od prelepe plaže. Međutim, ubrzo se naše letovanje iz snova pretvorilo u katastrofu - kaže Svetlana i dodaje:

Užasna zamena

- Kada smo stigli, rekli su nam da nema mesta u njihovom hotelu i da će nam obezbediti drugi smeštaj. Na plus 40 ceo dan smo proveli napolju na suncu, dete je čak dobilo i sunčanicu dok su oni tražili "adekvatnu zamenu".

Zbog svega ovoga odlučili smo da tužimo "Barcino turs" čim se vratimo u Srbiju
Svetlana Dimitrijević

Bili smo jako ljuti i razočarani, ali smo shvatili da nam nema druge nego da prihvatimo novi smeštaj, jer bismo u suprotnom morali da se vratimo za Srbiju.

Koliko su bezobrazni, shvatili smo tek kad su nas poslali u predgrađe, novi deo Sartija, i smestili nas u vilu koja nije ni približno dobra kao ona koju smo uplatili.

Da stvar bude još gora, vila se nalazi odmah do magistrale, pa je neopisivo bučno tokom celog dana - ogorčena je Svetlana.

Prave se ludi

Kako nam je ispričala, najviše ih je pogodilo to što se u "Barcino tursu" prave ludi i ne žele da priznaju svoju grešku.

Shuterstock

Platili boravak u vili "Sarti in"

- Prodavali su istu sobu po dva ili tri puta. Izgleda da su se svi putnici koji su uplatili ovaj aranžman zapravo trkali ko će prvi da dođe u Grčku i ugrabi najbolje, a da to nismo ni znali! Najgore od svega je što se u "Barcino tursu" prave ludi. Sve što je direktor imao da kaže bilo je "krive su radnice, pozvaće vas sutra da se izvine".

Shuterstock

Smestili ih u "Mare d oro"

Zamislite taj bezobrazluk, još tvrde da je ova vila "adekvatna zamena" onoj koju smo platili i da zato neće da nam izmene vaučer niti vrate deo novca. Da to nije tačno, potvrđuje i odnos cena, mi smo "Sarti in" po promotivnoj ceni platili 560 evra, dok se smeštaj gde smo sada ceni svega 300 evra, dakle skoro pa duplo jeftinije!

Tako da se mi vodimo u luks apartmanu, a realno smo u zabiti koja je daleko jeftinija od onoga što smo platili. Zbog svega ovoga odlučili smo da tužimo "Barcino turs" čim se vratimo u Srbiju. Čak smo čuli da ovo nije prvi put ove godine da su tako "izradili" turiste, a vlasnica agencije iz Požege rekla nam je da sa njima ima problem i da će posle ovoga definitivno raskinuti saradnju - kaže Svetlana.

Turistička agencija ima rok od 15 dana da reši reklamaciju

Putnici svoja prava mogu da ostvare podnošenjem prigovora agenciji u roku od 30 dana od dana utvrđivanja nedostataka. Turistička agencija je dužna da u roku od osam dana odgovori na reklamaciju putnika, a da u roku od 15 dana od dana podnošenja reklamacije reši reklamaciju, odnosno da u slučaju opravdanog prigovora putnika u dogovoru sa putnikom u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije putniku vrati razliku između ugovorene cene i cene snižene srazmerno nepruženoj usluzi.

ČAK 80 ODSTO PRIMEDBI OPRAVDANO: Evo na šta se najviše žale srpski turisti turističkoj inspekciji




Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]