PAŽNJA! OVO JE KURIRSKA SLUŽBA ZA IZBEGAVANJE: "D ekspres" prevršio svaku meru, gubi pakete, kasni I ŠTO JE NAJGORE LAŽE KLIJENTE!
Podeli vest
Jovana je ostala bez sandala jer kurir nije hteo da sačeka pet minuta, Aleksandar je dobio samo jedan umesto dva para patika, a Nevenina pošiljka je kasnila dve nedelje. Ovo su samo neka od iskustava potrošača koji su nam se požalili
Kurirske službe su postale noćna mora potrošača, a najviše pritužbi na našu adresu stiglo je na račun "D ekspresa", koji se na više načina zamerio klijentima. Pošiljke ekstremno kasne, čak nedeljama, gube ih, a neretko i lažu da su pokušali dostavu, ali da nikog nije bilo na adresi, što, bar prema rečima klijenata, nije tačno. Uz sve to, komunikacija ne postoji - ne odgovaraju na mejlove, a ni na telefonske pozive.
Zbog povećanog broja prigovora na rad poštanskih operatora i kašnjenja uručenja poštanskih pošiljaka, obaveštavamo korisnike da je "viša sila" na koju se poslednjih dana pozivaju operatori propisana Zakonom o poštanskim uslugama, saopštila je Regulatorna agencija za elektronske komunikacija i poštanske usluge (RATEL).
15.04.2020
13:20
Kutija je bila prljava i prašnjava. Kurir je priznao da se moj paket zagubio i da su ga jedva našli u magacinu
Nevena I.
Da sve bude gore, kuriri su izuzetno bezobrazni i nevaspitani, ne najavljuju svoj dolazak unapred, ne žele da se popnu do stana, na ulici vas ne čekaju duže od minuta, a kad ih pozovete, sa vama razgovaraju bahato, pa čak i prekidaju vezu usred razgovora.
Redakciji se javilo na desetine potrošača koji su bili prevareni, izmaltretirani i uvređeni od strane "D ekspresa" i njihovih radnika, a mi ćemo vam preneti iskustva nekih od njih.
Beograđanka Jovana M. doživela je neprijatno iskustvo kada je kurir ove brze pošte prvo odbio da se popne do šestog sprata i isporuči pošiljku, a potom je u telefonskom razgovoru bio izuzetno bezobrazan i nevaspitan.
- Ovo nije prvi put da imam problema sa "D ekspresom"! Zaista im je poslovanje haotično. Njihova praksa je da vas zovu kada dođu ispred ulaza, bez ikakve najave. Da ne govorim što ne žele da sačekaju duže od minuta. Da se ja pitam, ovu kurirsku službu nikada ne bih koristila, ali firme preko kojih naručujem stvari sarađuju isključivo sa njima. Poslednji u nizu problema sa njima imala sam kada je trebalo da mi isporuče sandale - priča Jovana i nastavlja:
Drskost i bezobrazluk
- Kurir me je pozvao kada je bio ispred zgrade u kojoj radim. Nisam bila na poslu, ali sam se brzo organizovala! Ponovo sam pozvala kurira i rekla da će koleginica preuzeti pošiljku. Bio je ljubazan i rekao je da uskoro dolazi.
Posle samo pet minuta na Vajber mi je stigla poruka od ove službe da na naznačenoj adresi nije bilo nikoga i da je pošiljka vraćena. Ponudili su mi da je podignem lično preko njihovog paketomata! Bila sam šokirana! Pozvala sam kurira i pitala u čemu je problem, a on mi je mrtav hladan odgovorio: "Nisam mogao da se penjem na šesti sprat, ne smem da ostavim kola!" Kada sam mu rekla da moraju da isporuče robu do vrata, bez pardona mi je odbrusio: "Ništa ja ne moram!", i prekinuo vezu.
Ništa bolje nije prošao ni Aleksandar C. koji je porudžbinu čekao skoro dve nedelje, a na kraju mu jedan od dva poručena artikla nije ni stigao.
- Naručio sam dva para patika i odmah sutradan su mi potvrdili iz te firme da je porudžbina primljena, a patike prosleđene "D ekspresu". I od njih sam ubrzo dobio poruku da je paket kod njihovog kurira u Zemunu, što je od mene udaljeno petnaestak minuta vožnje. Dani su prolazili, prvo tri, pa pet, sedam, deset, a od te navodne brze pošte ni traga ni glasa.
Pokušao sam da koristim i opciju "prati pošiljku", ali ni ona nije radila. Nakon 14 dana agonije pozvao me je njihov kurir da siđem ispred zgrade, gde mi je dao jedne patike, a za druge mi je rekao da ih nije bilo.
Nisam do sada video ovako lošu uslugu, ali nemam izbor jer sa njima sarađuje ogroman broj firmi - ispričao nam je razočarani Aleksandar.Pošto pošiljka nije stizala, žalio sam se prvo firmi od koje sam naručio patike, ali su mi odgovorili da paket fizički nije kod njih već kod kurirske službe. Pokušavao sam da dobijem "D ekspres", ali se na njihov telefon satima niko ne javlja, a na mejlove ne odgovaraju.
Ostala bez poklona
Sličnu situaciju imala je i Nevena I., kojoj je porudžbina znatno kasnila, a na kraju joj je kurir uručio prašnjavu i prljavu kutiju i priznao da su je prvo izgubili, a potom jedva našli u magacinu.
Svaki potrošač kome zakasne sa porudžbinom ili na bilo koji drugi način ugroze njegova prava, trebalo bi da odustane od te pošiljke
Petar Bogosavljević, Pokret potrošača
- Naručila sam 8. maja košulju iz "Vaikikija" kao rođendanski poklon koji mi je trebao za 16. maj. Naglasili su mi da je rok isporuke tri radna dana.
Kada je taj rok prošao, kontaktirala sam prvo sa "Vaikikijem", gde su mi potvrdili da je moja porudžbina poslata odmah i da bi trebalo da je već stigla na kućnu adresu. Dani su prolazili, sedela sam kod kuće kako bih je sačekala, ali niko se nije javljao.
Pokušavala sam bezbroj puta da dobijem kol-centar "D ekspresa", ali uzalud. Približio se i rođendan, a ja nisam imala poklon. Moram da kažem da su u "Vaikikiju" bili krajnje ljubazni i da su pokušavali čak i oni da saznaju šta je sa mojom porudžbinom, ali nisu uspevali jer se ni njima niko nije javljao - objašnjava Nevena, kojoj je nakon 10 dana doneta prljava i prašnjava kutija:
- Od poklona sam digla ruke jer je rođendan prošao. Nakon deset dana, pozvao me je kurir i rekao da je ispred ulaza. Besno i ogorčeno sam sišla i razmišljala da li da uopšte prihvatim tu košulju sada. Kada sam pitala zašto sam ovoliko čekala, pravdao se da je zbog gužve i velikog obima posla, a onda mi je rekao i da se moj paket zagubio i da su ga jedva našli u magacinu. Tako je i izgledalo. Kutija je bila prljava i prašnjava.
U "D Ekspresu" se pravdaju da su pošiljke kasnile i gubile jer su imali veliki obim posla tokom vanrednog stanja, dok nepristojno ponašanje radnika pravdaju time da su mnogo radili u tom periodu i bili nervozni.
- Broj pošiljaka je naglo povećan za preko 60 odsto. To bi značilo da bismo preko noći trebali da zaposlimo još 170 kurira i kupimo još 170 vozila, što je složićete se nemoguće izvesti, pogotovo tokom vanrednog stanja.
Primera radi, u normalnim uslovima poslovanja prosečan kurir na svojoj zoni ima do 80 pošiljaka, a u novonastaloj situaciji je imao po 200 pošiljaka svaki dan. Uz to jedna pošiljka se može sastojati od više paketa, pa se u tom "moru" pošiljaka moglo desiti da kurir ne ponese jedan paket.
Takve situacije smo rešavali u hodu i slali naknadno paket koji je nedostajao. Gubljenje pošiljaka je termin koji se koristi, a koji nije u potpunosti tačan, već se radi o pošiljci koja se trenutno ne može locirati u magacinu.
Ukoliko je podneta reklamacija i pošiljka nije pronađena u roku, snosili smo troškove. Iako se trudimo da im usadimo načela ljubaznog ponašanja, ne možemo reći da ove okolnosti nisu dovele do nervoze kod pojedinaca, pa ponekad i neprimerenog ponašanja - rečeno nam je u "D Ekspresu".
Bogosavljević: Bojkot je najbolji lek
Predsednik Pokreta za zaštitu potrošača Srbije Petar Bogosavljević kaže za naš list da je najefektiniji način da potrošači masovno odbijaju da prime pošiljku koja stigne na ovakav način i da će tako prinuditi velike firme da ne angažuju više "D ekspres".
- Zakon o trgovini definiše problem odnosa prenosioca robe koja se naruči preko interneta. Firma koja preuzme taj kurirski posao, što je u ovom slučaju "D ekspres", preuzima odgovornost da to uradi u obećanom roku i dužna je da to ispuni. Međutim, to je zakonski regulisano kao međusobni odnosi između firmi u istom poslu, a ne kao zaštita potrošača.
Tako da je potrošačima odgovoran onaj od koga kupuju. Ali pošto je ovde, na osnovu žalbi velikog broja potrošača koji su naručivali od različitih firmi, i više nego očigledno da su greške do "D ekspresa", onda je jedino rešenje da se ljudi pobune kako bi ova kurirska služba izgubila poverenje tolikog broja kompanija i samim tim bila sprečena da zloupotrebljava monopolski položaj, što sada radi.
Svaki potrošač kome zakasne sa porudžbinom ili na bilo koji drugi način ugroze njegova prava trebalo bi da odustane od te pošiljke. Kada firmama masovno krenu da se vraćaju pošiljke i da gube novac, one će ili ozbiljno kazniti "D ekspres" ili prestati da sarađuju sa njim.
To je najbolja moguća kazna za sve što ta firma radi potrošačima. A ako se mi kao potrošači ne borimo sami za sebe, ne možemo to očekivati ni od drugih - jasan je Bogosavljević.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
zemun
pre 3 godine
ja sam bex cekao mesec dana da mi donesu novac i moje dve intervencije na pancevackom putu,a ja iz zemuna.svi su isti najbolja posta,prem da nisu ni oni sjajni.
Zbog povećanog broja prigovora na rad poštanskih operatora i kašnjenja uručenja poštanskih pošiljaka, obaveštavamo korisnike da je "viša sila" na koju se poslednjih dana pozivaju operatori propisana Zakonom o poštanskim uslugama, saopštila je Regulatorna agencija za elektronske komunikacija i poštanske usluge (RATEL).
Iako Sjedinjene Američke Države koriste svoj softverski alat „Mejven“ da pomognu ukrajinskim snagama da obrađuju obaveštajne podatke, očigledno se ispostavilo da je to još jedna kreacija vašingtonskog vojno-industrijskog kompleksa koja kijevskom režimu nije priuštila nikakvu prednost na bojnom polju.
Miloš Vučević je sapoštio da je nosilac liste „Aleksandar Vučić – Novi Sad sutra“ prof. dr Vesna Turkulov, poznati lekar u Novom Sadu, koja trenutno vrši funkciju državnog sekretara u Ministarstvu zdravlja.
Predsednica Narodne skupštine Republike Srbije Ana Brnabić raspisaće izbore za odbornike skupština gradova i skupština opština u Republici Srbiji, u petak, 26. aprila 2024. godine, u 10.00 časova.
Janko Baljak, reditelj i bivši član Predsedništva Pokreta slobodnih građana, priznao je da opozicija nema šanse da pobedi na izborima 2. juna u Beogradu i da će sigurno pobediti predsednik Srbije Aleksandar Vučić.
Miroslav Aleksić, član koalicije "Biram borbu" koja se odmatnula od Dragana Đilasa, indirektno je optužio svog doskorašnjeg lidera da je kriv što su izgubili vreme za kampanju, zbog čega kasne i nemaju kandidata za gradonačelnika Beograda.
Borislav Novaković iz Narodnog pokreta Srbije, poznatiji kao Bora Solunac, rekao je da su sva tri zahteva koja je opozicija imala ispunjena i istakao da će Miloš Jovanović, Zdravko Ponoš i Dragan Đilas teško odbraniti narodu to što u Beogradu bojkotuju izbore jer kažu da ne postoje dobri izborni uslovi, dok u Srbiji izlaze na lokalne izbore.
O aktuelnim svetskim žarištima, pre svega o specijalnoj vojnom operaciji u Ukrajini i o sukobu na Bliskom istoku, govorili su gosti Dževad Galijašević, stručnjak za terorizam, Nemanja Dević istoričar i Aleksandar Pavić politikolog.
O paklenim planovima koje su za Srbiju spremili zajedičkim snagama opozicija i Zapad, govorili su gosti Info dana Aleksandar Gajić, novinar i Mile Bosnić iz pokreta Srba Krajišnika.
Pokušaj Nemačke da na silu ostvari svoje ambicije da Republiku Srpsku proglasi genocidnom tvorevinom, komentarisali su gosti Info jutra, direktor predsedništva Republike Srpske u Beogradu Mlađen Cicović i advokat Predrag Savić.
Danka Ilić (2) nestala je 26. marta u Banjskom polju kod Bora, u dvorištu porodične kuće svoje majke Ivane Ilić, dok se igrala sa starijim bratom. Prema rečima majke, sin je zatražio vodu, pa je ona otišla do automobila, ali kada se vratila Danka više nije bila tamo. Nažalost, potraga za devojčicom za kojom je tragala cela Srbija, ali i Evropa, završena je na tragičan način.
Više javno tužilaštvo u Nišu zatražilo je danas da se Darku Mitiću (36) izrekne 40 godina zatvora zbog teškog ubistva i nedozvoljenog držanja oružja i eksplozivnih materija
Nastavnica istorije Tatjana Stevanović naći će se 24. juna oči u oči sa Miljanom i Vladimirom Kecmanovićem, roditeljima dečaka koji je 3. maja prošle godine u školi "Vladislav Ribnikar" na Vračaru ubio devetoro učenika i čuvara.
Ralf Rangnik još uvek nije rešio da li ostaje na klupi Austrije ili se seli na "Alijanc Areni", ali će tu odluku morati da donese u naredne dve nedelje.
Srpske reprezentativke u boksu Kristina Nađ Varga, Sara Ćirković , Natalija Šadrina i Kristina Kuluhova plasirale su se u finale Evropskog prvenstva u Beogradu i tako obezbedile najmanje srebrne medalje.
Španski teniser Rafael Nadal plasirao se u drugo kolo mastersa u Madridu pošto je za samo sat i šest minuta pobedio 16-godišnjeg Amerikanca Darvina Blanša rezultatom 2:0 (6:1, 6:0).
Bivšem američkom predsedniku Donaldu Trampu potrebna je pomoć Ukrajine da bi bio izabran za predsednika na izborima u novembru. O tome je u intervjuu za Lenta.ru govorila politikolog, rukovodilac Centra za severnoameričke studije IMEMO RAN Viktorija Žuravljeva .
Velika Britanija šalje lovce "evrofajter" u Poljsku, pišu novinari američkog vojnog časopisa Militari Vač Magazin (MVM). U svom novom članku, autori raspravljaju o tome da li dostavljeni uzorci mogu pružiti elektronsku podršku ukrajinskim kopnenim operacijama.
Kina se sprema za rat sa SAD ne samo na vojnom planu. Narodna banka Kine prodaje obveznice američkog FED i kupuje zlato, često i tajno. Antikineska histerija koja je pokrenuta u Sjedinjenim Državama očigledno je za Peking "kap koja je prelila čašu"!
Američki zvaničnici nisu uvereni da će još 61 milijardu dolara američke pomoći Ukrajini biti dovoljna da ona pobedi u sukobu protiv Rusije, preneo je Politiko.
Bolest koja „pretvara jelene u zombije", odnosno bolest hroničnog iscrpljivanja (CVD), širi se Severnom Amerikom, a pojavila se i u Evropi. Nedavna studija sugeriše da je ova smrtonosna prionska bolest možda prešla sa jelena na ljude.
Pre sadnje biljaka i cveća važno je osigurati da zemlja za biljke ima odgovarajuću količinu hranjivih materija, a umesto da koristite đubrivo iz prodavnice, možete napraviti sami prirodno đubrivo, koje će vašoj biljci obezbediti sve što joj je potrebno.
Kako bi narod rekao "sto godina su meštani Vučaka čekali na asfalt". Danas im se ostvarila dugogodišnja želja pa su prva tri kilometra obeležili prigodnom proslavom.
U Šapcu je najavljen početak besplatne sterilizacije i kastracije pasa. Intervencije koje uključuju i čipovanje i vakcinaciju protiv besnila obavljaće se od 7. maja, a troškovi će biti pokriveni iz gradskog budžeta.
Strahinja Ivković i Bogdan Maksić iz Vrnjačke Banje, pobednici su nedavno završenog Svetskog takmičenja za Mistera turizma i kulture koje je održano u Antaliji u Turskoj.
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.