ŠOKANTNO ISKUSTVO SA KURIRSKOM SLUŽBOM AKS! Nestao paket sa pršutom, IZGOVOR KURIRA ĆE VAS ZAPREPASTITI!

Informer/shutterstock

12:53 >> 12:56 Zaštitnik potrošača 1

Zaštitnik potrošača | 17. 08. 2020.

ŠOKANTNO ISKUSTVO SA KURIRSKOM SLUŽBOM AKS! Nestao paket sa pršutom, IZGOVOR KURIRA ĆE VAS ZAPREPASTITI!

Ženi koja je poslala suvo meso ovom kurirskom službom stiglo obaveštenje da se kutija malo ukvasila, pa pukla, a mačke su malo nagrizle suvo meso

Problemi sa kurirskim službama sa kojima se građani svakodnevno susreću uglavnom se odnose na kašnjenje ili gubljenje pošiljki. Nezadovoljstvo potrošača često je izazvano i lošom komunikacijom sa kuririma, ali ono što se dogodilo Ani Nešić, odnosno ženi od koje je naručila suvo meso, sa kurirskom službom "Aks" zaista je nesvakidašnje. Sudeći po njenom iskustvu, ako očekujete paket sa hranom koji treba da vam dostavi "Aks", budite spremni da će ga pojesti neka životinja u njihovom magacinu i da poručena hrana neće stići do vas, već će tako načeta biti vraćena pošiljaocu.

Ona je od lokalnog proizvođača hrane poručila pršutu, a kako joj nije stizala u dogovorenom roku, pošiljalac je kontaktirao sa "Aksom" i blago rečeno ostao u šoku kada je dobio odgovor.

- Da vam javim da su kontaktirali sa mnom iz kurirske službe i prijavili mi da su imali problem sa pošiljkom. Ovako su mi to preneli: "Imali smo problem sa pošiljkom. Kutija se malo ukvasila, pa je pukla, a mačke su malo nagrizle suvo meso." Vratiće mi paket, pa ću ja videti sa njima šta dalje. Šta da vam kažem osim da ne koristite "Aks". Ovo nije prvi put, stvarno su neodgovorni. Izvinite još jednom - pisalo je u poruci koju je Ani Nešić poslala gospođa od koje je poručila suvo meso.

Nešićeva je svoje iskustvo podelila na društvenim mrežama i prokomentarisala:
- Još jedan momenat u sagi sa kurirskim službama, ali sigurna sam da se nikom do sada ovo nije desilo. Imam samo jedan komentar, a to je da, ako su mačke nagrizle suvo meso, onda je dobro, ali verovatno je nešto (neko) drugo u pitanju.

Informer/shutterstock

Neko ili nešto

Ako su mačke nagrizle suvo meso, onda je dobro, ali verovatno je nešto (neko) drugo u pitanju.

Ana Nešić

Ova objava izazvala je na stotine komentara, koji su se odnosili na razna loša iskustva sa ovom kurirskom službom, ali nisu izostale ni šale i sarkazam.
- Biće da se mačak zove Dragan, ima 56 godina i radi kao vozač - bio je samo jedan u nizu komentara koji aludiraju da je ipak u pitanju ljudski, a ne životinjski faktor.
Mira Živković je postavila pitanje:
- Čak i da su stvarno mačke nagrizle meso, postavlja se pitanje otkud mačke među paketima?

A onda je Milica Mirčić dala odgovor na osnovu ličnog iskustva:
- Jednom sam išla po propuštenu pošiljku u ispostavu kurirske službe. To je zapravo bio hangar, čudo bi bilo da nemaju miševa - možda baš zato mačke.

Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović ističe da je objašnjenje kurirske službe "Aks" zapravo samo sramotan izgovor u koji ne može niko da poveruje.

ŠTA SME DA SADRŽI SRPSKA KOBASICA, A ŠTA VIRŠLA! Novi pravilnik uvodi red u mesnu industriju

- Ovakvi slučajevi spadaju u one priče za koje ljudi kad prepričavaju kažu "verovali vi meni ili ne"! Sasvim je jasno da je ovaj izgovor zapravo priča za malu decu, u koju ne veruje niko, tako da ne znam ni šta bih prokomentarisao povodom toga. Našem udruženju javlja se veliki broj oštećenih potrošača, imamo zaista puno prigovora i primedbi na rad svih kurirskih službi, pa i na "Aks" - napominje Papović i dodaje:

- Ono što potrošači treba da urade, ako dođu u ovakvu situaciju, jeste da od kurirske službe zatraže da im isplati štetu koja im je pričinjena. Ipak, ukoliko se odluče za ovaj korak, moraju imati pisani dokaz koliko su pošiljku platili, jer u suprotnom neće dobiti odštetu. Naš savet je uvek i da se obrate nekom od udruženja za zaštitu potrošača kako bismo ih informisali koja su njihova prava i pokušali da brže rešimo njihove probleme.

"Aks": Nismo primetili mačke

U kurirskoj službi "Aks", na pitanja kako je ovo moglo da se desi i odakle mačke u magacinu gde čuvaju pakete, tvrde da meso i hranu ne prevoze, osim ako pošiljalac to ne spakuje u kutiju bez njihovog znanja.
- U slučaju da se kutija iz nekog razloga ošteti tokom transporta, sačinjavamo zapisnik. U magacinu ne stoje paketi, već odmah idu na isporuku. Nismo primetili mačke, odnosno nema ih. Ako je ipak u pitanju meso ili hrana, vrlo verovatno je da se usled vrućine pokvarilo. U slučaju oštećenja pošiljki korisnik podnosi odštetni zahtev, koji se razmatra i realizuje na osnovu Zakona o poštanskim uslugama - kažu u "Aksu".

Pratite Zaštitnik potrošaca na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošaca na Tviteru OVDE

Najnovije informacije na portalu Informer.rs

BONUS VIDEO:

Pitate se hoće li vas pare? KEŠ HOROSKOP je jedini način da to saznate!

RECI MI KAKO ZVONIŠ, DA TI KAŽEM KO SI! Evo šta melodija koju koristite na mobilnom telefonu govori o vama!

ĆOSIĆ NAS JE U DUŠU ZNAO! Na snimanju serije "Vreme zla", nastavka sage o Katićima


Vlado

17.08.2020. 14:52

Bez obzira na odgovornost AKS za dostavu pošiljki, ali se pitam, koja i kakva to ... može da šalje hranu kurirskom službom? Halooo, to nije hladnjača!!!


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.