• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: A. Crnomarković

07.06.2022

17:29

Mislilite ste da je ovaj auto pojam sigurnosti? Kad vidite šta su veštaci utvrdili,  šokiraćete se!

Zaštitnik potrošača

Mislilite ste da je ovaj auto pojam sigurnosti? Kad vidite šta su veštaci utvrdili, šokiraćete se!

Podeli vest

Veštačenjem novog "mercedesa" Gorana Simonovića, koji je samo pukom srećom sačuvao živu glavu, utvrđeno da je vozilo sklapano od polovnih delova

Agonija Gorana Simonovića iz Žitorađe koji umalo nije poginuo dva puta u novom "mercedesu" se nastavlja. Zaštitnik potrošača je u više navrata pričao o slučaju čoveka kome je sa tek kupljenog automobila otpao točak na autoputu pri brzini od 110 km/h.

Nakon agonije vezane za popravku tog neobjašnjivog i opasnog kvara došlo je do nove havarije, koja je takođe Simonovića mogla da košta glave. Naime, čim su mu vratili navodno popravljeno vozilo, možda nakon stotinak kilometara vožnje od kuće do firme, automobil koji je u garanciji je stao u preticanju i ugasio se.

Foto: Informer DN

Sporno vozilo, koje je plaćeno 90.000 evra, i to s popustom, na kraju je završilo na veštačenju na Mašinskom fakultetu, gde je utvrđena šokantna stvar - da se razlikuje kilometraža motora od kilometraže upravljačke jedinice vozila, što je nemoguće za nov automobil. Da stvar bude zanimljivija, to su utvrdili "Mercedesovi" veštaci.

Foto: Informer DN

Sve ovo pokazuje jednu strašnu činjenicu - da kompanija "Mercedes", odnosno njeni zastupnici "Kemoimpeks" i "Star import" na srpskom tržištu prodaju škart koji je očigledno sklapan od više vozila i nije potpuno nov. Simonović je, kako bi nadoknadio štetu, morao da tuži kompaniju koja je na prvom ročištu obećala nagodbu, ali do danas nije kontaktirala s njim iako se sledeće ročište bliži.

Sreća u nesreći

- Kao što znate, kupio sam GLE kupe za oko 90.000 evra u "Kemoimpeksu" jer uvek vozim "mercedese" i želeo sam da imam dobar i pouzdan automobil za svoju porodicu. Međutim, nakon 11 meseci, pređenih 40.000 kilometara i samo sedam dana posle izlaska iz najboljeg ovlašćenog servisa dogodila mi se užasna nezgoda koja me umalo nije koštala života. Na autoputu pri brzini od 110 km/h, što su ustanovili i policija i sud u Sremskoj Mitrovici, otpao mi je točak, zarotirao sam se nekoliko puta, udarao u bankine i samo pukom srećom preživeo. Tada počinje moja borba - podseća Simonović i dodaje:

Foto: Informer DN

- S obzirom na to da je automobil bio uništen, tražio sam da mi se nadoknadi šteta, a oni su insistirali da ga poprave. Zaista u takav automobil više nisam želeo da stavim porodicu. U prisustvu nemačkih stručnjaka moj veštak ga je pregledao i utvrdio da je reč o fabričkoj greški. Međutim, uprkos svemu, nisu želeli da mi daju ni nov automobil, ni odštetu. Zbog toga sam posle nekog vremena bio prinuđen da ga popravim uz doplatu i to mi je velika greška. Čim su mi vratili navodno popravljeno vozilo, ponovo se dogodila nezgoda. Automobil koji je u garanciji i faktički nov stao je u preticanju i ugasio se i ponovo sam jedva preživeo. Tada sam rekao da u to vozilo više ne sedam niti ja, niti bilo ko drugi.

Bez objašnjenja

I nakon toga "Mercedes" je izbegavao svoje obaveze, pa je jedina Simonovićeva opcija bila sudski proces i tu je u aprilu ove godine doživeo novi šok.

Bogosavljević:

Drakonska kazna

Predsednik "Pokreta za zaštitu potrošača Srbije" Petar Bogosavljević rekao je za naš list da ovaj slučaj ide od zla ka gorem i da neko napokon mora da reaguje.
- Čoveku moraju biti isplaćeni svi troškovi, i za materijalnu, i nematerijalnu štetu. Nadležni moraju da reaguju, pre svega, zato što su četiri stručna veštaka koje je "Mercedes" angažovao ustanovili da automobil na dva različita dela ima različite kilometraže. To mora rigorozno da se sankcioniše - jasan je Bogosavljević.

- Imali smo pripremno ročište, na koje su oni dostavili veštačenje koja su uradila njihova četiri veštaka, profesora Mašinskog fakulteta. Njihovi stručnjaci su konstatovali nešto što nikada nisam čuo u životu, a to je da je kilometraža upravljačke jedinice motora i upravljačke jedinice vozila različita. To je svim tim velikim stručnjacima bilo nerealno jer to može da se desi samo ako automobil nije nov, već sklapan i ja nemam šta drugo da pomislim. I njihovi veštaci su tražili objašnjenje za ovo iz "Mercedesa", ali ga nikada nisu dobili - rekao je naš sagovornik i dodao:

- Uz sve to, oni su zamolili da se odloži ročište da bi oni ponudili nagodbu. Sud je pristao i evo mi i dan danas čekamo tu nagodbu, treba da bude uskoro sledeće ročište, a nagodbe nema. Navodno "Kemoimpeks" i "Star import", koji su distributeri za Srbiju, ne mogu da se dogovore, ali mene to ne treba da zanima. Sve sam pošteno platio, dva puta su ugrozili život mene i moje porodice, nisam imao automobil i uz to saznajem da su mi prodali nešto sklepano, što nije ni novo, a platio sam ga po punoj ceni. Ovo je velika sramota za tako veliku kompaniju, ne želim ni sebe, niti bilo koga drugog da stavim u taj automobil. Šokiran sam svim ovim što sam saznao i borićemo se do kraja svim pravnim sredstvima - jasan je naš sagovornik.

Star import: Bez konemtara

Iz "Star importa" stigao nam je kratak odgovor:

- Kao generalni distributer kompanije "Mercedes-Benc AG" u Srbiji, strogo primenjujemo sva pravila i procedure proizvođača i zakone Republike Srbije. Sudski postupak u vezi sa konkretnim slučajem navedenim u vašem dopisu i dalje je u toku. S tim u vezi, a sve u cilju neometanja sudskog postupka, nećemo davati javne komentare koji se odnose na ovaj slučaj. U cilju zaštite integriteta kupca, naše kompanije, kao i našeg brenda, svako prenošenje, davanje i objavljivanje neproverenih zaključaka je neosnovano i nije u interesu svih zainteresovanih strana. 

 

 


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Pera

pre 1 godinu

Zar je moguce da se jos sude .. sta tu ima da se sudi .. ocepi to sa 10 miliona evra kazne .. pa neka zatvaraju radnju ...

sledeća vest

Izbori 2024

TV

Šta se krije iza jezivog projekta "Lavanda"? Veštačka inteligencija napravljena zato da ubija! (VIDEO)
Live TV

Šta se krije iza jezivog projekta "Lavanda"? Veštačka inteligencija napravljena zato da ubija! (VIDEO)

Gost "Info dana" bio je analitičar Saša Borojević. On je govorio o tome na koji način su povezani svi ratovi koji se trenutno rasplamsavaju po celom svetu. Evo kakve veze ima Balkan i Srbija sa projektima velikih sila. Uživo u program, putem vajber linka, uključio se i Dževad Galijašević, stručnjak za terorizam koji je komentarisao kompleksne odnose između Amerike i Izraela.

19.04.2024

17:55

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija