REKLAME NA WHATSAPP? Fejsbuk konačno doneo odluku koja će MNOGE OBRADOVATI!

AP PHOTO

10:03 Hi-Tech 0

B92.net/informer.rs | 18. 01. 2020.

REKLAME NA WHATSAPP? Fejsbuk konačno doneo odluku koja će MNOGE OBRADOVATI!

Fejsbuk je navodno odustao od svog plana da ubaci oglase na aplikaciji WhatsApp

Prethodne godine, pisalo se o tome kako je odluka da se uvedu reklame dovela do toga da Whatsapp napusti njegov osnivač.

U poslednjih nekoliko meseci, WhatsApp je otpustio tim posvećen pronalaženju najboljeg načina da oglase integriše u ovu platformu, piše CNET.

OGLASIO SE MAJKROSOFT: Evo šta da radite ako imate Windows 7, a nemate para za "desetku"!

MISLILI STE DA STE TRAJNO IZBRISALI PORUKE SA WHATSAPP? Niste, a evo kako možete da ih vratite!

Fejsbuk još uvek možda ima u planu da prikaže oglase Whatsapp funkciji "Status", potvrdio je predstavnik kompanije, iako nije dao vremenski rok kada bi to moglo da se dogodi.

Ovo bi svakako bilo manje od dva zla, jer ne bismo morali da ih gledamo stalno, već samo onda kada gledamo statuse svojih kontakata.

Ovaj gigant društvenih medija pokušava da se suoči sa izazovom kako da zarade od Whatsapp-a, koju su kupili 2014. godine za 19 milijardi dolara.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]