(FOTO) SEDAM VATRENIH KUGLA PALO NA ZEMLJU! NAUČNICI JASNI - TO NISU METEORITI, NE ZNAMO ŠTA SU! Ili sletili mali zeleni, ili SE RUSI ZA*BAVAJU!

Pixabay

Dnevno.hr | 13. 10. 2019.

U Čileu su prošlog meseca s neba padale sjajne vatrene kugle, a naučnici i čileanska vojska još uvek pokušavaju otkriti šta su i odakle dolaze te kugle. Jedno je sigurno: tajanstveni gorući objekti nisu bili meteori

Vatreni NLO spustili su se na grad Dalcahue 25. septembra, izvestio je CNET. Nepoznati objekti srušili su se na sedam lokacija koje su zahvatili požari koje su vatrogasci smesta ugasili.

Geolozi iz čileanske Nacionalne službe za geologiju i rudarstvo ubrzo su stigli kako bi ispitali svih sedam lokacija. Dok su obavljali analize, priča se proširila u lokalnim i nacionalnim medijima.

Čileanski astronom i astrofizičar Hoze Maza rekao je čileanskoj novinskoj mreži TVN da su plamena tela verojatno bili meteoriti ili svemirski ostaci koji su se odvojili od raketa ili satelita, prenosi CNET.

Astronom Džonatan Mek Dauel sa Harvard-Smitsonian Centra za astrofiziku napisao je na Titteru da su objekti verojatno meteoriti te da "nema kandidata za neku drugu vrstu svemirskih objekata. Ali ponekad treba nekoliko dana da stignu relevantni podaci - dodao je Mek Dauel.

Ipak, odmah je stigao demanti, geolozi su objavili službenu procenu, a ona glasi da ni jedno od sedam nalazišta nije imalo tragove meteorita. Budući da tajanstveni objekti nisu bili meteori, logika nalaže da je verovatno "svemirsko smeće".

U međuvremne, naučnici će sprovesti detaljnije analize uzoraka tla prikupljenih s nalazišta kako bi proverili šta se zaista desilo, prenosi CNET.

Astronom

13.10.2019. 23:26

Uh, jako teško pogoditi šta je palo ... Neki od satelita iz Zemljine orbite je završio svoj "život" i pao na zemlju ali se pri ulasku u atmosferu, zbog enormno visokih temperatura, raspao u paramparčad pa su na zemlju pali samo ogoreli ostaci. Nismo mi ni svesni koliko tog svemirskog đubreta kruži oko zemlje i svako malo padne - radi se o HILJADAMA satelita koji više nisu u funkciji.