• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Citymagazine.rs

01.06.2021

11:00

OVO JE NAJGORI DAN ZA PROMOCIJU! Saznajte koje je najbolje i najgore vreme za objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama!

Zanimljivosti

OVO JE NAJGORI DAN ZA PROMOCIJU! Saznajte koje je najbolje i najgore vreme za objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama!

Podeli vest

Sve više naših interakcija sa drugim ljudima dešava se virtuelno, a posebno preko društvenih mreža. Kompanije i samostalni preduzetnici to i te kako dobro znaju, zbog čega svake godine povećavaju svoj budžet za promociju na Fejsbuku, Instagramu, Tviteru i drugim popularnim platformama

Postoji, međutim, način da se ostvare dobri rezultati na društvenim mrežama, u smislu rasta broja lajkova i komentara na objave, kao i njihovog deljenja, a da se ne potroše dodatna finansijska sredstva za promociju objava. Rešenje, naime, leži u objavljivanju sadržaja u periodima kada ljudi najviše obraćaju pažnju na društvene mreže. Ti periodi nisu uvek isti za svaku od društvenih mreža, što ćemo detaljnije opisati u nastavku.

Na Fejsbuku je najbolje objavljivati utorkom, sredom i petkom od 9 do 13 časova. U tim periodima će vaše objave stići do najvećeg broja ljudi i dobiti najviše reakcija. S druge strane, subota je najgori dan za objavljivanje sadržaja, pa bi trebalo da izbegavate promociju vašeg proizvoda i usluge ovog dana u nedelji.

Foto: Shutterstock

Saznajte koje je najbolje vreme za objavu

Na Instagramu, društvenoj mreži na kojoj se najviše reklamiraju dizajneri, umetnici i ugostitelji, promotivni sadržaj je najbolje kačiti utorkom od 11 do 14 časova, i svakim drugim radnim danom oko 11 časova. Nedelja je najgori dan za promociju na ovoj društvenoj mreži.

Idealni period za objavljivanje na Tviteru u promotivne svrhe je od 9 do 15 časova sredom. Dobri rezultati se ostvaruju i tvitovanjem utorkom i četvrtkom od 9 do 11 časova. Tvitovanje subotom se ne preporučuje, jer tada ljudi najmanje reaguju na objave.


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Izbori 2024

FLAŠA KOALICIJA! I ovo smo vam rešili, bar recite hvala: Evo imena za izbornu listu "hik" opozicije!
Izbori 2024

FLAŠA KOALICIJA! I ovo smo vam rešili, bar recite hvala: Evo imena za izbornu listu "hik" opozicije!

Otpadnici od tajkuna Dragana Đilasa, lažni ekolozi Aleksandar Jovanović Ćuta, Dobrica Veselinović i Radomir Zanzibarićanin Lazović, nedavno su obelodanili da izlaze na izbore u prestonici i otkrili da će nastupati pod sloganom "Biram borbu", ali je - s obzirom na njihove koloritne biografije i nastupe u javnosti - slogan "Biram flašu" svakako mnogo prikladniji.

24.04.2024

12:13

Vesti

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Džet set

Srbija