NEOBIČNE I EFIKASNE VEŽBE ZA TRBUŠNE MIŠIĆE! Disanje za ravan stomak

Shutterstock

11:20 Zanimljivosti 0

Informer | 28. 09. 2021.

NEOBIČNE I EFIKASNE VEŽBE ZA TRBUŠNE MIŠIĆE! Disanje za ravan stomak

Većina žena odustane od napornih treninga i pre nego što se čestito oznoji. Zbog nedostatka volje i upornosti da svakodnevno izdvoje po 15 minuta za fizičku aktivnost, nezadovoljne su izgledom i obično krivicu prebacuju na genetiku


Ima i onih žena, doduše, koje od silnih obaveza ne stižu da treniraju. Međutim, ima rešenja i za to. Ovih nekoliko vežbica možete raditi bilo kad i bilo gde.

Dok ste u krevetu

Postavite dlanove iznad pupka. Izdahnite i pustite stomak da se raširi. Potom udahnite što više možete i zadržite dah deset sekundi. Ponovite četiri puta.

Dok sedite

Ispravite se. Pogrbljen stav ne samo da čini da izgledate deblje nego može i da oslabi stomačne mišiće. Neka vam stomak bude aktivan i angažovan svaki put dok sedite, tako što ćete ispraviti leđa i držati ramena povučena unazad.

Dok ste za radnim stolom

Pokušajte "pilates disanje". Nežno uvucite vazduh u stomak, kao kada pokušavate da zakopčate uske farmerice. Potom započnite s kratkim udisajima i izdisajima ne dozvoljavajući mišićima da se opuste. To radite u pet serija po trideset sekundi.

Shutterstock

Vežbe za trbušne mišiće

Dok vežbate

Kada ste na pokretnoj traci za trčanje, ispravite leđa, podignite glavu i zategnite stomačne mišiće. Ovaj savršen stav odraziće se na vaš stomak dok trošite kalorije.

Dok šetate

Ispravite gornji deo tela, a ramena gurnite unazad. Zategnite mišiće na stomaku tokom pet koraka, a u narednih pet ih opustite. Ponavljajte tu vežbicu za vreme cele šetnje.

Dok vozite automobil

Zatežite i opuštajte stomačne mišiće dok čekate zeleno svetlo na semaforu. 


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.