(VIDEO) VEŽBE KOJE POMAŽU DA VA*INA BUDE UŽA, a time i se*s uzbudljiviji!

Shutterstock

14:27 Erotika 0

Daily Mail/informer.rs | 08. 03. 2020.

(VIDEO) VEŽBE KOJE POMAŽU DA VA*INA BUDE UŽA, a time i se*s uzbudljiviji!

Radi se o ciljanom jačanju PC mišića kojega nazivaju i 'ljubavnim mišićem'. Oblikom podseća na bananu, a nalazi se u prostoru od stidne kosti do centralnog dela karlice

Prema se*s terapeutkinji Trejsi Kosa, Kegelove vežbe odlične su za povećavanje užitka tokom se*sa jer va*ina postaje uža, se*sualna želja je izraženija, a or*azmi intenzivniji. Te vežbe je osmislio  ginekolog dr Arnold Kegel, a inače pomažu da se ojačaju mišići na dnu karlice, korisne su kod oporavka mišića nakon porođaja i u lečenju inkontinencije.

Kegelove vežbe za žene - POGLEDAJTE IH U VIDEU:

Koks savetuje da se držite jedne, određene Kegelove vežbe. Najpre pronađete odgovarajući mišić koji treba ojačati, a to ćete shvatiti tako što ćete napraviti pokret između nogu kao da zaustavljate mokrenje (pokušajte da ne stiskate stomak u isto vreme).

ZA SVE JE KRIV SAKSOFON! Evo koja muzika deluje kao afrodizijak!

FLERT IM JE U KRVI! Ovi znakovi ne mogu da budu verni samo jednoj osobi!

 

Reč je o PC mišiću (musculus pubococcygeus) koji nazivaju i 'ljubavnim mišićem', a oblikom podseća na bananu. Nalazi se u prostoru od stidne kosti do sakruma (centralnog dela karlice). Kontrakcijom tog mišića možemo da zaustavimo mlaz kod mokrenja.

Shutterstock

Taj mišić zategnite, držite nekoliko sekundi pa pustite. Počnite sa dva seta dnevno po 25 ponavljanja. S vremenom povećavajte broj ponavljanja na 50, više puta na dan - i duže držite mišić stisnutim, prenosi Daily Mail.

Za brze rezultate

Gore pomenuta vežba je, kaže Trejsi Koks, osnovna vežba. Ali, savetuje, ako želite da brzo vidite određenu razliku, radite ovo: 

1. Lezite ili sednite na ivicu kreveta ili stolice pa stavite dva prsta u va*inu.

KREMA ZA PREDEO OKO OČIJU lako se pravi, a odlična je i kao poklon!

2. Stisnite PC mišić. Trebalo bi da osetite kako se va*ina steže oko prstiju. Ukoliko se to ne dogodi, radite nedelju do dve osnovnu vežbu kako biste se dovele u formu.  

Shutterstock

3. Raširite prste u slovo V, ali neka budu opušteni.

4. Potom stisnite mišić pokušavajući tako da spojite prste.

SIMBOLIKA CVEĆA I NJEGOVE BOJE! Šta odabrati za 8. mart?

5. Zgrčite se i držite tako 10 sekundi, a zatim se opustite na 10 sekundi.

6. Cilj je da uradite 10 ponavljanja po dva puta dnevno.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]