JEDITE POLAKO! Kad uvedete ovih PET NAVIKA, moguće je smršati i BEZ DIJETE!

Shutterstock

08:31 Lifestyle 0

Informer | 06. 12. 2019.

JEDITE POLAKO! Kad uvedete ovih PET NAVIKA, moguće je smršati i BEZ DIJETE!

Izaberite salatu za predjelo i poješćete manje od glavne porcije, savetuje američki nutricionista Majkl Greger

Možda nekome zvuči nemoguće, ali američki lekar Majkl Greger, autor brojnih knjiga o zdravlju i nutricionizmu, tvrdi da je lako smršati i bez dijete. Po njemu je dovoljno uvesti neke navike za stolom, a onda nema potrebe za brojanjem kalorija i izgladnjivanjem.

U svojoj knjizi "Kako ne biti na dijeti" od gotovo 600 stranica otkrio je pet navika koje treba steći kod svakog obroka kako bismo izgubili neželjene kilograme i ostali u formi.

DA VAM SE ŽELUDAC OKRENE! Niklo joj je nešto crno i gnojavo na leđima, a onda je doktorka SANDRA LI UZELA SKALPEL i rešila problem! (VIDEO)

Shutterstock

Pijte tečnost
Voda prirodno ubrzava metabolizam, pa tako, ako četiri puta dnevno popijete veliku čašu vode, ona će izbrisati oko sto kalorija. Još je korisnije ako je hladna voda - pa će telo morati da potroši još koju kaloriju da tečnost dovede do temperature tela. A osim toga čaša vode pre jela napuniće vam želudac, pa ćete samim tim manje pojesti tokom obroka.

100

kalorija brišu četiri čaše vode dnevno

Pažljivo birajte predjelo

- Možda ne obraćate pažnju, ali vaši prvi zalogaji mogu da poprave ili unište obrok. Dobrim predjelom možete da oduzmete i do 300 kalorija od glavnog jela, a glavno jelo je po pravilu kaloričnije - kaže Gregor.


Tokom jednog istraživanja naučnici su poslužili grupi ljudi tanjir testenine, koji sadrži otprilike 900 kalorija. Jedan deo grupe dobio je za predjelo salatu i ljudi su automatski pojeli manje testenine, "uštedeli" su oko 200 kalorija. Onaj deo grupe koji je pojeo veliku jabuku uštedeo je 300 kalorija. Naravno, ovo važi samo ako je salata bez dresinga, koji su po običaju puni kalorija i šećera.

VELJKO DIPLOMIRAO! Ceca PONOSNA, podelila RADOSNE VESTI! Sa Bogdanom napustio Srbiju, pa progovorila i o malom Željku! (VIDEO)

Shutterstock

Sirće
Jabukovo sirće ima veliki uticaj na gubitak kilograma.
- Uopšteno, kisele namirnice stabilizuju šećer u krvi i ubrzavaju metabolizam, a to vam je cilj ako želite da skinete kilažu. Ali nemojte piti čisto sirće, dodajte ga salatama ili razblažite s vodom - kaže Gregor.

Fokusirajte se na hranu
Pomerite telefon i ne gledajte televizor dok jedete. Vaš fokus odlazi s hrane na tehnologiju, što vas nesvesno tera da jedete više. Istraživanje je pokazalo da su muškarac i žena koji su jeli dok su gledali televiziju pojeli barem jedan komad pice više od onih koji nisu. Jedna grupa ljudi pojela je 77 odsto više sladoleda i slatkiša slušajući radio od onih koji su jeli u tišini.

Jedite polako
- Svi su zauzeti, ali možete uzeti dvadesetak minuta da biste na miru ručali. Tih dvadeset minuta mira dopušta da se razviju vaši prirodni signali sitosti, osećaj punoće uma i tela - savetuje dr Greger.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]