ZA NEDELJU DANA 3 KILOGRAMA MANJE! Dijeta sa medom i limunom za bolju liniju i jači imunitet!

Pixabay

14:02 Ljubav i zdravlje 0

novosti.rs/informer.rs | 30. 12. 2019.

ZA NEDELJU DANA 3 KILOGRAMA MANJE! Dijeta sa medom i limunom za bolju liniju i jači imunitet!

Dijeta sa medom počinje tako što se ujutru u šolju tople vode nacedi malo limuna i doda jedna kašika meda...


Med, pored toga što jača imunitet i poboljšava koncentraciju, može da pomogne i u skidanju suvišnih kilograma. Treba ga redovno konzumirati zbog velikog broja nutritiva koje sadrži, a dijeta bazirana na ovoj namirnici ne podrazumeva gladovanje i veliko odricanje.

Najbolji prirodni lek - SMETE DA GA POPIJETE SAMO JEDNOM! Potreban vam je BELI LUK i još JEDAN sastojak, RECEPT STAR 5000 GODINA!

Dijeta sa medom počinje tako što se ujutru u šolju tople vode nacedi malo limuna i doda jedna kašika meda. Ovaj napitak pije se pre doručka i uveče 30 minuta pre odlaska na spavanje. Na ovaj način ubrzava se metabolizam i smanjuje potreba za šećerom tokom dana.

Pixabay

Za vreme dijete preporučuje se uzimanje integralnog hleba, testenina i pirinča, jer su oni bogati vlaknima, organizam ih lakše vari, dok osećaj sitosti duže traje. Još jedna od prednosti je ta što ne morate da se odreknete kolača, sve dok umesto belog šećera u njih stavljate med i dok ne preterujete u količini.

Da biste brže smršali i da bi dijeta bila što efikasnija, neophodno je da iz jelovnika izbacite krompir, pohovanu hranu i masno meso. Ukoliko se svih pravila budete pridržavali, za samo nedelju dana telesnu težinu možete da smanjite za tri kilograma.

NAŠA ĆERKA JE PRELEPO DETE, ali kada joj vide ruke, LJUDI SU ZGROŽENI (VIDEO)

PRVI DAN

Doručak: Dve parčeta slanine sa roštilja i jedan paradajz

Užina: Šaka maslina

Shutterstock

Ručak: Omlet od tri jaja sa crnim lukom, paprikom, pečurkama, jogurt sa bobičastim voćem i medom

Večera: Riba sa kuvanim brokolijem i pasuljem

DRUGI DAN

Doručak: Dva kuvana jaja i parče integralnog tosta

NIKAKO NE SMETE DA JE JEDETE NA PRAZAN STOMAK! Ova voćka je ČESTO zamena za doručak - odmah se rešite te navike! (FOTO)

Užina: Nekoliko manjih oraha

Ručak: Čorba od sočiva ili pasulja i dva integralna keksa, jogurt sa bobičastim voćem i medom

Večera: Pljeskavica sa lukom, uz papriku, tikvice, paradajz i malo sira

TREĆI DAN

Doručak: Musli sa jogurtom i iseckanim suvim kajsijama

Užina: Jedan medenjak

Shutterstock

Ručak: Velika mešana salata napravljena od zelene salate, tvrdo kuvanog jajeta, konzerve tunjevine, sira, prelivena kašikom meda. Za desert pojedite voćnu salatu

Večera: Pečena svinjetina sa pasuljem i paradajz-sosom, kupus salata

ČETVRTI DAN

Doručak: Dve kobasice sa roštilja i paradajz

Užina: Voće po izboru

NE ZABORAVITE NA PODVARAK! Pored sarme on je odličan izbor za novogodišnju trpezu! (RECEPT)

Ručak: Sendvič od integralnog hleba sa parčetom šunke, sir i salata po izboru, jogurt sa bobičastim voćem i medom

Večera: Pileći batak pržen u maslinovom ulju sa crvenim lukom i tikvicama

PETI DAN

Doručak: Čaša jogurta sa medom, orasima i drugim voćem po izboru

Pixabay

OTKRIVENA VELIKA TAJNA ŠERON STOUN! Ljudi širom sveta u čudu, I SVI SE PITAJU DA LI JE TO MOGUĆE!

Užina: Jabuka

Ručak: Pržena jaja sa paprikama, paradajzom i lukom, salata po izboru

Večera: Špagete sa komadićima mesa i paradajz-sosom



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.