DETOKS PLAN! Kako da skinete 5 kg PRAZNIČNOG SALCA za 10 DANA?

Shutterstock

17:09 Ljubav i zdravlje 0

mondo/informer.rs | 13. 01. 2020.

DETOKS PLAN! Kako da skinete 5 kg PRAZNIČNOG SALCA za 10 DANA?

Detoks šejk, lagane vežbe i prestanite da jedete kada ste "gotovo" siti!

Američki doktor Mark Hajman, osmislio je startegiju koja bi trtebalo da nam pomogne da za vrlo kratko vreme podstaknemo telo da topi masne naslage. U čemu je "caka"? U održavanju niskog nivoa insulina.

ANA POSLALA MUŽU PROVOKATIVNU SLIKU Nakon nekoliko trenutaka, SHVATILA JE DA JE POGREŠILA BROJ, a kada je videla KO JE, NASTAO JE PAKAO

SPOPADA VAS VUČJA GLAD? Ovih 11 namirnica ZAMENITE onima koje smanjuju apetit i izađite iz ZAČARANOG KRUGA!

 

Kako kaže, uz njegovu dijetu istopićete salo (posebno sa stomaka), smanjiti upalne procese u telu, ubrzati metabolizam, blokirati gene koji su zaslužni za taloženje masnih naslaga, poboljšati varenje, uspešno kontrolisati apetit i otkloniti stres i njegove negativne posledice.

Shutterstock

Dobra vest jeste da u ovom režimu ishrane nema zamornog brojanja kalorija, sve đšto treba da uradite jeste da unositi hranu koja čisti telo od toksina i da prestanete da jedete kad je naslađe. Šta to tačno znači? Kad osetite da ste 80% siti, odložite tanjir!

10 dana

Po Hajmanovom mišljenju, 10 dana je optimalno vreme da se organizam osveži i započne njegovo "lečenje". Plan je osmišljen da reprogramira hemiju u mozgu tako da zaustavi zavisnost od hrane i blokira hormone koji podstiču glad (povezano je sa lučenjem insulina, što se insulin više luči – više osećamo glad) i talože masne naslage na stomaku.

Shutterstock

 

Šta može da se jede?

Režim se bazira na svežim, neprerađenim namirnicama. Jelovnik se sastoji uglavnom od svežeg povrća, proteina i zdravih masnoća. Šećer u svim oblicima treba izbegavati, kao i prerađenu hranu, mlečne proizvode, namirnice koje sadrži gluten, alkohol i kofein. Posebno se preporučuje hrana koja ima detoks dejstvo, kao što su jabuke, brusnice, limun, pomorandže, grejpfrut, crni i beli luk, šargarepa, kupus, brokoli, cvekla, orasi, bademi, semenke suncokreta i bundeve... Takođe, dobar izbor su i špargle, paprike, karfiol, boranija, kelj, zelena salata, pečurke, spanać, paradajz, masline, pileće i ćureće belo meso, posna junetina, losos, tofu, puter od badema, maslinovo i ulje semena lana, biljni začini...

AKO NE MOŽETE SAMI DA PROCENITE, mi vam otkrivamo! Da li ste mu više od prijatelja?

Shutterstock

Šetnja ili lakši trening ujutru

Svaki dan započnite polučasovnom brzom šetnjom ili nekim drugim vidom fizičke aktivnosti. Ovo neka vam postane rutina, čak i kad završite s dijetom. Kad osetite da ste stekli formu, pojačajte intenzitet treninga. Uvrstite aerobne i vežbe snage i postepeno produžavajte trajanje treninga, svake nedelje za po pet minuta.

SMEJTE SE, JER TO ČUVA SRCE! Više nema dileme, POZITIVCI ređe posećuju KARDIOLOGA!

Recept za detoks šejk

Sastojci: ½ šolje bademovog mleka (nezaslađeno i bez glutena), ¼ šolje oraha i badema (prethodno odstajalih cele noći u vodi i oceđenih), 1 kašika ulja semena lana, 2 kašike mlevenog semena lana, ½ šolje svežeg ili zamrznutog voća (maline, kupine, banane...), 60-120 ml vode i kockice leda. Sve staviti u blender i dobro izmiksati.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.