ZA VEČERU NIKAKO UGLJENI HIDRATI! 20 principa dijete bez gladovanja Dr Filguda!

Shutterstock

14:58 Ljubav i zdravlje 0

Ljubav&Zdravlje/N.Lazović | 23. 02. 2020.

ZA VEČERU NIKAKO UGLJENI HIDRATI! 20 principa dijete bez gladovanja Dr Filguda!

Ako vam je jedna od novogodišnjih odluka da dovedete svoju liniju (a ujedno i zdravlje) u red, zaboravite na izgladnjivanje i promenite filozofiju ishrane, poručuje dr Filgud

Brzopotezne dijete često su pogrešne, imaju kratkotrajne rezultate, a mogu da dovedu i do mnogih poremećaja i bolesti. Takođe, mogu da ubrzaju proces starenja, smatra dr Saša Plećević, poznatiji kao Dr Filgud. Dakle, ako vam je jedna od novogodišnjih odluka da dovedete svoju liniju (a ujedno i zdravlje) u red, zaboravite na izgladnjivanje i promenite filozofiju ishrane, poručuje Dr Filgud.

SAVIJAČA OD KISELOG KUPUSA! Tradicionalni recept koji će vas raspametiti!

(RECEPT) ZATEŽE LICE KAO OD ŠALE! Ova domaća krema od 3 sastojaka je HIT među ženama!

 

- Ljudi pate od prekomerne težine jer uzimaju više kalorija nego što im je potrebno. Pod uslovom da čovek jede manje, a više vežba, postići će vitku liniju. Koliko kalorija treba da unese da bi osigurao takav ideal, zavisi od individualnih svojstava metabolizma, aktivnog ili neaktivnog života, emocionalnog stanja u kome se nalazi, značaja koji pridaje hrani, a najvažnije - navika vezanih za ishranu - kaže dr Filgud i navodi 20 principa pravilne ishrane:

1. Jedite pet obroka (doručak, ručak, večera i dve užine) raznovrsne hrane.

2. Jedite živinsko meso bez kožice (ćuretinu, piletinu). Od ostalih mesa jedite teletinu, govedinu, posnu divljač, konjetinu. Najbolja riba je morska, a od rečnih riba samo nemasne (pastrmka, smuđ).

Shutterstock

3. Jedite dva žumanceta nedeljno, belance u nešto većoj količini.

4. Jedite obavezno raznovrsno voće i povrće (voće tokom dana samo do predvečerja).

5. Jedite hleb od ječmenog brašna (ovseni, ražani), kao i proizvode od integralnog brašna ili zamenu za hleb kao što su integralni pirinač, pasta i krompir.

NAJTAČNIJI NEDELJNI HOROSKOP OD 24. FEBRUARA DO 2. MARTA: Živimo retrogradni život - korak NAPRED, nazad DVA! Škorpije dobijaju ponude za SE*S, a ovim znakovima se vraća STARA LJUBAV!

6. Jedite (ali promišljeno) slatkiše koji sadrže ječmeni slad (malteks). Možete ih jesti tokom dana, a izbegavati uveče.

pexels.com

7. Koristite hladno ceđena ulja - laneno, suncokretovo, maslinovo i bundevino, kao i ulje od košpica grožđa.

8. Pijte najmanje 2,5 l tečnosti (izbegavajte slane, slatke, masne i gazirane tečnosti).

8 BUDINIH MUDROSTI KOJE ĆE VAM PROMENITI ŽIVOT! Odgovore na ova pitanja uvek treba da imate na umu!

9. Unosite manje masne mlečne proizvode, mleko i jogurt do 1,6 odsto mlečne masti.

Shutterstock

10. Popijte čašu, najviše dve crnog vina dnevno.

11. Izbegavajte da jedete, odnosno da često uživate u masnoj hrani kao što su svinjetina, jagnjetina. Izbegavajte i suhomesnate proizvode.

ZAŠTO SE NE SEĆAMO PERIODA KAD SMO BILI BEBE? Za sve je kriv ovaj fenomen!

12. Izbegavajte proste šećere, odnosno da često uživate u prostim šećerima poput bombona, sladoleda i čokolade.

13. Izbegavajte hranu u kojoj se nalazi više od pola kafene kašičice soli (3 g).

Pixabay

14. Izbegavajte da jedete hleb od belog brašna.

15. Izbegavajte da za vreme i posle jela pijete velike količine tečnosti.

16. Izbegavajte da jedete slatkiše i voće posle glavnog obroka (voće je isključivo za užinu).

17. Za večeru jedite isključivo proteine (manje masne mlečne proizvode i manje masna mesa) i salatu (paradajz, krastavac, zelenu salatu, kupus).

(RECEPTI) ONE SU ELIKSIR ZDRAVLJA! Jačaju imunitet, sprečavaju infarkt i šlog, regulišu šećer...

18. Za večeru izbegavajte ugljene hidrate (hleb, testeninu, voće, slatkiše, skrobno povrće kao sto su šargarepa, cvekla, boranija, grašak, pirinač, kukuruz), dva sata posle večere možete na spavanje.

19. Izbegavajte alkohol.

Shutterstock

20. Ostavite cigarete!



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.