AKO ŽELITE ŠAKIRINE TRBUŠNJAKE radite ove vežbe i IZGLEDAĆETE KAO AVION! (FOTO/VIDEO)

reuters

22:48 Poznati 0

lepaisrecna/informer.rs | 12. 02. 2020.

AKO ŽELITE "ŠAKIRINE TRBUŠNJAKE" radite ove vežbe i IZGLEDAĆETE KAO AVION! (FOTO/VIDEO)

Šakira je zapalila čitavu američku naciju koja je pratila Superboul 2. februara 2020. godine, a na Internetu se ne smiruju rasprave o tome da li je popularna latino pevačica odabrala baš prave pokrete za ovaj nastup.

Dok jedni kritikuju ples sa naglašenim erotičnim elementima, drugi podvlače da je lepa supruga slavnog fudbalera Pikea ponovo u fantastičnoj formi.

HOT SCENE SOFIJE MILOŠEVIĆ I BIKOVIĆA! Golišava, samo u GAĆICAMA I BRUSU - on između njenih nogu! Šta će Jović reći na OVO?!

Njena fitnes podrška, čuvena Ana Kajzer je odličan trener i stoji iza Šakirine neosporne kondicije i mišićave a ipak vitke figure.

reuters

Sad je objavila deo treninga za trbušne mišiće i mi vam savetujemo da ga probate!

1.vežba - zatezanje dijagonalnih mišića - podiže se ispružena noga i ka njoj vuče lakat savijene suprotne ruke;

2. vežba - savijeni trbušnjaci - oslanjate se na loptu donjim delom kičme, a podižete gornji deo leđa prema ovlašno savijenim nogama, ponavljate 20 puta;

3. vežba - i dalje oslonjeni na loptu, vučete suprotnu nogu (sada savijenu u kolenu) ka suprotnoj ruci (savijenoj u laktu, prsti iza potiljka) - ponavljate 10 puta a onda ponovite isto sa drugom nogom i drugom rukom;

4. puni trbušnjaci - pomerite loptu ka sredini leđa - noge su raširene, stopala puštena da padnu u stranu - podižete gornji deo tela, ponavljajte 10 puta;

5. isti položaj - podižete jednu nogu (ispruženu) i ka njoj vučete suprotnu ruku, savijenu u laktu (prsti su iza glave) - ponovite deset puta i onda isto uradite sa drugom nogom,

6. trbušnjaci iz 3 dela - lopta je ispod sredine leđa, podižete gornji deo tela prvo do ugla od 5 stepeni, pa 15 i na kraju 30 stepeni;

7. "bicikl" trbušnjaci - noge savijene u kolenu vučete - prvo jednu pa drugu (naizmenično) ka suprotnoj ruci savijenoj u laktu - ponavljate 20 puta.

8. brze makazice - oslonjeni ste leđima na podlogu, ispružene noge podignute visoko, zategnute ih širite i skupljate jednu preko druge oko 1 minut.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]