• aktuelno

NEDELJU DANA ŽIVELA NA POMFRITU! Evo šta se desilo na kraju eksperimenta

Ljubav

Podeli vest

Novinar portala "Womanitely" Dajana Vajt odlučila je na svoju ruku da sebe podvrgne ovom eksperimentu

U tekstu je dokumentovala kako su joj prolazili dani i kako se osećala.

1.DAN

Ovo je ukusno, pomislila sam kada sam prvi put probala pomfrit posle bolnog “raskida” sa njim. Prošlo je osam godina od kada sam ga poslednji put jela. Na početku eksperimenta, bila sam srećna što sam ovo uradila. Jela sam pomfrit sa malo soka i čaja za doručak, ručak i večeru. Osećala sam se sjajno kao i obično, bez zamerki.

OSAM ČINJENICA o krompiru koje verovatno niste znali!

2.DAN

I dalje je imao dobar ukus i nije mi smetalo da ga jedem čak i za večeru. Ipak, osećala sam se malo usporeno posle ručka i imala sam jake bolove u stomaku pre spavanja. Popila sam tabletu i zaspala brže nego ikada, navela je novinarka Dajana Vajt.

3.DAN

Preskočila sam doručak i popila samo vodu. Ne mogu da se setim kada sam poslednji put preskočila taj obrok, što je bilo vrlo čudno. Nije mi se tražila hrana. Stomak mi je krčao do ručka, ali i dalje nisam želela da jedem. Kada sam došla kući posle posla, sve što sam imala u kuhinji je bio pomfrit. Morala sam da završim eksperiment, te sam pojela ovu, naizgled, ukusnu večeru, navela je ona.

4.DAN

Sledećeg dana nisam mogla da ustanem, loše sam spavala. Provela sam celu noć pokušavajući da obuzdam bol u stomaku. Popila sam čašu vode i pošla na posao. Bilo mi je teško da se skoncetrišem na radne obaveze, a moja energija i produktivnost na poslu bili su na niskom nivou. Večerala sam pomfrit i popila šolju crnog čaja.

RADNICI RESTORANA brze hrane otkrivaju šta ZAPRAVO jedemo!

5.DAN

Moj stomak se verovatno navikao na ovu vrstu brze hrane, ali sam opet loše spavala. Najgore što mi se desilo bilo je kada sam se pogledala u ogledalo i primetila fleke na licu. Oči su mi bile crvene i izgledala sam užasno. Preskočila sam doručak, ali sam bila užasno gladna tokom ručka, te sam pojela pomfrit. Jela sam ga i za večeru, a popila sam devet čaša vode kako bih izbegla napade gladi, iako sam znala da mi ni to neće pomoći.

6.DAN
Nastavila sam da jedem pomfrit, ali sam se osećala potpuno iscrpljeno, navela je Vajt. Imala sam jake napade gladi, a pritisak mi je bio viši nego inače i osetila sam bol u grudima. Kada sam radila istraživanje, znala sam da konzumiranje pomfrita može da izazove brojne zdravstvene probleme, uključujući i bolesti srca. Ipak, nisam znala da ću se ovako osećatu već šestog dana eksperimenta.

7.DAN

Poslednji dan eksperimenta sam provela u bolnici, nakon što sam doručkovala pomfrit. Doktor mi je održao bukvicu, a sebi sam obećala da više nikada neću sprovoditi eksperiment koji se tiče brze hrane. Dajana Vajt je na kraju teksta navela da nikada ne bi trebalo eksperimentisati sa brzom hranom, posebno ne kada je reč o pomfritu.

-Ne samo što sadrži visok nivo kalorija (400 do 730 kalorija po porciji), već i nezdrave mesti i visok nivo natrijuma. U pomfritu se nalazi i akrilamid, opasna supstanca koja može da izazove ozbiljne zdravstvene probleme kao što su oštećenje nervnog sistema i različite vrste kancerogenih oboljenja - navodi se u tekstu.

Povrće možda nije ukusno kao brza hrana, ali je mnogo zdravije. Rekla sam pomfritu zbogom zauvek, jer moje telo ne zaslužuje takvu hranu, istakla je Vajt.

KAKO IZLEDA 200 KALORIJA u različitim namirnicama?

Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Izbori 2024

Nastavljeni razgovori vlasti i opozicije o izbornim uslovima!

U Skupštini Srbije nešto posle 13.00 časova počeo je sastanak predsednice Skupštine Srbije Ane Brnabić sa predstavnicima poslaničkih grupa, političkih stranaka nacionalnih manjina i udruženja, radi konsultacija oko obrazovanja radnih grupa za unapređenje izbornog procesa i uvid, kontrolu i reviziju Jedinstvenog biračkog spiska.

26.04.2024

JOŠ Zabava VESTI

Džet set

Srbija

Kragujevački opštinari dali krv!
Humanitarna akcija

Zaposleni u Gradskoj upravi Kragujevac danas su, u organizaciji Samostalnog sindikata GU organizovali prvu od dve godišnje akcije dobrovoljnog davalaštva krvi za potrebe Banke krvi Univerzitetskog kliničkog centra u ovom gradu.