printscreen

09:41 Zanimljivosti 0

24sata.hr/Informer.rs | 17. 02. 2016.

(VIDEO) ZLATO SVEMIRA NASA objavila spektakularan snimak Sunca!

NASA svakih 12 sekundi fotografiše Sunce u visokoj rezoluciji, a ukoliko imate mogućnost, ovaj video koji prikazuje godinu njegove aktivnosti pogledajte u ultra HD rezoluciji

NASA je objavila novi fascinantan video koji vam kroz šest minuta prikazuje svu aktivnost Sunca iz proteklih godinu dana .

(VIDEO) HOĆEMO I MI, ALI NEKA NAS POVEDU SA SOBOM Svi bi na Festival vanzemaljaca!
Svaku njegovu mušicu već šest godina prate satelitom Solar dajnamik obzervatori(SDO), koji se nalazi u orbiti oko Zemlje i u svakom trenutku (osim kada je iza planeta) ima pogled usmeren prema Suncu.

Njegove kamere visoke rezolucije svakih 12 sekundi snimaju Sunce. Zahvaljujući tim fotografijama, naučnici mogu da proučavaju kompleksne detalje s površine naše zvezde, ali i da predviđaju vreme na Suncu koje može biti pogubno za komunikacijske satelite.

Fizičarka NASA u ovom nas videu vodi kroz godinu ultraljubičastih snimaka i otkriva detalje plazme koja zapravo lebdi iznad površine Sunca.

(VIDEO) MALO LI JE? Otkrivene 883 galaksije!

Ako imate dovoljno brzu vezu i 4K monitor, u ovom videu možete uživati u ultra HD rezoluciji.