• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Beta

19.01.2016

15:07

GSP OBNAVLJA VOZNI PARK! Mali: Beograd dobija pet električnih autobusa!

Beograd

GSP OBNAVLJA VOZNI PARK! Mali: Beograd dobija pet električnih autobusa!

Podeli vest

U Gradskom saobraćajnom preduzeću u Beogradu potpisan je ugovor o isporuci pet novih niskopodnih solo autobusa na električni pogon, koji će saobraćati na novoj liniji od Centra "Sava" do Vukovog spomenika

Ugovor o isporuci električnih autobusa potpisali su dirketor JKP "Gradsko saobraćajno preduzeće" Željko Milković i generalni direktor kompanije "Ceriot motors" iz Sofije Milen Milev, a potpisiavanju je prisustvovao gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

- Danas pokrećemo jednu novu stranicu u istoriji Gradskog saobraćajnog preduzeća u Beogradu. Danas je potpisan ugovor o kupovini prvih pet električnih autobusa za GSP. Ovo je prvi put u istoriji da Beograd i GSP nabavljaju električne autobuse - kazao je Mali.

Mali je kazao da je nabavka pet električni autobusa prvi korak konsolidacije i restrukturiranja Gradskog saobraćajnog preduzeća.

- To je deo programa i plana kosolidacije GSP-a i jedna velika poruka s obzirom na to da se radi o ekološki prihvatljivim vozilima - kazao je Mali.

PROMENE U SAOBRAĆAJU: Sa 2016. godinom stiže i nova mreža GSP linija u Beogradu!

Dodao je da na ovaj način Beograd postaje deo "ekskluzivne grupe malog broja gradova u svetu koji imaju i koriste električne autobuse".

Prema njegovim rečima, električni autobusi su "ekološki prijateljski autobusi", jer ne proizvode štetne gasova, a Beograd će biti prva prestonica u Evropi koja će imati jednu liniju sa električnim autobusima.

Mali je kazao da je rok za isporuku 150 dana, a da će se ukoliko bude novca svake godine nabaljati nekoliko električnih autobusa.

- Time ćemo uraditi veliku stvar za građane Beograda, ali i za kvalitet, brzinu i cenu našeg prevoza, jer su ovi autobusi mnogo štedljiviji - zaključio je Mali.

 


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Dobronamerni

pre 8 godina

Zasto te preskupe autobuse stavljati da voze po otvorenim/provetrenim linijama. Bolje je da pokrivaju ISKLJUCIVO uze centralne gradske zone kako bi se vremenom smanjilo zagadjenje u samom centru, gde je kao i svuda u svetu, najkriticnije po stanovnike i turiste. Kasnije uvesti naplatu ulaska u centar privatnim automobilima, kao npr.London, i eto Beograda sa najcistijim vazduhom u Evropi.

Misa_Belgrade

pre 8 godina

Pa imate i mnogo jeftiniju staru varijantu ako su linije fiksne - trolebus. Takođe imate i tramvaj, ali tu treba uraditi šine i taj prevoz je najjeftiniji i najbrži jer niko ne bi trebao da ide po tramvajskoj pruzi pa nema zastoja u saobraćaju. U vezi autobusa na el.pogon, on je dobro ali i skupo rešenje zbog baterija i primenjuje se samo u slučaju gde se linije mogu menjati zbog nekih javnih skupova, a u okviru uskog gradskog jezgra.

Izbori 2024

Vesti

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set