Informer

19:32 >> 19:32 Društvo 2

E. I. | 04. 07. 2018.

JOŠ JEDNA U NIZU TEŠKIH OBMANA TURISTIČKIH AGENCIJA: Krenuli u Grčku, stigli do Kraljeva! Evo kako je 96 putnika PREVARENO ZA LETOVANJE!

Turisti iz Čačka, Užica i Valjeva u ponedeljak uveče sa dva autobusa preko "Džez travela" krenuli na more u Grčku, ali im je već u Kragujevcu i Kraljevu rečeno da im se letovanje otkazuje jer vlasnik nije uplatio njihove aranžmane

Grupa od 96 turista iz Čačka, Užica i Valjeva krenula je u ponedeljak uveče sa dva autobusa na more u Grčku preko agencije "Džez travel", ali su stigli samo do Kragujevca i Kraljeva! Tamo su im vozači i vodiči saopštili da im se letovanje otkazuje jer vlasnik agencije Goran Pavlović nije uplatio njihove aranžmane!

Prevareni turisti vraćeni su u Čačak, odakle su i pošli, a onda su celu noć davali izjave u policiji. Nakon toga, vratili su se kući i sad čekaju da im se vrati novac ili da im obezbede drugo letovanje. Vlasnik agencije sam se prijavio policiji i priznao da je 12.000 evra, koliko je uzeo za ove aranžmane, potrošio na kupovinu novih autobusa (pogledajte okvir)?! Inače, ovo je već četvrta prevara turističkih agencija od početka letnje sezone u Srbiji.

SRBIJA PUNA AGENCIJA KOJE VARAJU TURISTE! Stručnjaci upozoravaju građane na oprez, ovo su NAJVEĆE TURISTIČKE PREVARE 2018.!

Svađa u autobusu

Čačanin L. M., koji je na odmor krenuo sa suprugom, kaže da je već kod Mrčajevaca primetio da nešto nije u redu, pošto je u autobusu čuo da se vozač i vodič svađaju.
- Došli smo na dogovoreno mesto 15 minuta pre planiranog polaska i ništa nije ukazivalo da će biti problema. Autobusi su se razdvojili u Mrčajevcima, jedan je otišao za Kragujevac, a drugi za Kraljevo kako bi se ukrcalo još putnika. Baš tada počela je svađa između vozača i vodiča, ali niko od putnika nije tome davao veliku pažnju. Kada smo stigli u Kraljevo, vodič i vozač su nam rekli da su upravo dobili obaveštenje da ne možemo da nastavimo put jer nisu ispunjene obaveze prema Grcima i da moramo da se vratimo za Čačak. Ostali smo u šoku, nismo verovali šta se dešava - ispričao nam je L. M., jedan od oštećenih putnika.

Seničić: Putnici će biti obeštećeni

Aleksandar Seničić, direktor Jute, kaže da je "Džez travel" već tri godine član Nacionalne organizacije putničkih agencija i da će svi prevareni putnici biti obeštećeni.
- Vlasnik ima rok od 15 dana da vrati novac putnicima i imamo njegovo obećanje da će prodati autobuse kako bi nadoknadio štetu. Dok državni organi ne urade svoj posao, ne možemo da znamo tačan broj oštećenih putnika, kao i iznos koji vlasnik treba da vrati turistima - kaže Seničić.


Kada su stigli u Čačak, do 3.30 sati izjutra putnici su davali izjave u Policijskoj upravi.
- Vlasnik agencije nas je čekao ispred policije. Pretpostavio je šta će da se desi, zvao je advokata i sa njim je čekao naš autobus. Smatram da sam oštećen materijalno i duševno, jer niko ne može da mi nadoknadi maltretiranje. Upropašćen mi je godišnji odmor i posle neprespavane noći tražim drugu turističku agenciju da odem negde i iskoristim deset dana odmora - dodao je ovaj ojađeni putnik.

Ministarstvo: Poslali smo inspekciju

Pomoćnik ministra trgovine, turizma i telekomunikacija Vera Božić Trefalt objašnjava da su nesuđeni turisti "Džez travela" krenuli u Paraliju, Nei Pori, Olimpik Bič i Leptokariju i da je cena njihovog aranžmana koštala od 89 do 150 evra po osobi.
- U agenciju "Džez travel" odmah smo poslali turističku inspekciju, kao i inspektore MUP-a iz odeljenja za privredni kriminal. Zanimljivo je da se vlasnik i sam javio u policijsku stanicu i prijavio da je prevario putnike za 12.000 evra. Iznenađeni smo da je stari turistički radnik, koji uspešno radi već godinama, mogao da napravi ovako veliki propust. "Džez travel" će morati da plati obeštećenje turistima, jer ta firma nije u stečaju i mora da nađe rešenje kako da vrati novac svojim putnicima - kaže ona.

Deca plakala

Olgica Radovanović, penzionerka iz Valjeva, kaže da su putnici "Džez travela" preživeli pravu golgotu tokom jednosatnog puta od Čačka do Kragujevca, gde su zaustavljeni.
- Odmah mi je sve slutilo na problem jer je autobus bio prljav, a vozač i vodič jako nervozni. U jednom momentu, posle nekog vremena, autobus je stao na parkingu u Kragujevcu. Ubrzo nakon toga nam je saopšteno da se naše putovanje otkazuje, bez ikakvog obrazloženja. Putnici su bili nervozni, padala je kiša, deca su počela da plaču, a niko od nas nije znao šta se dešava. Posle su nas vratili u Čačak, a onda su koliko-toliko ispali fer, jer su nas razvezli kućama u gradove gde živimo. Nije mi jasno zbog čega nam, ako već nisu platili naš boravak grčkim partnerima, nisu javili pred polazak da je putovanje otkazano, nego su nas izložili ovakvom maltretiranju - kaže Olgica, koja se nada da će u narednih nekoliko dana ipak otputovati na more preko neke druge agencije.

TURISTI, PAŽNJA! Put ka CRNOGORSKOM PRIMORJU i ove godine NEPROHODAN!

Vlasnik: Kupio sam autobuse za novac putnika

Informer

Vlasnik "Džez travela" Goran Pavlović objašnjava da je morao da zaustavi dva autobusa jer su mu Grci javili da neće pustiti u apartmane putnike koje je poslao. On je novac svojih klijenata, umesto da ga uplati Grcima, potrošio na kupovinu novih autobusa?!
- Novac koje su stranke uplatile za Grčku uložen je u nabavku novih autobusa, pošto su se stari stalno kvarili. Ugovori sa Grcima su veoma rigorozni, posebno sa datumima plaćanja. Dugovao sam im između 15.000 i 20.000 evra, koje nisam mogao da pokrijem. Bio je dogovor da prime goste, a da ja tokom ove nedelje od novih priliva novca to platim. Međutim, pola sata pošto su autobusi krenuli, javili su se grčki partneri, koji su rekli da neće primiti putnike dok ne uplatim novac - objasnio je Pavlović.

OTKRIVENA BRUTALNA PLJAČKA U SUBOTICI! Vlasnik agencije ojadio turiste za više od 50.000 evra!

STEVAN BUĐIĆ, VLASNIK TURISTIČKE AGENCIJE SAB OBEĆAVA: Prodaću autobuse da vratim turistima novac, MI SMO OZBILJNA FIRMA!




Dinosaurus

05.07.2018. 08:59

Do danas se nije poslato obavestenje subagentima ni od i YUTA / Senic ne silazi sa telefizijskih ekrana/ ni od strane Jazz Travela. Iz YUTE tvrde da NEPREKIDNO traze da JAZZ TRAVEL obavesti pismeno agente i kaze kada ce novac biti vracen, ali nisu u mogucnosti nista drugo da ucine, jedino ponavljaju da ce novac biti vracen putnicima u roku od 15dana. Iz Jazz Travel, doticni gospodin koji se ne javlja na telefon, i tek nakon razgovora sa njim, na njegov privatni mobilni, rekao je da mu Yuta ne dozvoljava da posalje obavestenje agentima o nastaloj situaciji, i ako i jedana i druga strana tvrde da YUTINA garancija od 300.000 eura je dovoljna da se svim ostecenim vrati novac. Pitanje da li postoji ta YUTINA GARANCIJA, mozda je i nema i sta onda. Mozda bi finansijska policija mogla da proveri da li Garancije YUTINE postoje. U iscekivanju raspleta, nas subagente, putnici samo sto ne tuku.


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]