A
AFERA ČOKOLADICE, ŠAPIĆ ISPROZIVAO KOLINDU: Evo šta je predsednik NBG predložio hrvatskoj predsednici!
Predsednik opštine Novi Beograd Aleksandar Šapić oglasio se povodom afere 'Čokoladice' čiji je glavni akter hrvatska predsednica Kolinda Grabar Kitarović i izneo joj neobičan predlog...
informer.rs 08. 12. 2016. 19:24
13
tanjug

Šapić je, naime, na svom zvaničnom Fejsbuk nalogu hrvatskoj predsednici poručio da 'opštini Novi Beograd isporuči poveći kontigent NAJHRVATSKIJIH čokolada'.

Opština Novi Beograd nudi pomoć predsednici Hrvatske, Kolindi Grabar Kitarović, da reši aferu "srpska čokolada". Predlažem državi Hrvatskoj, da opštini Novi Beograd isporuči poveći kontigent NAJHRVATSKIJIH čokolada (po svom izboru). Mi ćemo ih podeliti novobeogradskim mališanima i svi će bii srećni i zadovoljni, a rezultat u čokoladama, Srbija - Hrvatska 1:1 - naveo je Šapić, da pi potom zaključio:

- Kolinda, javite se.

SLIČNE VESTI
KOMENTARI13
OSTAVI KOMENTAR
Lala iz Banata08.12.2016. 19:41
Свака част ватерполисто...! "Потапање - без фаула"...!!
Odgovori
dragan08.12.2016. 20:30
SRBI su toliko nisko pali da komentarisu hrvate zna se u svetu jednom hrvat zauvek ustasa.n
Odgovori
Zivko09.12.2016. 08:12
@draganNe treba se uopste vise baviti njima, sto neko rece to je narod na stranputici.
Odgovori
marko08.12.2016. 20:36
E sad posle svega steta sto nase cokokade nisu bile zatrovane , pa bar da im se opravda njihova mrznja.
Odgovori
DJUBRE CINICNO08.12.2016. 20:47
Nema potrebe zuti se odavno dave u Ivici Todoricu. Zar ima mesta za jos???? Tali se on sa najhrvatima svaki dan.
Odgovori
VladimirR09.12.2016. 07:45
A kada su klali, nije im smetalo što srpsku krv prolivaju po ljijepoj njihovoj?
Odgovori
CICKA09.12.2016. 08:57
И када би хтели да се одужимо сличном мером рецимо бојкотом њихових производа можда се тако нешто не би могло ни извести ,погледати само шта је све покуповано од стране Хрвата по Србији и ко им је то допустио, ето молим да макар газда ДИСа не прода свој ланац трговина тако некоме , важно је коме се продаје имовина. Китаровићка је постигла циљ , али је себе срозала и показала да је на дну дна што се тиче политичарке , обична сокачара и то она од најодвратније врсте , може неко да буде у Шанел костиму са Дита наочарима и нашприцан Шанелом али се прикаже дно , једноставно дно изађе из њега кад тад .
Odgovori
Dejan09.12.2016. 09:57
Bravo za Sapica. Originalan predlog, a nasa deca, zadovoljna.
Odgovori
miša09.12.2016. 10:19
Šta li bi tek oni radili, da Sava teče u kontra smeru.
Odgovori
arso09.12.2016. 11:46
Nase cokoladice a fabrika, vlasnistvo hrvatskog tajkuna, zanimljivo?
Odgovori
cokolada09.12.2016. 14:32
bojkotujte hrvatske prodavnice i proizvode.kupujte domace.
Odgovori