Kako je Dragan Đilas godinama lagao i obmanjivao narod O BEOGRADSKOM METROU, a sada želi da spreči IZGRADNJU! Video
Podeli vest
Nekadašnji gradonačelnik Beograda Dragan Đilas prevario je Beograđane obećanjem da će izgraditi metro. Obećavao je početak izgradnje 2009. godine, 2010. godine, 2011. godine i 2012. godine... Iako je godinama davao lažna obećanja, Beogradu ostavio veliki dug dok je u svoje džepove strpao 619 miliona evra, Srbija je uspela - danas počinje izgradnja beogradskog metroa
Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić izjavio je da razume da ne mogu svi da budu zadovoljni jer metro ne može da dođe do svakog naselja, ali i dodao da ni u drugim gradovima sveta metro ne prolazi kroz svako naselje
03.11.2021
15:40
Iako je danas Beograd došao do tačke kada počinje izgradnju metroa, Dragan Đilas pokušava da kazni Beograđane sprečavanjem izgradnje - Đilas je odgovorio na poziv Aleksandra Jovanovića Ćute i najavio da će se pridružiti današnjem protestu na Makišu povodom početka radova na izgradnji metrou.
Današnji lider Stranke slobode i pravde, tajkun Dragan Đilas još 2011. godine kada je bio na vlasti, obmanjivao je građane Srbije.
Iz intervjua 13.01.2011. godine koji je dao listu "Vreme" vidi se da Đilas laže čim zine. U tom intervjuu obećao je narodu da će te godine otpočeti izgradnju metroa, a, gle čuda, do toga nikada nije došlo.
Foto: printscreen
"Mi ćemo ove i naredne godine da uradimo sve što je neophodno da bi mogli da počnemo da gradimo metro. Rekao sam već više puta, u Beogradu se neće ni uličica ni metro početi da rade da bi se neko slikao i rekao ‘mi sada kopamo’. Nećemo novi Prokop, nećemo nove obilaznice oko Beograda, nećemo kilometre autoputa koji nikako da se završi. Kada počnemo nešto u Beogradu da radimo kažemo "danas počinjemo, ovako se finansira, tada je gotovo", i do sada ništa nismo slagali. I to je prednost Beograda u odnosu na ostatak Srbije, zato nam narod mnogo više veruje u Beogradu. Poverenje u ovu gradsku vlast je više od 60 odsto, a u istom tom Beogradu u republičku vlast poverenje ima samo 13 odsto. Ljudima na republičkom nivou je teže pošto ima više nekih ciklusa na koje ne mogu da utiču, ali opet, ta razlika znači da ljudi nešto prepoznaju ovde. Mi smo promenili neke stvari. Ja sam rekao sekretaru za zdravstvo, "tvoje je da kažeš gde treba dom zdravlja, ne da ga gradiš, ti si lekar". Gde treba škola, gde treba obdanište, skupimo to sve u agenciju za investicije, 50 inženjera zaposlimo tamo i oni vode to. Zato u Beogradu imate da se sve uradi u roku, time se bave ljudi koji to znaju, to je jedini način".
Foto: printscreen
Takođe,istakao je da ne planira ceo život da se bavi politikom, a u njoj je evo i 10 godina kasnije.
"Ne znam da li ću posle toga, ako sve bude tako, ako pobedimo na izborima i budemo na vlasti još četiri godine, te 2016. razmišljati o politici. Stvarno ne vidim sebe kao čoveka koji će ceo život da bude u politici. Ja sam sa 25 godina imao to da sam otišao na televiziju, gledala me cela Srbija, slali su telegrame saučešća Televiziji Beograd posle mog gostovanja jer sam kao "izbušio" onog Ratka Dmitrovića. Imao sam to da mi tada prilaze razne osobe i čestitaju mi, da me neke devojke koje me do juče nisu gledale počnu da gledaju kao mnogo zgodnog i interesantnog. Da 30.000 ili 50.000 ljudi skrene levo kada kažem "levo", skrene desno kada kažem "desno". Ko kaže da ga to ni malo ne ispunjava, taj laže. Ja sam sve to imao sa 25 godina, ne treba mi sada. Finansijski, imam dovoljno koliko je potrebno za normalan ljudski vek. Ako vidim da mogu da doprinesem da se nešto menja na bolje, onda mogu da budem tu. Ali da tu sedim samo da bih sedeo, da bi mi govorili "ministre, gradonačelniče", to me stvarno ne ispunjava", rekao je Đilas te 2011. godine.
Foto: printscreen
Opak, postoji jedna stvar koju Đilas u tom intevjuu nije slagao, a to je činjenica koja nam je danas svima poznata, da finansijski stoji veoma dobro.
Pogledajte snimak Vesti iz 2011. godine...
... ali i intervju Dragana Đilasa iz 2013. godine.
Mali: Đilas bi mogao da napravi samo repliku beogradskog metroa
Ministar finansija u Vladi Republike Srbije i član Predsedništva Srpske napredne stranke Siniša Mali reagovao je na obraćanje Dragana Đilasa iz septembra meseca ove godine i ocenio da ovaj nastup govori o njegovoj nervozi jer veoma brzo počinje izgradnja metroa u Beogradu
- Kako se približava izgradnja metroa u Beogradu, tako je Dragan Đilas sve nervozniji, pre svega zbog toga što je njegov "metro" ostao na nivou šarene laže. Danas tvrdi da bismo se već vozili metroom da je on ostao na vlasti. Kakva strašna laž! Istina je da bi metro već bio izgrađen da smo zatekli neki novac u gradu, a ne praznu kasu i grad pred bankrotom. Morali smo da se najpre bavimo sređivanjem finansija kako bismo dovoljno ojačali da možemo da krenemo u ovaj veliki i skup projekat. Dragan Đilas je ostavio dug Beogradu od 1,2 milijarde evra, dok je račune svojih firmi oplemenio za 619 miliona evra. Dok je bio gradonačelnik, gradska preduzeća su se gušila u dugovima, jer se novac prelivao na račune privatnih firmi. Sve to uz rijaliti, koji je oformio otevši Pionirski grad od dece, i dobro poznate replike Terazija. O metrou je pričao, ali dalje od priče nije stigao. Možda bi napravio repliku metroa, ali pravi metro sigurno ne bi. Jer, od kojih para bi ga gradio? - upitao se Mali i konstatovao da se Đilasovi projekti zavrašavaju samo na praznim pričama.
Đilas ostavio dug Beogradu
Dragan Đilas je ostavio dug Beogradu od 1,2 milijarde evra, dok je račune svojih firmi oplemenio za 619 miliona evra.
Siniša Mali, ministar finasija
On je dodao da je imaginarni metro Dragana Đilasa bio potpuno besmislen, i istakao da sadašnja vlast ima drugačiju strategiju za taj važan projekat.
- Đilasov imaginarni metro je bio potpuno besmislen i predviđao je stanice koje se u nekim delovima grada nalaze na razdaljini od svega 220 metara, što se prelazi za dva - tri minuta pešice. Na primer, jedna stanica bi se nalazila na Trgu Nikole Pašića, a sledeća na Trgu Republike. Njihov "stručni" predlog je bio da metro prolazi kroz Bulevar kralja Aleksandra i da ide na Novi Beograd, dakle rutom na kojoj već imate apsolutno razvijen tramvajski saobraćaj koji dobro funkcioniše. To je bila potpuna besmislica. Pored toga, uopšte nije bilo definisano ukrštanje sa drumskim saobraćajem, npr. u Batutovoj, ili kod Cvetkove pijace. U projektu nije bilo definisano šta je izvodljivo na terenu. Takođe, njegov metro je više ličio na tramvaj, pošto je više išao iznad zemlje, nego ispod zemlje. Najzabavnije od svega u njihovom projektu je što su definisali da im se depo nalazi u sadašnjem depou GSP-a na Novom Beogradu, a trasa bi inače išla do Opštine Novi Beograd. To bi značilo da bi imali čak 3,5 km slepog creva, a da pritom nije bilo ni tehničkog rešenja kako bi se prešao taj put. Takođe, jasno je navedeno da ako bi se linija produžila do Zemuna, da taj depo više ne bi imao dovoljno kapaciteta - istakao je tada ministar.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
Đilas leči svoje frustracije. Sve što nije uspeo, a želeo je, sada pljuje po svemu tome. Ne može da se pomiri sa činjenicom da je sadašnja vlast daleko superiornija.
Sto se tice tih 619 milona evra koje spominjete vec toliko dugo interesuje me kako do sada nema ni jedsn dokaz o tome i zasto kad se vec sumnja na to nije sprovedena neka istraga?! Kad ce mo konacno znati da li je to istina ili rekla kazala od kojih mediji zive?!
Lepo je Djilas rekao u intervju da ga ne ispunjava da bude ministar ili predsednik, i to je tacno, njega bi ispunjavalo da to finansijski iskoristi, bez toga,funkcija mu ne znaci mnogo. Tako je i danas.
I ono što je Đilas samo obećavao,Vučić je započeo i ispunio,tako da Mariniki i njenom Draganu sve više ponestaje ideja o čemu da lažu!Jedino im preostaje da nastave da vređaju predsednika i njegovu porodicu i tako nastave da govore o sebi samima!
Mnogo tvrde da "opozicija" nema startegiju. Međutim, i te kako je imaju. Strategija im je da svakom izjavom, svakom demonstracijom, svakim političkim aktivizmom nekog "stručnjaka"i "profesora" i svakim razgovorom sa stranim centrima moći, urušavaj Srbiju. Pre svega ekonomski i spoljno-politički jer što je Srbiji gore i što je narodu gore, to bolje za njih. Njima bi najviše odgovaralo da Srbiji uvedu sankcije, da izbije neki građanski rat u Medveđi, Preševu ili u Raškoj. Idelano bi im bilo da nas bombarduju a njih postave za "legitimne predstavnike 'demokratske' Srbije". A da iole imaju neku jaču podršku u Srbiji, do sada bi već digli neku pobunu, pa čak i oružanu ako nađu nekoga da im upumpa oružje... na primer, nekog od njihovih novih sponzora iz neposrednog susedstva za čije se "žrtve" rata zalažu u svakoj drugoj izjavi. A šta radi BIA?
Krajnje je vreme da se tu i tamo promeni neki zakon a ne da se desi da, kao svojevremeno prilikom renoviranja Trga, neka budala iz Crne Gore na trotinetu blokira Strabag dva meseca...
Rešenje za depo i početnu metro stanicu u Makišu je dobro rešenje pod uslovom da se izgradi veliki parking i okretnica za sve autobuse koji dolaze ia Obrenovca, Umke, Ostružnice, sa Ibarske magistrale, Sremčice, Rušnja, Železnika a poželhno pivezati sa Oetlovim brdom, Vidikovcom, Žarkovo i Banovo brdo. Tu izgraditi autobusku stanicu za taj pravac. Na ovaj nalin bi se obuhvatilo oko 300000 stanovnika plus oni koji dolaze medjugradskim autobusima iz ovog pravca.
I vi ste se uhvatili metroa kao pijan plota.......
Pola Srbije nema vodu i kanalizaciju...gradovi piju otrovnu vodu.....lokalni putevi su nam katastrofa, molimo boga da tockove neodvalimo....
Mnogo vise ima prioriteta od tog metroa.
Iskreno razocaran sam gde ce se bacati novci silni....
Đilas je prosipao maglu dok je mogao i samo lupetao u prazno, ali sada mu to više ne vredi. Narod je odustao odavno od njega, nema više ko da sluša te laži.
A da ga neko malo priupita kako je grad poglonio plac da se elegantno gradi blok Belvil, a da se ne plati ni dirar za komunalno uređenje građevinskog zemljišta? Bilo, pa se zaboravilo? E, neće da može. To mora da se plati.
On je želeo da spreči i izgradnju Beograda na vodi, i ismejavao! A posle ga uslikali novinari kako sedi u bašti sa svojim pajtosima u Bg. na vodi, i klibere se.
Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić izjavio je da razume da ne mogu svi da budu zadovoljni jer metro ne može da dođe do svakog naselja, ali i dodao da ni u drugim gradovima sveta metro ne prolazi kroz svako naselje
Predsednica Skupštine Ana Brnabić poručič je da je predsednik Srbije Aleksandar Vučić kriv jer je medijalna zarada sada duplo veća nego što je bila prosečna zarada pre 11 godina.
Indijska kompanija Reliance Industries, vlasnik najvećeg rafinerijskog kompleksa na planeti, obnovila je kupovinu ruske sirove nafte nakon kratkog zastoja.
Udruženja za zaštitu potrošača već godinama upozoravaju na prevare u turizmu, ali turističke agencije i dalje nesmetano posluju, ostavljajući putnike bez novca, ali i onoga što je najvažnije, a to je zaštita.
Novo istraživanje naglašava da se Antarktik ne topi samo odozgo, pod uticajem zagrevanja atmosfere, već i odozdo, u kontaktu sa toplom dubokom morskom vodom.
Članovi Vlade saglasili su se na današnjoj sednici, da do kraja 2025. godine i u 2026. godini direktori zdravstenih ustanova, u kojima se sprovode poslovi u cilju smanjenja liste čekanja, donesu odluku o preraspodeli radnog vremena.
Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova, Uprave saobraćajne policije, danas oko 15 časova, na državnom putu Beograd - Čačak, presretačem su zaustavili pedesetčetvorogodišnjeg R.M. koji je vozilom "pežo 206" za samo dva minuta u više navrata izvršio preticanje ukupno šest vozila preko uzdužne neisprekidane linije čineći prekršaj nasilničke vožnje, a zatim se kretao brzinom od 107 kilometara na čas, na delu puta gde je ograničenje brzine 60 kilometara na čas.
Na deonici zlatiborske magistrale, u ataru sela Draglica, večeras je došlo do saobraćajne nezgode, u kojoj su, prema našim saznanjima, učestvovala dva automobila.
Policijskom službeniku Policijske uprave Novi Pazar, I.M., određen je pritvor do 30 dana, potvrđeno je iz izvora bliskih istrazi. Pritvor do 30 dana određen je i S.P. iz Beograda, koji se sumnjiči da je direktno učestvovao u oružanoj pljački zlatarske radnje u centru Novog Pazara.
Iako danas u svetu besni više sukoba nego ikad od Drugog svetskog rata, na Filipinima postoji tradicija božićnog primirja u najdugotrajnijoj komunističkoj pobuni na svetu.
Zapadni deo italijanskih Alpa zahvatilo je snažno snežno nevreme, koje je u više planinskih oblasti donelo rekordne količine snega, prenose italijanski mediji.
Kijev je praktično potvrdio dileme koje je ranije izneo ruski ministar spoljnih poslova Sergej Lavrov o načinu na koji bi eventualni izbori u Ukrajini bili organizovani i međunarodno podržani.
Diskusija o seriji "Tvrđava" održana je juče, a u razgovoru su učestvovali autori i saradnici jednog od najzapaženijih domaćih televizijskih ostvarenja.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar