• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Tanjug

17.09.2019

13:23

SBB KRADE STRUJU, KLIJENTI PRESAVILI TABAK: Postupak protiv kablovskog operatera ZBOG NEPOŠTENE POSLOVNE PRAKSE!

Zaštitnik potrošača

SBB KRADE STRUJU, KLIJENTI PRESAVILI TABAK: Postupak protiv kablovskog operatera ZBOG NEPOŠTENE POSLOVNE PRAKSE!

Podeli vest

Udruženje bankarskih klijenata Efektiva pokrenulo je postupak za zaštitu kolektivnog interesa potrošača protiv kompanije SBB Srpske kablovske mreže, zbog, kako je saopšteno, nepoštene poslovne prakse

- U skladu sa članovima 145. do 147. Zakona o zaštiti potrošača, kao evidentirana organizacija za zaštitu potrošača, pokrećemo pred Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, postupak za zaštitu kolektivnih interesa potrošača protiv kompanije SBB, koja na teritoriji Srbije vrši uslugu distribucije kablovske televizije, kao i interent i signala za fiksnu telefoniju - navodi se u saopštenju.

Iz Efektive navode da se "postupak pokreće zbog nepoštene poslovne prakse, koja se ogleda u činjenici da SBB koristi električnu energiju korisnika svojih usluga, za funkcionisanje i isporuku signala kablovske televizije koju im naplaćuje!".

Naime, kako se dodaje, pre određenog vremena u medijima se pojavila informacija da kompanija SBB priključuje uređaje za napajanje vodova na privatna električna brojila potrošača, čime obezbeđuje funkcionisanje sistema.

 

Potrošač, na čije brojilo je priključen uređaj SBB-a, samim tim plaća uvećan račun za struju, a pritom plaća i uslugu korišćenja kablovske TV, objašnjavaju iz Efektive.

(VIDEO) NAROD SE POBUNIO PROTIV TAJKUNA! Građani tvrde da SBB krade struju za svoje uređaje!

Tim povodom, ovom udruzenju se za pomoć obratilo nekoliko desetina potrošača koji sumnjanju da je isti slučaj i kod njih, te su zatražili pomoć i proveru.

- S obzirom da ne postoje tehničke mogućnosti za proveru istinitosti ovih sumnji, kao i na činjenicu da je teret dokazivanja na strani trgovca, doneli smo odluku po pokretanju ovog postupka- kažu iz Efektive

NE DOPUSTITE DA VAS SBB PRAVI BUDALAMA: Za svaki prekid, po zakonu su dužni DA VAM UMANJE RAČUN!



U saopštenju se navodi da na ovaj način kompanija SBB čini nepoštenu poslovnu praksu iz člana 18. Zakona o zaštiti potrošača (ŽP), jer potrošače nije obavestila o svim bitnim činjenicama koje su potrebne za donošenje ispravne ekonomske odluke.

- Na isti način, kompanija SBB čini i propuštanje kojim se obmanjuju potrošači iz člana 20. stav 1, tačke 1. i 2. ŽP, jer od potrošača skriva bitne informacije i obaveštenja, čime ih navodi na donošenje pogrešne ekonomske odluke na sopstvenu štetu.

KRAĐA STRUJE DOBIĆE EPILOG NA SUDU! Beogradske elektrane i Grad Beograd podneli tužbu protiv SBB-a!



- Uz ovaj Zahtev za utvrđenje povreda navedenih članova ŽP, saglasno članovima 149. do 151, predlažemo nadležnom organu da donese privremenu meru za otklanjanje nepravilnosti i spreči dalji nastanak štete za potrošače, tako što će obavezati kompaniju SBB da obustavi isporuku računa dok se navedene povrede ne otklone i dok se ne utvrdi visina eventualne štete koja je naneta potrošačima, kao i broj oštećenih potrošača, nakon čega bi ista, u nekom daljem postupku, mogla da se nadoknadi u novcu ili kompenzuje kroz pružanje usluge - piše u saopštenju Efektive


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Marija

pre 4 godine

Nije to nista neobicno. Svojim korisnicima posle raskidanja ugovora iskljuce dekoder i internet a onda pokriveni tamo nekom tackom ugovora o otkaznom roku, traze da im platite za ceo mesec. Kada sam poslala prigovor da necu platiti "veceru" koja mi nije posluzena vec trazim korekciju racuna, dobila sam odgovor da uvidom njihovih "strucnih" sluzbi nema osnova za umanjenje

Izbori 2024

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija