KLIJENTI NA MUKAMA! "Telenor" je postao "Jetel", korisnicima problema napretek! ŠTA MOŽETE DA URADITE?
Podeli vest
Lošiji internet, pad mreže, aplikacija koja ne funkcioniše samo su neki od problema na koji se žale klijenti. Ljude ne treba da zanimaju promene, moraju da dobiju uslugu koju plaćaju, kažu stručnjaci
Od kada je pre nekoliko dana mobilni operater "Telenor" postao "Jetel", na desetine korisnika ima velike poteškoće sa kvalitetom usluga, dometom, jačinom signala i protokom interneta!
* "Jugoinspekt" za Zaštitnik potrošača uradio laboratorijske analize flaširane negazirane vode
* Da biste kroz vodu zadovoljili preporučenu dnevnu dozu kalcijuma, magnezijuma, natrijuma i kalijuma, morali biste da popijete na stotine litara flaširane vode * Sadržaj ovih minerala u vodi koju kupujemo je zanemarljiv
07.03.2022
16:00
Iako je ova kompanija promenom brenda na velika vrata najavljivala kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu, potrošači nisu dobili ništa od toga, a svoje nezadovoljstvo i negodovanje već danima pokazuju na društvenim mrežama.
Na ovakvo poslovanje "Jetel" mreže ukazala nam je i Beograđanka Jovana M., koja je korisnik ove mreže više od 10 godina. Nakon što je došlo do promene mreža, kako kaže ona, odmah su krenule muke sa internetom.
- Iskrena da budem, nisam ni ispratila menjanje brenda. Samo sam videla novu i drugačiju ikonicu u telefonu. Onda sam videla o čemu se radi. Prvo što sam uočila jesu poteškoće sa korišćenjem aplikacije. Ne učitava lepo podatke, ne ažurira, a sve češće i blokira u radu. Veoma je usporena, valjda još nisu sinhronizovani. Mada, ono što me posebno užasava jeste internet koji imamo u paketima i koje uopšte ne plaćamo malo - požalila se Jovana i dodala:
- Prošle nedelje nije bilo dana da nije nestao domet i da zbog toga nisam mogla da pristupim ni aplikacijama ni mejlu, ni pretraživačima.... A bilo je i situacija da sam iz nepoznatog razloga bila nedostupna drugim ljudima kada me zovu. Sve u svemu, baš loše iskustvo i ako se ovako nastavi, menjanje mreža neće dobro proći kod korisnika!
Da naša sagovornica nije jedini korisnik nezadovoljan "Jetelovom" uslugom, najbolje pokazuje i veliki broj negativnih komentara na društvenim mrežama. Naime, korisnici nekadašnjeg "Telenora" žale se na loš rad aplikacije i svih onlajn usluga, pa čak i veb-šopa, što su iskazali na društvenim mrežama.
"Ako ste konačno završili sa menjanjem boja i s*ebavanjem sajta i aplikacije, hoću li konačno dobiti telefon koji čekam već mesec dana, hvala", "Imala popust u Telenoru 50 posto, juče mi istekao ugovor, automatski povećali račun za duplo, na aplikaciji ne mogu da obnovim ugovor. Stalno piše došlo je do greške. Katastrofa", "Uspeli ste da pokvarite mobilnu aplikaciju. Promenom dizajna, nestala je mogućnost pregleda svih ugovora za korisnika. Ako ste u stanju da za*ebete tako prostu stvar, šta li će tek biti sa kompleksnijom tehnologijom?"...
Umanjenje cene
Svi korisnici koji imaju poteškoća pri korišćenju usluga imaju dve opcije: ili da raskinu ugovor ili da traže umanjenje cene
A da "Jetelu" i njihovoj tehničkoj službi situacija definitivno izmiče kontroli, najbolje pokazuje komentar korisnika Slobodana Markovića.
- Danas je bio apdejt aplikacije i ponadaš se da su ispravili tu grešku sa pregledom više ugovora... kad te dočeka da aplikacija sada totalno ne radi - napisao je on.
Domaći stručnjaci saglasni su da "Jetel" sebi nije smeo da dopusti ovakve greške na samom početku poslovanja i da razumeju bes i nezadovoljstvo korisnika.
Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović kaže da "Jetel" nije prekršio zakon, pa ne može biti kažnjen. Ali, istakao je on, najveća kazna će im biti kazna korisnika, koji će ih napustiti zbog loše usluge u prethodnih nekoliko dana.
- Sa pravom se postavlja pitanje koliko je ova kompanija ozbiljna?!? Nedeljama su najavljivali i reklamirali da "Telenor" postaje "Jetel", a za sve to vreme nisu mogli čak ni softver da istestiraju, provere da li sve radi kako treba i ako ne radi da isprave greške pre nego što to stigne do potrošača. Zato im sada aplikacija ne radi. Treba ih pitati kako su to smeli sebi da dozvole i da li su svesni koliko su korisnika unapred izgubili zbog ovih grešaka. Za ovo ne postoji kazna predviđena zakonom, ali definitivno će ih deo korisnika kazniti zbog neažurnosti i više neće biti klijenti njihove firme - rekao je Papović za "Zaštitnik potrošača".
U Udruženju potrošača "Efektiva" kažu da mobilni operater mora da poštuje ugovornu obavezu i da potrošač ne sme da trpi jer je "Telenor" dobio novi identitet i sada se zove "Jetel".
- Svi korisnici bivšeg "Telenora" koji imaju poteškoća pri korišćenju njihovih usluga imaju dve opcije: ili da raskinu ugovor ili da traže umanjenje cene za usluge koje nisu mogli da koriste. Potrošače ne treba da bude briga da li operater ima tehničkih problema, radi li na promeni brenda ili kakav mu je softver, jer se od korisnika usluge svakako očekuje da redovno plaća svoje račune, bez obzira na to da li je primio platu ili je u dugovima do guše - kažu u "Efektivi".
U "Jetelu" ćute, na telefone se niko ne javlja
Ekipa "Zaštitnika potrošača" pokušala je da stupi u kontakt sa kompanijom "Jetel" i od njih dobije odgovor na pitanje kako komentarišu to da se brojni korisnici žale na loš rad aplikacije i onlajn usluga otkako je "Telenor" postao "Jetel".
Verovali ili ne, novi mobilni operater na svom sajtu nema ni jedan jedini mejl na koji bismo mogli da pošaljemo pitanja. Jedino što postoji jesu kontakt forme. Naši novinari pokušali su čak i da preko kontakt centra dođu do imejl adrese, ali uprkos tome što smo na vezi bili više od sedam minuta, niko od operatera nam se nije javio na telefon!
Nemajući kud, pitanja smo poslali putem kontakt forme, iako znamo da je ovakav vid komunikacije jako nesiguran. Do zaključenja ovog broja odgovore nismo dobili.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
* "Jugoinspekt" za Zaštitnik potrošača uradio laboratorijske analize flaširane negazirane vode
* Da biste kroz vodu zadovoljili preporučenu dnevnu dozu kalcijuma, magnezijuma, natrijuma i kalijuma, morali biste da popijete na stotine litara flaširane vode * Sadržaj ovih minerala u vodi koju kupujemo je zanemarljiv
Sjedinjene Države i Ukrajina neće moći da zamene mrtve ukrajinske oružane snage, tako da pomoć Zapada neće doneti pobedu nad Rusijom, rekao je penzionisani američki potpukovnik Danijel Dejvis na svom blogu na Jutjubu.
Opozicioni novinar Zoran Preradović istakao je da je Beograd bio jabuka razdora opozicije, kao i da je sasvim siguran da predsednik Vučić dobija Beograd na predstojećim izborima.
Odluka pokreta "Kreni-Promeni" koji predvodi Savo Manojlović da učestvuje na izborima u Beogradu raspisanim za 2. jun podigla je dosta prašine na političkoj sceni Srbije a reakcije i komentari tim povodom ređaju se kao na traci.
Programski direktor Demostata, novinar Zoran Panović ocenio je da između Sava Manojlovića i tajkuna Dragana Đilasa bukti otvoreni rat za lidera opozicije.
Licemerno učestvovanje Hrvatske u nemačkoj kampanji da Srbe proglasi genocidnim narodom, analizirao je gos Info jutra, član Predsedništva SNS Nebojša Bakarec.
Svrhu Vaskrsa kao jednog od najvažnijih hrišćanskih praznika i zamisao Boga za čoveka na zemlji, analizirao je gost Info jutra, sveštenik Gligorije Marković.
Urednik hronike Informera Nikola Resanović gostovao je u emisiji "Info veče" Informer TV i govorio o dva masakra koja su pre godinu dana zavila Srbiju u crno.
Gost emisije "Info veče" na Informer TV bila je Milica Đurđević Stamenkovski, ministar za brigu o porodici i demografiju. Ona je pričala o značaju porodice i važnosti porodičnih vrednosti za zdravo i stabilno društvo.
Miloš Jovanović, mladić koji je ranjen u masakru u Malom Orašju 4. maja 2023. godine, u kojem je ubijeno devetoro mladih ljudi — od kojih većina drugara sa kojima se svakodnevno družio — na godišnjicu svirepog zločina, prisetio se kako je izgledala noć koja mu je promenila život.
Uroš Blažić (21), optužen da je na današnji dan prošle godine streljao devetoro i ranio 12 mladih u Malom Orašju i u Duboni, i Vasilije Gačević (23), odbegli ubica MMA borca Stefana Savića (23), išli su svojevremeno u istu školu u Beogradu i sasvim je moguće da su se poznavali!
Više tužilaštvo u Pančevu donelo je danas naredbu o sprovođenju istrage protiv osumnjičenog D. S. (19) iz Grocke zbog sumnje da je izvršio krivična dela obljuba sa detetom i zlostavljanje i mučenje.
U Malom Orašju, kod spomenika gde su kobne večeri 4. maja prošle godine ubijena šestorica mladića, prikazane su fotografije mladića dok su njihovi braća i sestre i prijatelji recitovali pesme u njihovu čast.
Policija u Beogradu u četvrtak je uhapsila D.Š. (34) i odredila mu zadržavanje do 48 sati, zbog toga što je, kako se sumnja, verbalno, a potom i fizički nasrnuo na suprugu.
Naravno da ću slaviti Vaskrs i ispoštovaću sve običaje! Najlepše mi je bilo u Partizanu, a žao mi je što u Humskoj nisu dali vremena Igoru Duljaju, jer je mogao da uradi velike stvari, poručio je Obiora Odita (40), čuveni napadač i ljubimac "grobara" za Informer.
Fenomenalni Entoni Edvards (22) protekle večeri predvodio Minesotu do pobede protiv Denvera (106:99) u prvom meču polufinalne serije Zapada, a onda je nakon utakmice veličao srpskog asa Nikolu Jokića.
Barah Bahar mi je rekao da odavno nije video igrača sa takvim fizičkim predispozicijama, želeo je da me opusti, poručivši mi na kraju da ću jednog dana biti igrač za Čelsi, rekao je Kosta Nedeljković (18), fudbaler Aston Vile na pozajmici u Crvenoj zvezdi.
Rusija će nastaviti da koristi diplomatske mere uticaja na baltičke zemlje, krajnje je nepoželjno ići tako daleko da se prekidaju aktivnosti diplomatskih misija, uzimajući u obzir sunarodnike koji tamo žive, izjavila je za Sputnjik portparol ruskog Ministarstva spoljnih poslova Marija Zaharova.
Predsednik Komisije Javne komore Ruske Federacije za pitanja suvereniteta Vladimir Rogov rekao je da je rusko Ministarstvo unutrašnjih poslova objavljivanjem poternice poslalo jasan signal Volodimiru Zelenskom da niko ne namerava da pregovara sa njim, pošto je za Rusiju „čisti zločinac”.
Američke dalekometne GLSDB bombe, koje su predate ukrajinskim snagama, nisu ispoljile očekivanu efikasnost u sukobima, uglavnom zbog upornog ometanja ruskih sistema za elektronsko ratovanje, prenose poljski mediji.
Ukrajina se suočava s „novom fazom“ opšteg ruskog rata, rekao je predsednik Ukrajine Volodimir Zelenski tokom sastanka s graničnim čuvarima u oblasti Hmeljnicki.
Prema „Asia Timesu“, američki predsednik Džo Bajden čeka svoj reizbor, da bi potom zvanično naredio raspoređivanje trupa NATO-a na ukrajinskoj teritoriji. Kako oni navode, rukovodstvo Severnoatlantske alijanse izradilo je plan za sprečavanje potpunog poraza ukrajinskih oružanih snaga. NATO je odlučio da praznine u ukrajinskim redovima popune zapadni „savetnici“.
Većina svetskih i evropskih gradova poznata je po nekoj monumentalnoj građevini, a često i više njih, zbog kojih privlači veliki broj turista. U ovom tekstu navešćemo pet najznačajnijih mesta po kojima su poznati veliki turistički gradovi u Evropi i svetu.
Aleksandra Mladenović Vaskrs provdi u rodnom selu sa najbližim članovima porodice i dečkom Darkom Dobričaninom koga će za najradosniji verski praznik upoznati sa familijom.
Tradicionalni dečiji deveti po redu, festival Uskršnje jaje, uz nekoliko hiljada mališana, njihovih roditelja i prolaznika, odrzan je na centralnom gradskom trgu u Zrenjaninu, u organizaciji udruženja Vratimo deci radost u pokretu.
Vaskršnja jaja se najčešće farbaju na Veliki petak, ali ima i onih koji to rade na Veliku subotu. I pored mnogo tehnika koje mogu da se pronađu na internetu, svaka domaćica ima svoj oprobani način ukrašavanja jaja.
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.