08.08.2023.

17:26

Foto: Shuterstock

Društvo

"Svi smeštajni kapaciteti su bili popunjeni" Oglasio se Wizz air nakon što su Srbi prespavali na plaži zbog kašnjenja leta

Kako navode let "W6 4262" iz Larnake za Beograd 5. avgusta je pomeren za 6. avgust zbog loših vremenskih uslova u Beogradu.

- Putnici su obavešteni i ponuđen im je alternativni raspored leta, pun povrat originalnog načina plaćanja ili 120 odsto originalne cene karte u vidu kredita za rezervacije. Nažalost, svi smeštajni kapaciteti u toj oblasti su bili popunjeni, ali u slučaju da su putnici sami organizovali smeštaj, mogu da se prijave za naknadu troškova na zvaničnom sajtu avio-kompanije. Iskreno se izvinjavamo zbog bilo kakvih nastalih neprijatnosti, ali bezbednost naših putnika, posade i aviona ostaju naš glavni prioritet - kazali su u "Wizz air-u"

Veliki broj srpskih turista je na društvenim mrežama izrazio revolt usled situacije u kojoj su se našli.

- Da javim samo da let iz Larnake opet nije realizovan sinoć. Trebalo je da poleti u 22 i 40 sati međutim, avion iz Beograda je kasnio zbog nevremena, a zatim mi iz Larnake nismo ni poleteli. Let je pomeren za 30 sati. Agencija nas je samo ostavila. Praktično su nas sproveli sa aerodroma u ponoć i ostavili, a agenti se nisu javljali. 200 ljudi je ostalo na ulici da se snađe u piku sezone za smeštaj - navodi se u objavi koja je osvanula na društvenim mrežama.

Dodaje se da je veliki broj ljudi prespavao na plaži.

- Avio kompanija koja realizuje let takođe ne daje nikakve informacije. Niti znamo da li će biti realizovan let niti kada. Smeštaj smo jedna našli i iako je avio kompanija u obavezi da obezbedi smeštaj odbijaju bilo kakvu saradnju i kompenzaciju. Da li postoji neko ko zna pouzdano koja su prava putnika i kome možemo da tražimo kompenzaciju. Hvala mnogo - objavljeno je.