Društvo
KUPILE SU ČIZBURGER U "MEKU" I ŠOKIRALE SE! Snežana i Jelena nisu mogle da veruju, a ne biste ni vi!
Poznati lanac brze hrane "Mekdonalds" ne prestaje da neprijatno iznenađuje mušterije, kako sve lošijim kvalitetom i višim cenama, tako i lošom i neprofesionalnom uslugom! Nakon što su nam se čitaoci žalili da im ponešto fali u kesi kada kupuju u "Mekovom" drajvu, sada smo u samo nekoliko dana bili svedoci dva gafa sa čizburgerima - u svakom je falio neki od sastojaka.
Prvo je u "Mekdonaldsu" na Zelenom vencu naša koleginica 12. novembra kupila čizburger, a kada je došla do redakcije i otvorila ga, primetila je da u njemu uopšte nema sira. Ako smo tada pomislili da ovaj nekada slavni lanac brze hrane ne može da padne niže, "Mekdonalds" nas je brzinom munje već 16. novembra demantovao i pokazao da njihovim gafovima nema granice. Tada je našoj drugoj koleginici, koja je iz ovog restorana naručila hranu preko aplikacije "Glovo", stigao čizburger za sina u kome nije bilo mesa, pa je dete za obrok imalo lepinju sa kiselim krastavcima, kečapom i sirom.
Predstavnici Udruženja za zaštitu potrošača kažu za naš list da ovoliki broj grešaka nedvosmisleno pokazuje da "Mekdonalds" više nema onaj kvalitet hrane i pića i stroge norme u radu koji su ih decenijama krasili, i savetuju kupce da se pobune kada im se desi ovakva situacija, jer restoran mora da im to zameni za ispravan proizvod.
Koleginica Snežana K. kaže da nije proveravala čizburger u restoranu zato što joj nije palo ni na kraj pameti da ovako nešto uopšte može da se dogodi.
- Kupila sam čizburger na Zelenom vencu i otišla na posao. Kada sam otvorila kesu, primetila sam da je nešto čudno jer nigde nisam videla sir, koji obično makar na nekom delu procuri napolje, a kada sam otvorila lepinje, shvatila sam da sir i ne postoji. Nisam mogla da verujem, kao ni moje kolege, pošto je čizburger karakterističan baš po tom topljenom kačkavalju. Toliko sam se iznervirala da sam ga samo slikala, uvila i bacila.
Proverite porudžbinu
Ukoliko vam se ovako nešto desi, savet je da pregledate porudžbinu čim je uzmete ili dok ste u blizini objekta. Ako uočite da nešto nije u redu, možete da tražite refundaciju novca ili ispravan proizvod.
Sa njom se slaže i druga oštećena mušterija Jelena M., koja je naručila večeru u "Mekdonaldsu" za svoju porodicu preko aplikacije "Glovo" iz restorana na Novom Beogradu.
- Svako u kući je otvorio svoj obrok, da bi mi sin rekao da je dobio praznu lepinju. Unutra uopšte nije bilo mesa. Bila sam šokirana da u nečemu što je zapravo u osnovi hamburger nema tog burgera. Ne znam šta je dete trebalo da mi večera, prazan sendvič, i to lepo naplaćen? Pitam se samo kako sam mogla da dokažem propust kada je večera stigla preko službe za dostavu - kaže J. M.
Do zaključenja ovog izdanja od "Mekdonaldsa" nismo dobili odgovore na postavljena pitanja.antrfile: