Autor: Informer.rs

02.12.2023.

18:00

Foto: Shuterstock

Magazin

Kako navesti nekoga da stalno misli na vas? Isprobajte ovaj psihološki trik

Upotrebite efikasan psihološki trik da naterate nekoga da stalno misli o vama. Jedan od najmoćnijih načina da naterate nekoga da se zaljubi u vas jeste da programirate njihov um da misli o vama sve vreme.

Jedan od najlakših i najmoćnijih načina da navedete nekoga da razmišlja o vama je da sa njim podelite lične podatke.

Čak iako to u početku radite samo vi, to može snažno uticati na to kako vas partner doživljava. A način na koji vas podsvest te osobe vidi je ključan da se ona zaljubi u vas, prenosi YourTango.

Informer

 

Kada neko sa vama podeli intimne informacije o sebi, vaša podsvest postaje programirana da misli da vam ta osoba mora biti bliska.

To je zato što samo ljudi koji su bliski dele ranjive misli i osećanja. A ako možete programirati nečiju podsvest da misli da ste već bliski, to može da ih natera da to počnu da prihvataju kao činjenicu.

Podsvest te osobe izvela vas je iz kategorije da ste samo još jedna obična osoba u njihovom životu - u kategoriju njihovih bliskih saputnika.

Ovo je važan prvi korak. Proces deljenja ličnih podataka i tajni je sam po sebi intiman čin. A pošto ta osoba to nije očekivala od vas, to će je naterati da razmišlja o vama sve više u narednih nekoliko dana.​​

Napravite listu ličnih stvari koje se dešavaju u vašem životu. To može biti porodična situacija, situacija na poslu, vaša ambicija ili cilj koji imate u životu. To bi trebalo da bude nešto što malo ljudi zna o vama.

Kada delite te informacije sa nekim, važno je da razumeju da su to informacije koje delite samo sa nekolicinom odabranih, a možda čak i samo sa njima.

Informer

Možete koristiti reči i fraze kao što su: 'Pokušavam da ovo prećutim, ali danas na poslu...'; „Malo ljudi ovo zna, ali moja mama je…; „Trenutno imam ličnu situaciju na poslu. Mogu li dobiti vaš savet o tome?'; „Izgledaš kao neko ko bi znao šta da radi u situaciji u kojoj sam trenutno. To ima veze sa...'.

Kao što vidite, sve ove rečenice naglašavaju činjenicu da su ono što delite privatni i lični podaci i da ti podaci imaju određeni nivo ekskluzivnosti.

To nije nešto što biste podelili sa bilo kim. Podsvesno šaljete poruku ljudima da se osećate dovoljno prijatno sa njima da podelite tako intimne informacije sa njima.