03.11.2020.

19:05

Foto:

Magazin

OVE PROIZVODE ljudi najviše kupuju za vreme PANDEMIJE! Toalet papir je i dalje na prvom mestu, ALI KUPCI IMAJU I NEKE NOVE ŽELJE!

Ljudi su u histeriji pohrlili u prodavnice i pokupovali toalet papir, sredstva za čišćenje, hranu u konzervama... Mesecima je u nekim zemljama vladala nestašica sredstava za dezinfekciju ruku, maramica i toaletnog papira.

Proizvođači su nakon te početne šoping manije uspeli podići proizvodnju i zadovoljiti potrebe potrošača, te je danas dosta lakše doći do osnovnih sredstava za čišćenje u lokalnim radnjama. No, kako se većina zemalja ponovo suočava sa udarom koronavirusa, dobavljači se pribojavaju ponavljanja istog scenarija.

Naime, novo istraživanje kompanije Inmar Intelligencea pokazuje da veliki broj Amerikanaca razmišlja o popunjavanj prolećnih zaliha za ovu zimu, a mnogi žele napraviti stalne zalihe, prenosi Eat This.

Šoping navike su se u vremenu krize drastično promenile, a nekoliko proizvoda su prioritet i danas i najčešće i najviše se kupuju.

Toaletni papir je i dalje ostao na vrhu popisa za kupovinu. Tokom proleća je potražnja za njim bila udvostručena, a u međuvremenu je industrija zabeležila porast. Proizvod je sada lako dostupan i nema poteškoća s nabavkom. No, savet je da ukoliko razmišljate o kupovini velikih zaliha toaletnog papira, razmislite i koliko vam je zaista potrebno.

Informer

Sredstva za dezinfekciju su uz toaletni papir bila najtraženiji proizvod tokom prvog talasa epidemije, što je i razumljivo s obzirom na to da su svi stručnjaci pozivali na korištenje sredstava za dezinfekciju.

Na listi najčešće kupovanih proizvoda su i ubrusi i maramice. Čak 52 odsto ispitanika izjavilo je da će nagomilati i ovaj proizvod, ako ih budu mogli pronaći u tolikoj količini.

Ovu listu završavamo sa konzerviranom hranom. Razlog masovne kupovine ovih proizvoda jeste taj što mogu dugo da stoje, a da se ne pokvare. Oko 54 ispitanika imalo je ovaj proizvod na svom spisku. Neki biraju meso u konzervama, a neki voće i povrće. Uz to, dobar izbor su i žitarice, suvo voće i konzervirani sokovi.

Informer

Istraživanje je pokazalo da 45 posto kupaca želi napraviti zalihe još nekih proizvoda, a koje nisu kupovali u proleće. Među njima su smrznuta hrana, testenina, grickalice, kao i proizvodi za čišćenje kuće.