Srbija
Trasa metroa ne može da bude idealna, ali je najbolja moguća!
On je, gostujući na TV Prva, komentarisao nezadovoljstvo dela građana i javnosti zbog planirane trase metroa, poručujući da sa razlogom metro počinje iz Makiša, jer je taj potez uz Sajam, kaže, najopterećeniji saobraćajem u Beogradu.
- Trasa metroa nikada ne može biti idealna, ali je najbolja moguća. Za Beograd je najvažnije da počne da se gradi metro, a posle će se nadograđivati - rekao je Vesić.
Na pitanje zašto metro ne prolazi ispod Kliničkog centra, Vesić odgovara da će se uraditi podzemni prolaz u tom delu gde će se ljudi pokretnim stepenicama iz Kliničkog centra voziti do stanice metroa.
- To je deo plana i to je sigurno najbolje rešenje - dodao je Vesić.
On je rekao da su na prvoj liniji metroa predviđene četiti stanice za presedanje sa BG vozom - Makiš, Sajam, Pančevački most i Karaburma.
Takođe, prema Vesićevim rečima, na drugoj liniji metroa biće dve presedačke stanice - zeležnička stanica Zemun, gde će, kaže, ići krak BG voza prema Surčinu i Obrenovcu i druga, Mekenzijeva ulica, gde se "pravi podzemna stanica BG voza".
Komentarišući da je najopterećeniji saobraćajni potez u Beogradu Makiš-Sajam, Vesić je rekao da je na Sajmu izmereno oko 9.000 putnika u vršnom času i naveo primer Pravnog fakulteta gde je tek oko 1.900 putnika.
Građevinski fakultet u Beogradu izneo je niz primedbi na projekat metroa, a Vesić odgovara da je to jedini fakultet čije primedbe se nisu odnosile na ono što se moglo očekivati.
- Razumeo bih da su imali primedbe na konstrukciju stanica, tunela. Njihove primedbe su se odnosile na ekologiju, ekonomiju, saobraćaj... Oni su predložili trasu iz 1981. godine, a ta trasa je za nas prevaziđena jer nije bilo inoviranja podataka - rekao je Vesić.
On je izrazio žaljenje što taj fakultet ne želi da učestvuje u projektu, jer su njihove primedbe odbijene, ali je istakao da će vrata Građevinskom fakultetu uvek biti otvorena.
- Imamo ugovore sa sedam fakulteta Beogradskog univerziteta i sa njima radimo - dodao je Vesić.