02.03.2018.

09:37

Foto:

Vesti

NE NASEDAJTE NA FORE TURSTIČKIH AGENCIJA! Jeftina letovanja su VELIKA PREVARA!

U to smo se uverili i na nedavno održanom Sajmu turizma, gde smo se na više štandova uverili da se jeftina letovanja zapravo odnose na prolećno ili jesenje putovanje, a da istaknute cene podrazumevaju samo plaćen smeštaj. Za sve ostalo morate dodatno da se istrošite.

Povoljni aranžmani uglavnom se odnose na početak maja ili kraj septembra, što se ne može baš nazvati letovanjem.

HOROR LETOVANJE! "BARCINO TURS" PRODAJE MAGLU: Platila apartman u luksuznoj vili, a dobila ćumez od 9 kvadrata!

Da privuku pažnju potencijalnih klijenata, agencije su otišle toliko daleko da čak promovišu "letovanje za jedan evro".

Jedan od primera je ponuda agencije "Kristijan turs", na čijem štandu je bila ogromna gužva, jer je reklama "Letovanje za 1 evro" privukla veliku pažnju. Međutim, promoteri su nam objasnili da ova ponuda važi samo za Tasos i to samo za prvu i poslednju smenu turista, što nije naglašeno na ogromnoj reklami koja je mamac za posetioce.

Zoran Nikolić: Posao za tržišnu inspekciju

Zoran Nikolić iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) kaže da je obmanjujuće oglašavanje turističkih agencija posao za tržišnu inspekciju. On objašnjava da Zakon o zaštiti potrošača zabranjuje sve oblike obmane koje služe kako bi se potrošač naveo da zakupi aranžman u određenoj agenciji.
- Ako neko reklamira aranžmane za 50 evra, onda on u svojoj ponudi mora da ima baš takve ponude kakve reklamira. Ne postoji izgovor da turističke agencije reklamiraju jeftine aranžmane koji su već prodati ili da u njihovoj ponudi ne postoji ono što su objavili na reklamnoj tabli - kaže Nikolić.

- Ova ponuda važi samo za 9. maj i 19. septembar, a svakako da aranžman ne košta jedan evro. Putnici regularno plaćaju prevoz autobusom 40 evra. Pri rezervaciji plaćaju ceo taj iznos - objasnili su nam radnici na njihovom štandu.

Ni ostali popusti ili akcije na Sajmu turizma nisu realni kako to "na sva zvona" reklamiraju gotove sve turističke agencije u Srbiji. Uprkos tome što na svim štandovima bodu oči panoi o prilici za jeftine rane uplate za veliki broj destinacija u svetu, ekipa Zaštitnika potrošača uverila se da je to samo "šarena laža".

Ispostavilo se da su popusti i vreme boravka fiksni, što znači da ne može da se promeni datum, pa se ove ponude odnose najviše na prvu i poslednju smenu (maj i septembar). Takođe, ukoliko se rezervišu aranžmani sa popustom od 50 odsto, 40 odsto cene se plaća odmah, prilikom rezervacije.

Da stvar bude gora, ispostavilo se da još mnoge "smešne" cene izbliza i nisu tako niske. Tako u većini slučajeva za letovanje u Grčkoj avionom u cenu koja je istaknuta nisu uračunate takse, koje staju oko 40 evra, a popusti od 25 do 50 evra važe samo za par destinacija i to van sezone.

Popusti se uglavnom ne odnose ni na cene avio-karata, koje sada jesu niže, ali je jedini razlog taj što je reč o periodu predsezone.

OBMANA POTROŠAČA: REKLAME PUNE OPASNIH ZAMKI! Istinu kriju u sitnim slovima!

Tagovi: