06.09.2019.

13:30

Foto:

Vesti

SA "N SPORT" I "D EKSPRES" PROBLEMI ZAGARANTOVANI: Prodaju patike kojih nema, ROBA KASNI I PO SEDAM DANA!

Ako onlajn naručujete robu iz "N sporta", budite spremni da će vam stići nakon svih obećanih rokova ili je čak možda nećete i dobiti. Kurirska služba "D Ekspres" koja im distribuira robu apsolutno ne poštuje dogovorene termine, a s druge strane "N sport" vam prihvata kupovinu robe koju zapravo ima samo na sajtu, ali ne i u magacinu.

Jedan od najzanimljivijih slučajeva koji je stigao do nas jeste priča Petra C., koji je na rođendan sestriću otišao praznih šaka, iako je naručio poklon mnogo pre vremena. Petar je hteo da kupi dečje sandale i 'puma' patike, ali sandale su kasnile, a 'puma' patika zapravo nije ni bilo. Jedan artikal mu je stigao posle sedam dana, a drugi nikada.

OVLAŠĆENI SERVISI PLJAČKAJU VOZAČE: Otkrivamo kako nas zakinu i po 1.000 evra

Laž do laži

- Poručio sam dva para obuće preko interneta jer mi je tako mnogo lakše, štedi mi vreme. Kada sam ih pozvao i pitao za koliko stiže porudžbina, rekli su mi da je to u roku od dva dana. Sestriću mi je rođendan bio u nedelju, a ja sam, da ne rizikujem previše, ipak naručio sandale i patike u utorak ujutru.

Kada su prošli sreda i četvrtak, malo sam se zabrinuo, ali mi je u petak stigla poruka od kurirske službe "D Ekspresa" da je moja pošiljka kod njih i da ću je uskoro dobiti. Tu mi je laknulo što na rođendan kod deteta neću ići praznih ruku.

Informer

 

Međutim, došao je i petak veče, a i dalje ništa nije stizalo. Proverio sam mejl i video da mi je od nekog Slobodana Božovića iz "N sporta" stiglo izvinjenje jer nisu u mogućnosti da isporuče patike. Bio sam van sebe jer bez ikakvog obrazloženja jedan poklon nemam, a drugi ne znam kada će i da li će stići.

Iznevereni klijenti

Zbog njihovog poslovanja otišao sam sestriću na rođendan bez poklona, koji sam poručio nedelju dana ranije
Petar C.

Pozvao sam kol-centar odmah u subotu ujutru i rekli su mi da je, što se patika tiče, u pitanju "feler" cele serije i da zbog toga ne mogu da mi ih dostave, a da sandale stižu tek u ponedeljak. Tako da sam na rođendan otišao bez poklona - rekao nam je naš sagovornik i dodao:

- I taj drugi put su me slagali, jer su sandale stigle u utorak, ali to više tada nije bilo ni važno. Da sve bude gore, pogledao sam sajt "N sporta" i tamo i dalje, posle sedam dana, u ponudi stoje te patike i mogu najnormalnije da se poruče.

Informer

 

Ajde što su prevarili mene i što sam ostao bez poklona koji mi je bio bitan, već nimalo ne haju ni za sve ostale kupce koji će proći isto kao ja. Ne pada mi više na pamet da naručujem onlajn u "N sportu", jer očigledno stvari koje nude nemaju ili su sa greškom, a one koje i nisu putuju sedam dana kao da dolaze iz Australije - priča naš vidno rezignirani sagovornik.

Čekanje uzalud

Sličan problem imala je i naša sagovornica Mirjana Drnjaković, kojoj su danima iz "D Ekspresa" slali poruke kako pošiljka stiže danas, a od kurira ni traga ni glasa.

- Kada je "D Ekspres" preuzeo pošiljku od "N sporta", stigla mi je poruka da je kod njihovog kurira i da mogu da pratim mejlom. To sam i pokušala da uradim, ali mi je konstantno pokazivalo da je u nekoj kurirskoj službi van Beograda. Onda mi je napokon stigla poruka da "danas stiže pošiljka".

TELENOR BANKA NAS PRAVI MAGARCIMA?! Besplatnim računom namamili klijente SADA GA NAPLAĆUJU!

Čekala sam taj dan kod kuće, ali uzalud. Ista poruka je stigla i sutra i taj dan sam izgubila, a pošiljka je došla tek prekosutra.

Nisam mogla da verujem kakva neprofesionalnost. Tu više nije ni važno da im je trebalo pet-šest dana da mi nešto dostave koliko činjenica da sam tri dana provela u kući čekajući njih - besna je Mirjana.

Tagovi: