16.12.2019.

18:03

Foto:

Vesti

PROVIDNI TRIKOVI OKTOPOD TRAVELA: Privlače klijente lažnim popustom, A ONDA IM UVALJUJU SKUPLJE ARANŽMANE, EVO KAKO!

Turistička agencija "Oktopod travel" služi se trikovima ne bi li prodala zimske i novogodišnje aranžmane. Cene istaknute na reklami ne odgovaraju onima koje ćete zaista platiti.

Naime, kada posetite sajt pomenute agencije shvatićete da su ti aranžmani znatno skuplji nego što ste videli na promotivnom plakatu, a da ta niža cena važi "za određeni broj osoba".

Međutim, nigde nije istaknuto o kom broju je reč, a kada kontaktirate s agencijom, taj broj povlašćenih je već popunjen.

Našoj redakciji se obratio Dušan Pavlović, koji je na Fejsbuk stranici "Oktopod travela" pronašao ponudu za "Advent" u Zagrebu. Istaknuta cena za to putovanje u reklami je 21 evro.

"To je navlakuša"

- Pozvao sam agenciju da se raspitam za putovanje u Zagreb. Tada sam saznao da je cena zapravo 29, a ne 21 evro. Navodno, mesta po nižoj ceni su već popunjena. Agent ili nije znao ili nije želeo da mi otkrije koliki broj putnika dobija aranžman po toj nižoj ceni ako ga uopšte neko i dobija - ispričao je Pavlović za Zaštitnik potrošača.

Informer

 

Kako kaže, i njegovi prijatelji su pokušali da dobiju jeftinije aranžmane u "Oktopodu", ali ispostavilo se da ni njih nema.

- Smatram da turistička agencija "Oktopod travel" obmanjuje putnike. Reklamira jednu cenu, a kada uđete na sajt, piše da je ta cena za određeni broj mesta. Nigde ne piše koliki je broj određenih mesta. Kako putnik da zna na osnovu čega se određuje taj broj? Mišljenja sam da je to samo navlakuša, jer u suprotnom bi sve bilo transparentno.

Cena mora biti ista za sve putnike. Može da stoji da je cena snižena do određenog datuma, ali ne sme da piše da za određeni broj važi jedna cena, a za drugi broj druga cena i plus da ne znate do kog broja - uveren je naš sagovornik.

Razlike do 30 odsto

Tragom ove priče posetili smo Fejsbuk stranicu "Oktopod travela" i ispostavilo se da svaki aranžman ima dve cene. Tako na primer, ponuda za doček Nove godine u Beču košta 85 evra, ali samo za određeni broj putnika, dok ostali plaćaju 125.

S Toskanom je slična priča - razlika u dvema cenama je čak 30 evra. Uglavnom je ta razlika u visini od 30 odsto, odnosno realna cena putovanja je za trećinu veća od promovisane. Negde je ta razlika manja, a neki aranžmani se ne prodaju po dvostrukim aršinima.

"Efektiva":Slučaj za inspekciju

U udruženju "Efektiva" kažu da je takvo poslovanje nedopustivo i da je, ukoliko potrošač ne može u agenciji da dobije ono što se reklamira, reč o kršenju zakona.

- Ukoliko u reklami piše da je cena aranžmana 21 evro, a kada hoćete da ga uplatite kažu da toga više nema u ponudi, to je kršenje zakona.

Da ne govorimo o tome da nigde nije naznačeno o kom broju ljudi koji imaju pravo na jeftiniji aranžman je reč i po kojim kriterijumima ga prodaju. Ovo je slučaj za turističku inspekciju - kažu u tom udruženju.

VIŠE NEĆETE KUPOVATI KANCEROGENU ROBU: Uz ovu aplikaciju uvek ćete moći da dođete do ZDRAVIH PROIZVODA!

PAŽNJA! TROVANJE PRETI IZ TRLIĆ VRŠLI: Na pakovanju dva roka trajanja, prvi davno istekao PRODUŽEN ZA SKORO MESEC DANA?!

ZBOG RASPALIH ČIZAMA, TRGOVCI DVA PUTA PREVARILI DEVOJKU: Prodali joj falš robu, onda je ubedili DA NEMA PRAVO NA REKLAMACIJU?!

Tagovi: