30.12.2021.

15:56

Foto: informer.rs

Vesti

DUŠAN REŠIO DA PRESAVIJE TABAK! Zbog patika od 200 evra na sud! Evo i zašto!

Visoka cena patika ne garantuje kvalitet! To dokazuju mnogobrojna iskustva naših čitalaca, koji se masovno javljaju redakciji Zaštitnika potrošača i žale na sportsku obuću koju su platili više od 20.000 dinara, a koja je već nakon nekoliko nošenja počela da propada. Da stvar bude gora, potrošačima prodavci masovno odbijaju reklamacije.

Tako je Dušan K. iz Beograda, koji se obratio našoj redakciji, patike platio "tričavih" 24.000 dinara, da bi se đon raspao samo nakon svega nekoliko nošenja.

- Kupio sam patike "najki" ("er maks 720") u radnji "The Spot" koje su poznate po udobnosti zbog svog vazdušastog đona. Platio sam ih 24.000 dinara, a kako sam pravi obožavalac sportske obuće i kod kuće imam više od 50 pari, verovao sam u njihov kvalitet. Međutim, na moje veliko razočarenje, nakon samo nekoliko nošenja primetio sam da taj đon "popušta" i da one počinju da se raspadaju. Naravno, odmah sam otišao u radnju da ih reklamiram - priča Dušan.

Informer

ĐAK:Reklamacija je 
dva puta odbijena!


U kompaniji "Đak", u čijem je sastavu radnja "The Spot", kažu da je Dušan K. u dva navrata reklamirao proizvod i oba puta je reklamacija odbijena.
- U oba slučaja kupac je blagovremeno obavešten o ishodu rešavanja reklamacije u zakonskom roku od osam dana. Na njegovu žalbu na prvostepenu odluku o odbijanju reklamacije Dušan se žalio i proizvod je poslat na kontrolu kvaliteta i tada smo dobili dokument da su oštećenja nastala mehaničkim putem tokom korišćenja proizvoda. Kupcu sada ostaje da se javi Tržišnoj inspekciji - kažu u "Đaku".

On dodaje da kada je stigao na prodajno mesto, prodavačice su odmah shvatile problem i rekle mu da ostavi patike i da će mu verovatno biti zamenjene, a da će o tome biti obavešten.
- Nakon samo 24 časa mi je stiglo obaveštenje u mejlu da mi je reklamacija odbijena zbog mehaničkog oštećenja. Malo je reći da sam bio iznerviran, jer su mi u vrlo kratkom vremenskom roku odgovorili, tako da sumnjam da su patike uopšte i slali na kontrolu, a kao drugo, nisam mogao da verujem da govore o nekakvom oštećenju koje uopšte i ne postoji na patici. Priložio sam još jednu reklamaciju. Nisam bio lenj, pa sam i otišao u radnju, tražeći da mi objasne šta je mehaničko oštećenje i radnice nisu znale da mi kažu, dok je šefica tvrdila da sam ih ja oštetio prilikom nošenja - kaže Dušan i dodaje:

- Takve patike ne bih kupio više ni za 1.000 dinara. Uopšte i nije stvar u novcu, već samo u odnosu prema kupcima, jer su mi u istoj radnji rekli da mi na deklaraciji piše kako pravilno da koristim patike, što je budalaština! Planiram da podnesem i tužbu protiv "The Spota" u najkraćem mogućem roku. Ja sam kupac koji je uredno platio patike za koje su oni garantovali kvalitet, a to da li je u pitanju loš materijal, greška u seriji ili šta već, to ću dokazati na sudu - kaže on.