03.08.2020.

17:39

Foto:

Zaštitnik

KUPAC U NEMILOSTI! Odlepile su se nove patike, a radnju su zatvorili zauvek, evo šta vam je činiti

Mnogi naši građani još ne znaju kako da ostvare svoja potrošačka prava, a zbog toga su najčešća pitanja koja se odnose na to šta uraditi kada se pokvari netehnička stvar (odeća, obuća i slični proizvodi koji nemaju tehničke karakteristike) i kako ih vratiti, piše Telegraf bizinis 

Ima i slučajeva međutim, poput jedne čitateljke koja se požalila da je kupila patike i nosila ih svega desetak puta posle čega su se odlepile. Njen problem je veći jer je kupila obuću u prodavnici koja se zatvorila sledeći dan.

- Napominjem da lako gazim i da mi obuća traje dugo. Patike sam kupila dan pred zatvaranje radnje (moja greška) ali nisam očekivala da se mogu odlepiti tek tako - kaže sagovornica.

Ukoliko postoji neka druga prodavnica, istog naziva, trebalo bi to da joj bude prva adresa - kaže Marko Dragić, pravni savetnik pri Nacionalnoj organizaciji potrošača (NOPS)

Ukoliko ne postoji radnja ili lokal broj dva, postoji pravni sledbenik koji je nasledio sva prava i obaveze firme, naglašava on.

Ističe i da bi trebalo proveriti da li je firma otišla u stečaj, ugasila se ili je otišla u likvidaciju.

- Najbolja opcija za potrošače je da postoji druga radnja, i da se kod njih uloži reklamacija. Ukoliko ne, onda direktno da kontaktiraju proizvođača odnosno uvoznika te robne marke i uđu u proces reklamacije - objašnjava naš sagovornik.

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE

Najnovije informacije na portalu Informer.rs