Zaštitnik
KUPAC U NEMILOSTI! Odlepile su se nove patike, a radnju su zatvorili zauvek, evo šta vam je činiti
Mnogi naši građani još ne znaju kako da ostvare svoja potrošačka prava, a zbog toga su najčešća pitanja koja se odnose na to šta uraditi kada se pokvari netehnička stvar (odeća, obuća i slični proizvodi koji nemaju tehničke karakteristike) i kako ih vratiti, piše Telegraf bizinis
Ima i slučajeva međutim, poput jedne čitateljke koja se požalila da je kupila patike i nosila ih svega desetak puta posle čega su se odlepile. Njen problem je veći jer je kupila obuću u prodavnici koja se zatvorila sledeći dan.
- Napominjem da lako gazim i da mi obuća traje dugo. Patike sam kupila dan pred zatvaranje radnje (moja greška) ali nisam očekivala da se mogu odlepiti tek tako - kaže sagovornica.
Ukoliko postoji neka druga prodavnica, istog naziva, trebalo bi to da joj bude prva adresa - kaže Marko Dragić, pravni savetnik pri Nacionalnoj organizaciji potrošača (NOPS)
Ukoliko ne postoji radnja ili lokal broj dva, postoji pravni sledbenik koji je nasledio sva prava i obaveze firme, naglašava on.
Ističe i da bi trebalo proveriti da li je firma otišla u stečaj, ugasila se ili je otišla u likvidaciju.
- Najbolja opcija za potrošače je da postoji druga radnja, i da se kod njih uloži reklamacija. Ukoliko ne, onda direktno da kontaktiraju proizvođača odnosno uvoznika te robne marke i uđu u proces reklamacije - objašnjava naš sagovornik.
Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE
Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE
Najnovije informacije na portalu Informer.rs
PROČITAJTE JOŠ
NOVINARKA ZAŠTITNIKA U "BIG FEŠNU" U ŠOKU: Dozeri za zaštitu od infekcije ovde služe za ukras?!
PAPRENI PREGELD U "I STYLE" SRBIJA: "Epl" uređaj pod garancijom, a servis naplaćuje dijagnozu
POTROŠAČI U VELIKOM PROBLEMU: Kurirska služba "D ekspres" gubi pakete, kasni i uz to laže klijente!