• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Informer.rs

15.05.2025

17:36

Digital Day 2025: Nove zvezde svetske digitalne scene stižu u Beograd

Digital Day 2025

Vesti

Digital Day 2025: Nove zvezde svetske digitalne scene stižu u Beograd

Podeli vest

Regionalna digitalna scena sa nestrpljenjem iščekuje 29. i 30. maj, kada će Dom omladine Beograda ugostiti Digital Day 2025, konferenciju koja pod sloganom "U centru pažnje." okuplja vodeće domaće i međunarodne stručnjake. Novi keynote govornici, posebne pogodnosti za mlade profesionalce i ekskluzivni after event program će zaokružiti ovo dvodnevno iskustvo.

Dok veštačka inteligencija ubrzano menja pravila igre u digitalnom marketingu, Digital Day nastavlja tradiciju predstavljanja najsvežijih ideja i pristupa kroz sastav predavača koji spajaju praktično iskustvo sa vizionarskim pogledom na budućnost.

Uz već najavljene govornike, ovogodišnji Digital Day predstavlja još tri izuzetna stručnjaka iz sveta kreativnih industrija i digitalnog marketinga:

Fran Mubrin, kreativni direktor u 404 Agency i partner u MYTY grupi, dolazi iz Zagreba sa intrigantnom prezentacijom "Naïve Artist Meets Artist". U ovom istraživačkom projektu, Fran koristi veštačku inteligenciju kako bi podstakao razmišljanje o autentičnosti umetničkog stvaralaštva u eri kada se umetnost može generisati na zahtev. Kao izvršni kreativni direktor, Fran vodi interdisciplinarni tim od preko 30 dizajnera, copywritera, producenata i animatora u realizaciji vrhunskih projekata za klijente iz različitih industrija.

Nermin Nino Kasupović, CEO i kreativni direktor Effect Agency, donosi jedinstveni pristup dizajnu koji spaja skandinavski minimalizam sa toplinom balkanskog izraza. Ovaj kreativac iz Bihaća stoji iza brojnih nagrađivanih kampanja za regionalne i evropske klijente, uključujući zlatnu i srebrnu nagradu na No Limit Advertising Festivalu 2024. za brend Plivit Adria. Nerminov nekonvencionalni spoj uloga – dizajner, kreativni direktor i proizvođač trahane – obećava interesantan pogled na digitalni marketing današnjice.

Katažina Kabjež, Insights Director CEE pri kompaniji Teads, govoriće o revolucionarnom pristupu optimizaciji kreativnih rešenja kroz veštačku inteligenciju. Njena prezentacija "Shaping Winning Ads: How AI Pre-Tests Creative Impact" fokusiraće se na pionirski rad Teads-a u korišćenju prediktivne veštačke inteligencije za testiranje kreativnih rešenja pre lansiranja kampanja. Ova inovativna tehnologija omogućava testiranje na velikom uzorku, nudeći precizna predviđanja korisničke pažnje i angažovanja, pomažući brendovima da maksimiziraju uticaj uz uštedu vremena i resursa. Sa skoro 20 godina iskustva na klijentskoj strani u PKO BP banci i Orange Polska, Katažina donosi bogata znanja iz oblasti upravljanja brendom i marketing strategija.

Foto: Digital Day 2025

 

Olakšan pristup mladim profesionalcima

U cilju podrške mladim profesionalcima i njihovom aktivnijem uključivanju u digitalnu industriju, IAB Serbia uvodi posebne juniorske kotizacije po značajno sniženim cenama. Ova inicijativa omogućava studentima, praktikantima i onima na početku karijere da pristupe znanju, inspiraciji i networkingu sa vodećim stručnjacima kroz konferenciju Digital Day 2025.

MIXX Awards i after party kao vrhunac događaja

Drugi dan konferencije biće završen svečanom dodelom MIXX Awards Serbia 2025, koja slavi najkreativnije i najefikasnije kampanje na domaćem digitalnom tržištu. Ovo prestižno priznanje predstavlja priliku da se istaknu najbolji projekti i timovi koji su pomerali granice u prethodnoj godini.

Nakon ceremonije, učesnici će imati priliku da se opuste i proslave na after event okupljanju u Event Centru Beton, uz muziku, opuštenu atmosferu i priliku za neformalno umrežavanje sa kolegama iz industrije.

Digital Day 2025 postavlja nove standarde za konferencije u regionu, kombinujući edukativni sadržaj svetske klase sa društvenim događajima koji jačaju veze unutar digitalne zajednice. Budite deo digitalnog događaja godine 29. i 30. maja u Domu omladine Beograda.

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Politika

TV

Ne propustite novu epizodu emisije "Na merama" - U subotu od 20h ulazimo u trag i nedodirljivima!
Live TV

Ne propustite novu epizodu emisije "Na merama" - U subotu od 20h ulazimo u trag i nedodirljivima!

Prošle sedmice u popularnoj Informerovoj TV emisiji "Na merama" mogli ste, između ostalog, da vidite, kako biznismen iz Ratkova Branko Babić sa Draganom J. Vučićevićem dogovara kupovinu medija Junajted grupe, šta na pijaci pazari ministarka Milica Đurđević Stamenkovski, kakve turustičke aranžmane merka poslanica-blokaderka Biljana Đorđević, gde penzionerske dane provodi nekadašnji lider SPO-a Vuk Drašković…

05.12.2025

10:57

Hronika

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set