• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Informer.rs

05.06.2025

12:22

Proglašeni pobednici Mixx Awards za 2024. godinu

Promo

Vesti

Proglašeni pobednici Mixx Awards za 2024. godinu

Podeli vest

Međunarodno priznanje Mixx Awards, koje jednom godišnje dodeljuje Interaktivni advertajzing biro Srbije, proglasio je 30. maja najbolje digitalne kampanje u okviru najznačajnije domaće advertajzing konferencije Digital Day.

Stručni žiri u sastavu: Aleksandar Mijailović – Žiška, Marija Mijatović – Represent Communications, Marko Anđelković – SmartPoint Adria, Arsenije Ivanović – Shoppster, Milica Vještica Pažin – Method Agency, Ana Marković – WMG, Jasmina Koprivica – EuroNews, Una Zabunov – Telekom Srbija, Tina Đukanović – Atlantic Grupa, Marija Joksimović – Publicis Media i Darko Jovančić – Omnicom Media Group izglasao je pobednike u devet kategorija, od kojih je najbolja kampanja od jedanaest pobedničkih dobila glavnu nagradu – MIXX Grand Prix.

U dve kategorije, proglašena su po dva dobitnika, a ove godine dodeljena je i Specijalna nagrada žirija.

Foto: Promo

Katarzina Kabiez

Dobitnici Mixx Awards za 2024. godinu po kategorijama su:
Branded Content – Guarana Azijana – Fullhouse Ogilvy
Influencer Marketing – Pametno putno osiguranje – Žiška
Influencer Marketing – Grand Kafa Aplikacija „Gledanje u šolju“ – Luna /TBWA
Social Media – Mreža najvažnijih influensera – Žiška
Video Advertising – Guarana Azijana – Fullhouse Ogilvy
Best Use of AI – Kampanja “Najbolje od oba sveta” – Telekom Srbija
Effective Use of Data – Lilly Drogerie Hiperlokacijska kampanja – Media House
Product Innovation – mts CGI revolucija – McCann Beograd
Non-profit/CSR – Kampanja za prevenciju raka dojke “Tvoje telo je umetnično delo” – NEXTGAME Digital
Brand Advertising – Grand Kafa – Hajde da imamo vremena za sebe – Luna /TBWA
Brand Advertising – Sav od igre 2 – Animunch – Žiška
Za Grand Prix takmičenja proglašena je kampanja Kampanja za prevenciju raka dojke "Tvoje telo je umetničko delo", Nextgame Digital za Narodni muzej Srbije.

Foto: Promo

Filip Baranski

Specijalna nagrada žirija pripala je agenciji Ovation BBDO za Libresse za kampanju “Pitanja koja
samo žene čuju”.

Foto: Promo

Anđelko Trpković

 

Nagrade Mixx Aword su ove godine dodeljene osmi put zaredom, a sledeće će biti proglašene 29. maja 2026.
godine.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Politika

TV

Hronika

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set