• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: promo

28.11.2025

13:01

"Bolje PIP nego RIP": Kampanja koja poziva muškarce da preuzmu zdravlje u svoje ruke

Mercator

Vesti

"Bolje PIP nego RIP": Kampanja koja poziva muškarce da preuzmu zdravlje u svoje ruke

Podeli vest

U životu neke stvari možemo da odlažemo, ali redovan PIP ne bismo smeli. Rak testisa i prostate su relativno retke, ali izuzetno opasne bolesti, a rano otkrivanje presudno je za uspešno lečenje.

Upravo zato Idea Marketi su na samo kraju novembra, meseca posvećenom muškom zdravlju, pokrenuli kampanju "Bolje PIP nego RIP", s ciljem da dodatno ojačaju svest o značaju prevencije i ranog otkrivanja raka testisa i prostate.

Idea Marketi pozivaju građane da se priključe inicijativi i zajedno doprinesemo očuvanju muškog zdravlja, a sva sredstva koja budu prikupljena tokom trajanja kampanje biće donirana izabranim urološkim odeljenjima bolnica u Srbiji.

Tokom trajanja kampanje, od 28. novembra do 31. decembra, u 20 odabranih IDEA, Roda i Mercator prodavnica širom Srbije potrošači imaju priliku da podrže akciju kupovinom kutije sa dva jaja koja vrede mnogo, ali nemaju cenu. Kutije sa jajima dostupne su u 3 ponuđene opcije,  a vrednosni iznos odabraće sami kupci. Sav prihod od prodaje biće doniran urološkim odeljenjima odabranih bolnica u Srbiji.

Jedna od odabranih zdravstvenih institucija koja će dobiti deo donacije je i Odeljenje urologije, Opšte bolnice u Somboru, a načelnik tog odeljenja, dr Milutin Peruničić, zahvalio je kompaniji Idea Marketi na važnoj inicijativi i pokretanju kampanje.

- Rak testisa spada među maligne bolesti koje najčešće pogađaju muškarce od 15 do 35 godina, ali je istovremeno i jedna od najizlečivijih ukoliko se otkrije na vreme. Zato je važno da se o ovoj temi govori otvoreno i da se mladi muškarci ohrabre da redovno obavljaju samopregled i javljaju se lekaru pri prvim promenama. Urološko odeljenje Opšte bolnice u Somboru više od šest decenija predstavlja jedan od stubova srpske i vojvođanske urologije. Svake godine uspešno realizujemo na stotine operacija. Danas odeljenje ima 30 postelja i tim iskusnih lekara koji su prepoznati kao vrhunski stručnjaci u oblasti urologije. Svaka inicijativa, poput ove, koja podiže svest o značaju prevencije ima veliki značaj za naše pacijente i predstavlja važan doprinos očuvanju zdravlja svih muškaraca - rekao je dr Milutin Peruničić.

Foto: Mercator

Kampanja "Bolje PIP nego RIP"

Direktor marketinga Idea Marketa, Jovan Milošev, poručio je da kompanija nastavlja da bude posvećena humanitarnom radu i podizanju svesti o važnosti preventivnih pregleda.

- Kroz kampanju ‘Bolje PIP nego RIP’ želimo da otvorimo prostor za razgovor o temama o kojima se ne priča dovoljno i da građanima pružimo jednostavan i praktičan način da daju svoj doprinos. Zaista nam je zadovoljstvo i ponosni smo što, zajedno sa našim kupcima, možemo da podržimo ustanove koje svakodnevno brinu o pacijentima i pružaju pomoć koja za mnoge znači ogromnu razliku - rekao je direktor marketinga Jovan Milošev.

Tokom prethodna dva talasa projekta „Nema cenu“, usmerenih na prevenciju raka dojke i prevenciju melanoma, Idea Marketi su zajedno sa građanima prikupili više od 1,5 miliona dinara, koji su donirani Društvu Srbije za borbu protiv raka i Udruženju pacijenata obolelih od melanoma.

Ovaj rezultat pokazao je da dobro organizovana akcija, uz jasnu poruku i podršku potrošača, može da donese opipljivu korist zajednici. Upravo na temelju tog iskustva razvijen je i projekat "Bolje PIP nego RIP", kao nastavak kontinuirane posvećenosti Idea Marketa unapređenju zdravstvenih kapaciteta i jačanju svesti o važnosti preventivnih pregleda.

 

Podizanjem svesti o važnosti redovnih pregleda, otvaranjem prostora za razgovor o muškom zdravlju i pružanjem konkretne podrške bolnicama, Idea Marketi potvrđuju da odgovorno poslovanje ima stvaran uticaj na kvalitet života ljudi u zajednici.

Ovo je podsetnik da briga o zdravlju počinje informisanošću, a uspeh ovakvih inicijativa potvrđuje da se najjači rezultati postižu kada delujemo zajedno.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Politika

Hronika

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Umro Bora Mercedes
Estrada

Umro Bora Mercedes

Borivoje Jovanović, poznatiji kao Bora Mercedes, kojeg je publika upoznala u takmičenju "Nikad nije kasno", preminuo je juče nakon duge borbe sa teškom bolešću.

13.12.2025

19:40