• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: prijemni.infostud.com/Informer.rs

16.06.2016

18:22

GENERACIJA Z! Ako vam je dete rođeno nakon 2000. morate pročitati ovaj tekst!

Vesti

GENERACIJA Z! Ako vam je dete rođeno nakon 2000. morate pročitati ovaj tekst!

Podeli vest

Pogledajte krajnje zanimljive rezultate istraživanja koje je sproveo Infostud, a čija je ideja bila shvatiti koje su to životne navike sadašnjih srednjoškolaca. Koliko vremena provode na internetu, koje sajtove posećuju, da li zarađuju za džeparac tokom leta, šta će studirati. Ukoliko je upravo vaše dete rođeno nakon 2000. ovaj tekst će vam biti veoma interesantan

Nakon milenijalsa, na scenu je stupila Generacija Z, čiji su pripadnici rođeni nakon 2000-te.

Oni odrastaju u svetu u kojem su mogućnosti neograničene, ali nemaju vremena ni za šta, te je za njih karakterističan tzv. filter od 8 sekundi. To znači da ova generacija ima jako ograničeno vreme i energiju za procenjivanje da li je nešto vredno njihove pažnje, ali kada se pokaže da jeste, u stanju su biti vrlo fokusirani i predani.

TRKA ZA UPIS! MATURANTI POLAŽU ZAVRŠNI TEST IZ MATERNJEG JEZIKA: Andrić i Nušić teži od jednačenja suglasnika!

Kada se informišu o obrazovanju, kako je pokazalo istraživanje sajta Prijemni.infostud.com, pripadnici ove generacije najčešće „konsultuju“ internet pretraživače. Web portale o obrazovanju i sajtove obrazovnih institucija vide kao bitan izvor infomacija. Međutim, u velikoj meri se oslanjaju i na savete i preporuke svojih roditelja i prijatelja. Za razliku od Beograđana, Subotičani malo više veruju društvenim mrežama.

prijemni.infostud.com

Informatički vrlo pismena, ova generacija ne pada na tradicionalne marketing trikove. Svesna razlike između plaćenih objava i iskustvenih priča, ova generacija će se odlučiti da svoju pažnju posveti tematici koju smatra bitnom i koja privlači naslovom. Njihovu pažnju je teško zarobiti i generalno preferiraju kratak video sadržaj. Međutim, ne beže od količine teksta kada se informišu o svojoj akademskoj budućnosti i tada, prednost nad telefonom daju desktop uređajima.

Društvene mreže su bitan deo njihove svakodnevice, ali je primetno da mlađe generacije sve češće „beže“ sa Facebooka, na kojem su njihovi roditelji i nastavnici (ili koriste Messenger) i prednost daju zatvorenim društvenim mrežama kao što su What’s app, Viber, Snapchat. Većina ispitanika je Instagram okarakterisala kao jednu od omiljenih mreža.

PROBNI PRIJEMNI! Osmacima bio lak test iz matematike!

Kako je istraživanje pokazalo tokom školovanja subotički srednjoškolci češće obavljaju sezonske, fizičke ili druge poslove koji im donose prihode – čak polovina, dok je svega petina mladih Beograđana radila nešto što bi im donelo džeparac. Pored tema koje se odnose na obrazovanje, najčešće ih zanima sport.

prijemni.infostud.com

Akademsko usmerenje biraju u zavisnosti od ljubavi i interesovanja, ali i šansi za posao nakon fakulteta, s obzirom na to da su vrlo svesni isplativosti određene profesije.

Oni koji su se izjasnili da neće studirati, kao glavni razlog navode nedostatak finansijskih sredstava ili želju da napuste zemlju.

U istraživanju sprovedenom u subotičkim i beogradskim srednjim školama učestvovalo je oko 300 učenika od prvog do četvrtog razreda.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Tagovi:

Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Politika

TV

Hronika

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set