• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Promo

10.11.2020

08:00

ZAJEDNICA ZNANJA! U OKVIRU KAMPANJE "ŽENE, NE GUBITE VREME", NOVI STARTAP "HOW TO..."

Vesti

ZAJEDNICA ZNANJA! U OKVIRU KAMPANJE "ŽENE, NE GUBITE VREME", NOVI STARTAP "HOW TO..."

Podeli vest

Još mnogo pre razvoja modernog sveta u kom živimo ljudi su konstatovali da je znanje moć i da se čovek uči dok je živ. Danas, prvi korak ka samostalnom učenju novih veština, u najvećem broju slučajeva, jeste konsultacija s internet pretraživačima i pisanje sintagme - "how to"

Marijana Marinković i njene kolege iz Privrednog foruma mladih i kompanije "Quantox Technology" bili su motivisani baš tom simbolikom kada su se odlučili da osnuju istoimeni startap - digitalnu platformu koja poseduje korisne lekcije za moderno tržište rada.

Radeći sa mladim ljudima koji žele da napreduju, osnuju vlastiti biznis ili u potpunosti promene svoj postojeći posao, Marijana je došla na ideju da realizuje ovaj projekat čiji je cilj da transformiše i ubrza način na koji stižemo nova i korisna znanja.

- Digitalna platforma "How to" omogućava poslovnu edukaciju i razvijanje novih veština. Nudi znanja koja su primenljiva na svetskom i lokalnom tržištu rada. Potrudili smo se da platforma ponudi onlajn kurseve iz oblasti knjigovodstva, marketinga, frilensinga, prodaje, komunikacija... - objašnjava ova mlada preduzetnica.

Ovaj koncept teži tome da na jednom mestu spoji predavaće, one koji mogu da unovče svoje znanje, i polaznike - ljude kojima su neophodne nove veštine kako bi napredovali u karijeri.

- Nudeći im jednostavne, brze i korisne kurseve koje potpisuju priznati stručnjaci, ova platforma "How to" podstiče ljude na preduzetništvo. Posebno mladi preduzetnici su motivisani da uvode novine, promene, ali i da iniciraju i motivišu svoje okruženje - naglašava Marijana.

Kampanja "Žene, ne gubite vreme" sprovodi se u okviru Programa podrške razvoju i promociji ženskog inovacionog preduzetništva pokrenutog od strane Kabineta ministra za inovacije i tehnološki razvoj. Glavni cilj kampanje je promocija ove i sličnih preduzetničkih ideja srpskih preduzetnica, ali i ohrabrivanje i podrška ženama u realizaciji njihovih inovativnih poslovnih planova.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Politika

TV

Ne propustite novu epizodu emisije "Na merama" - U subotu od 20h ulazimo u trag i nedodirljivima!
Live TV

Ne propustite novu epizodu emisije "Na merama" - U subotu od 20h ulazimo u trag i nedodirljivima!

Prošle sedmice u popularnoj Informerovoj TV emisiji "Na merama" mogli ste, između ostalog, da vidite, kako biznismen iz Ratkova Branko Babić sa Draganom J. Vučićevićem dogovara kupovinu medija Junajted grupe, šta na pijaci pazari ministarka Milica Đurđević Stamenkovski, kakve turustičke aranžmane merka poslanica-blokaderka Biljana Đorđević, gde penzionerske dane provodi nekadašnji lider SPO-a Vuk Drašković…

05.12.2025

10:57

Hronika

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set