• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Informer.rs

30.04.2022

09:00

Prošle godine isplatili 95,5 miliona evra klijentima

Generali

Vesti

Prošle godine isplatili 95,5 miliona evra klijentima

Podeli vest

Generali Osiguranje Srbija je i u ovim turbulentnim vremenima zadržalo snažnu tržišnu poziciju. Već 10 godina zaredom držimo ubedljivo prvo mesto u profitabilnosti i lideri smo na tržištu životnog i privatnog zdravstvenog osiguranja – kaže Dragan Filipović, generalni direktor Generali osiguranja Srbija

Živimo u teškim, traumatičnim godinama obeleženim pandemijom koja je odnela milione ljudskih života širom sveta. Upravo u ovim neizvesnim vremenima shvatili smo vrednost i krhkost života, a u tom kontekstu i smisao njegovog osiguranja. O poslovanju i planovima kompanije na čijem je čelu, govori Dragan Filipović, generalni direktor Generali Osiguranja Srbija i menadžer 2021. godine po izboru članova Srpske asocijacije menadžera. Generali Osiguranje Srbija je najveća privatna osiguravajuća kuća na ovdašnjem tržištu i dugogodišnji lider u sferi životnog i zdravstvenog osiguranja. 

- Više se gotovo i ne postavlja pitanje da li čovek treba da osigura sebe i imovinu, već kako, gde i kod koga. Koliko god da je bitno šta se osigurava, ništa manje nije važna ni sigurnost osiguranja, to jest pouzdanost i integritet kuće kojoj poklanjate poverenje. Generali Osiguranje Srbija je svojom veličinom i snagom, načinom poslovanja, visoko pozicioniranim mestom na tržištu osiguranja i odnosom prema klijentima koji se zasniva na obostranom poverenju, visoko podigao lestvicu i postao simbol pouzdanosti i trajanja.

Investicioni kapital preko 700 miliona evra

- U okviru svih Generali kompanija u Srbiji i Crnoj Gori upravljamo investicionom imovinom od preko 700 miliona evra, od čega se 542 miliona evra odnosi na Generali Osiguranje Srbija. Upravljamo i imovinom dva dobrovoljna penzijska fonda, Generali Basic i Generali Index, čija imovina iznosi 126 miliona evra, što čini preko 30 odsto ukupnog tržišta – napominje Filipović.

Iskazano u brojevima, Generali Osiguranje Srbija je i u ovim turbulentnim vremenima zadržalo sve pozicije koje je imalo, a neke smo i unapredili. I dalje držimo ubedljivo prvo mesto u životnom (30 % tržišnog učešća) i privatnom zdravstvenom osiguranju (blizu 40 % tržišnog učešća) dok smo u ostalim oblastima osiguranja među vodećim kompanijama na tržištu. Naša ukupna aktiva je 75 milijardi dinara i kompanija smo sa najvećom imovinom i najvećom investicionom aktivom na tržištu.

Foto: Generali

Odličan rast smo imali i u osiguranju imovine, naročito u osiguranju domaćinstava i u poljoprivredi.

U 2021. godini ostvarili smo ukupnu premiju od preko 23 milijarde dinara, što je rast od šest odsto u odnosu na prethodnu godinu i veoma smo zadovoljni time. Poznatost brenda nam je izuzetnih 98% i nastavićemo da i dalje ulažemo u njegovu prepoznatljivost. Naš brend ima tradiciju dugu 191 godinu.

Još važniji pokazatelj uspešnog i stabilnog poslovanja je naš Net Promoter Score, stepen zadovoljstva pruženom uslugom koji se određuje na osnovu povratnih informacija klijenata. Merimo ga već skoro sedam godina i on iz godine u godinu raste. Početkom ove godine čak 80 odsto klijenata se izjasnilo da bi preporučilo našu kompaniju prijateljima, što ih čini našim promoterima, na šta smo izuzetno ponosni. Nastavićemo dalje da unapređujemo poslovanje na osnovu ovih pokazatelja, jer nam je iskustvo klijenata i njihovo mišljenje izuzetno važno – kaže Filipović.

Osvrnuvši se na uslove poslovanja koji su s obzirom na sva dešavanja u svetu sve izazovnija Filipović je rekao: 

- Rastuća inflacija se osetila na rashodnoj strani naših bilansa i to će celu industriju pratiti tokom ove godine. Istovremeno, inflacija usporava rast tržišta i povećava rizik likvidnosti klijenata, a na poslovanje utiču i regulatorne izmene u Evropskoj uniji. Međutim, naši klijenti to nisu osetili. Tokom 2021. primili smo i obradili više od 303.000 odštetnih zahteva i isplatili preko 11 milijardi dinara osiguranicima (95,5 miliona evra). Najviše zahteva je bilo u privatnom zdravstvenom osiguranju – preko 220.000. Ažurnost u isplati odštetnih zahteva za sve vrste osiguranja je 100 odsto, a visoka je i ažurnost u rešavanju i iznosi 95 odsto. S obzirom na veličinu naše kompanije i ove brojke u apsolutnim veličinama, mogu da kažem da smo i po ovim pokazateljima lider na tržištu osiguranja Srbije. O tome koliko smo unapredili proces obrade i isplate naknada iz osiguranja govori i činjenica da je na manje od 0,9 odsto od ukupnog broja obrađenih zahteva podneta neka vrsta prigovora i da se njihov broj 2021. u odnosu na 2020. godinu smanjio za 24 odsto. Ovo je podatak na koji možemo zaista biti ponosni i dokaz je našeg strateškog usmerenja da klijentima postanemo doživotni partner.

Foto: Generali

Naši klijenti mogu da računaju pre svega, na sigurnost ulaganja i na našu likvidnost. Uvek raspolažemo sa dovoljno sredstava za izmirenje sadašnjih i budućih obaveza, kako u pogledu ročnosti polisa tako i valute u kojoj su indeksirane – ističe Filipović. Osim toga, unapređujemo usluge kroz digitalizaciju, automatizaciju, inovacije, jednostavnost i pružanje personalizovanih rešenja. 

Naša misija je da pružimo klijentima fleksibilna pokrića koja su prilagođena njihovim potrebama, da stvaramo ekosistem usluga sa fokusom na prevenciji, zaštiti i asistenciji. Sve ovo uz adekvatnu kombinaciju digitalne i fizičke interakcije sa našim agentima. 

Pored toga, brinemo i o svojim zaposlenima, njih preko 1600, koji su najveća vrednost naše kompanije. Prosečna plata u Generali Osiguranju Srbija iznosi 123.481,00 dinara, ili malo više od 1000 evra, a pružamo i brojne pogodnosti. Cilj nam je da u roku od četiri godine minimalna plata u kompaniji bude sadašnja prosečna, 1000 evra.

Godinama sprovodimo brojne aktivnosti u cilju unapređenja njihovog zadovoljstva. Svake druge godine sprovodimo anketu o angažovanju, da čujemo njihovo mišljenje i izmerimo koliko su angažovani i zadovoljni na poslu. Anketa sprovedena krajem prošle godine pokazala je visoku angažovanost naših ljudi. Ostvaren rezultat od 90 poena, od maksimalnih 100, znači da su naši ljudi veoma angažovani i ponosni na to što rade u Generaliju. Imajući u vidu da je 99% ljudi odgovorilo na anketu, znači da im je važno da kažu šta misle jer znaju da ćemo na osnovu tih komentara sprovesti aktivnosti koje će još više unaprediti rad u kompaniji. Kao jake strane, zaposleni su naveli prilike za usavršavanje, ocenu učinka i, generalno,  odnos sa prvim pretpostavljenim, korišćenje tehnologije za povećanje efikasnosti, fleksibilno radno vreme, usklađenost privatnog i poslovnog života, i tako dalje.

Bonus video:



Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Politika

"ETO NJIH NA BUBNJEVIMA ZLA I RAZARANJA" Vučević o najavljenom haosu u Novom Sadu: Kad god nas je pogodilo neko zlo, tu su da izvuku neki poen! Nisu dozvolili ni da ljudi sahrane najmilije!
Politika

"ETO NJIH NA BUBNJEVIMA ZLA I RAZARANJA" Vučević o najavljenom haosu u Novom Sadu: Kad god nas je pogodilo neko zlo, tu su da izvuku neki poen! Nisu dozvolili ni da ljudi sahrane najmilije!

Premijer Miloš Vučević prokomentarisao je današnje najavljene nemirne proteste u Novom Sadu rekavši da nisu dozvolili da se nastradali izvuku iz ruševina, da porodice preuzmu tela poginulih, ni da se sahrane, upokoje, poginuli već su krenuli da pravi proteste, da organizuju, pozivaju na nerede.

05.11.2024

11:31

TV

Hronika

JOŠ Hronika VESTI

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set