Kreatori novih tendencija na konferenciji Digital Day 2022
Podeli vest
Kraj sveta kakvog poznajemo simbolička je inspiracija ovogodišnje Konferencije Digital Day 2022 ,
koja će se 9. juna održati u beogradskom Dorćol Platzu
Pojava koja izrazito karakteriše naše vreme je neprekidan niz korenitih promena koje svet pomeraju ka sferi digitalnog. Promene našeg društvenog okruženja, načina na koji stvaramo i doživljavamo lična i poslovna iskustva, promene u globalnoj ekonomiji, industriji zabave ili marketingu određeni su novim, digitalnim fenomenima i trendovima koji se smenjuju neverovatnom brzinom, tolikom da ih je teško uočiti, definisati i iskoristiti.
Dečak (9) iz Čačka koji je iz Beograda poslat u Italiju, zbog sumnje na redak hepatitis nepoznatog uzročnika, definitivno nema ovu bolest
20.05.2022
11:02
Dok brinemo globalne brige poremećenih lanaca snabdevanja i skoka inflacije, lokalno razmatramo posledice ukidanja kolačića i zero-click pretraga, pojmovi koji su nam brzo ušli u mainstream, poput kriptovaluta ili nezamenjivih tokena (NFT) doživljavaju prekonoćne uspone i egzistencijalne lomove. Možda razmišljamo da zbog posla ili lične radoznalosti “siđemo” u alternativnu realnost Metaverzuma ili Decentralenda, kao marketari žudimo za uspešnim viralom, kao roditelji pribojavamo se raznih izazova sa kojima će se susretati generacije koje dolaze.
O svemu ovome govoriće se na jedanaestoj, najznačajnijoj digitalnoj konferenciji u regionu Digital
Day.
Konferenciju će obeležiti nastup digitalnih stručnjaka koji nisu samo posmatrači zanimljivih promena, već kreatori novih tendencija. Među njima, posebno mesto zauzima ‘prva šestorka’ konferencije:
Rodrigo Alier, izvršni direktor kompanije Glovo za partnerstva i brendove, održaće prezentaciju “Okončanje dosadašnjeg modela mesta trgovinske razmene”. Sa rastom i razvojem tržišta, učesnici
su u potrazi za načinima sticanja kompetitivne prednosti unutar dinamičnog ekosistema. Tako i kompanija Glovo planira da svoj tržišni model unapredi sa trokomponentnog na četvorosegmentni (4-sided marketplace model).
Foto: Digital Day
Arnas Klasauskas, saosnivač i direktor marketinga u Kiss Agency, govoriće o kraju postojećeg koncepta kupovine medijskog prostora (media buying), sa posebnim osvrtom na strategije velikih igrača kao što su Facebook i Google Ads, a koje sve više insistiraju na sadržajima koje kreiraju
korisnici.
Svyatoslav Biryulin, tvorac People Based Strategy koncepta, otkriće nam kojih zajedničkih 16 stvari imamo sa našim „glupim komšijom“ i zbog čega najbolji marketari znaju da put do uspeha vodi preko ispunjenog obećanja da će određena osnovna ljudska potreba biti zadovoljena. Jason Barnard, osnivač i generalni direktor, Kalicube objasniće nam zbog čega su algoritmi visokotehnoloških kompanija poput male dece žedne znanja. Učeći sve o nama, ti algoritmi osmišljeni su da bi koristili korisnicima, klijentima i vlasnicima. Ali, ako su oni deca, mi smo odrasli koji moraju da ih nauče šta smeju, a šta ne smeju. Barnard je razvio koncept “Google kao dete” i u svom obraćanju će nam izneti na koji način moramo učiti to dete da bude dobro i digitalno vaspitano.
Foto: Digital Day
Andre Alpar, investitor i digitalni strateg, je „serijski preduzetnik“ koji je pored više kompanija razvio i četiri marketinške agencije i koji je nakon 20+ godina iskustva kao digitalni marketar, postao investitor. Andre će u toku svoje prezentacije objasniti kako se način na koji komuniciramo preko računara, telefona i drugih uređaja radikalno menja ka #VoiceFirst svetu, kakve će to promene doneti u budućnosti i na koji način uticati na dizajn proizvoda i marketing.
Prezentaciju rezultata AdEX istraživanja za 2021. godinu, koja je neizostavni programski deo Digital Day konferencije svake godine, predstaviće Đorđe Bukinac, kao predstavnik Radne grupe za izradu AdEx izveštaja.
Foto: Digital Day
Pored sjajnih keynote predavanja, ovogodišnji Digital Day obeležiće čak osam panela, tematski podeljenih na agencijski, medijski, gejmerski, event, art, performance, influencer i panel koji će predstaviti UNICEF istraživanje.
Foto: Digital Day
Na panelu pod nazivom “End of consumption of media content as we know it“ će se govoriti o i kompanija. Kako da plaćeni mediji zadrže svoju publiku, kako da se nametnu u moru besplatnog online sadržaja i gde se ex-YU region nalazi kada je model pretplate na medije u pitanju, govoriće medijski i SEO eksperti: Nedim Šabić (SEO ekspert), Daniel Fazlić (Digital Editor in Chief, Bloomberg Adria) i Stevan Ristić (General Manager, Vreme), a panel će moderirati Jasmina Koprivica, Head of Digital, Euronews Serbia.
Foto: Digital Day
O industriji organizacije događaja govoriće se na panelu “Show Must Go On”. Da li je posle pandemije event industrija nastavila tamo gde je zastala 2020. ili i u njoj vidimo neke “nove normalnosti”, da li će se živi događaji vratiti u punom sjaju, a virtuelni otići u drugi plan, saznaćemo iz prve ruke od probranih panelista: Sanjina Ćorovića (Production Pool), Nikole Vrdoljaka (404 agency) i Ivana Petrovića (Exit Foundation). Razgovor će voditi Vladimir Kovač, osnivač i host,
DigiTalk.
Foto: Digital Day
“Adland in Times of Change” je intrigantan naslov panela posvećenog promenama trendova u ponašanju potrošača tokom pandemije, sa akcentom na domen digitalnog. Izmene u načinima na koji ljudi rade posao, provode vreme sa porodicom, troše novac na kupovinu roba i usluga, zabavljaju se i druže, otvorile su ujedno i nove prilike i izazove u oblastima marketinga i oglašavanja. Lideri u ovim granama će publici otkriti koliko su one zapravo poremećene novim okolnostima i da li te okolnosti donose više dobrog ili lošeg za poslovanje. Katarina Pribićević, Strategy" Growth Director, McCann Beograd, će u razgovoru sa ekspertima iz marketinških i advertajzing agencija pokušati da mapira prostor i nove šanse koje bi trebalo da preoblikuju čitav digitalni ekosistem. Učesnici panela su: Boris Marčetić (Popular), Marko Pešić (Ovation BBDO) i Vladan Anđelković (New Media Ideas).
Ovogodišnji Digital Day 2022 je mesto gde će profesionalci, i svi koje digital zanima, moći iz prve ruke da saznaju o svetskim tendencijama u domenu digitalnog postojanja, pre svega kroz razmenu i prenos iskustava od strane globalno i regionalno najboljih u branši.
Karte za događaj mogu se nabaviti na sajtu digitalday.rs po ceni koja je zagarantovana do 8. juna.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
Sramna scena zabeležena je u Zemunu, gde je jedna starija sugrađanka morala peške da se probija kroz gužvu, budući da saobraćaj nije funkcionisao na mestu gde su se blokaderi okupili.
Poznati biznismen Branko Babić, koji je poslednjih meseci ozbiljno nagazio blokadere i zadao im velike muke na društvenim mrežama jer razobličava njihove laži, ali i namere u rušenju Srbije, ponovo je na duhoviti način opleo po nekadašnjem košarkašu, a sada zgubidanu broj jedan Vladimiru Štimcu.
Tajkun Dragan Đilas, politička luzer, posle tačno sedam dana od izbornog debakla na lokalnim izborima u Mionici na kojima je njegova SSP osvojila 1,4 odsto, konačno se oglasio o ovom temi.
Šesta epizoda Informerovog TV spektakla “Na merama”, koja se emituje večeras od 20h, otkriće vam zašto je “žuti političar” Borko Stefanović dobio “titulu” “Pakleni vozač”, šta u teretani radi Borkov partijski šef i tajkun Dragan Đilas, gde posle Skupštine odlazi njihova stranačka drugarica Marinika Tepić…
Prošle sedmice u popularnoj Informerovoj TV emisiji "Na merama" mogli ste, između ostalog, da vidite, kako biznismen iz Ratkova Branko Babić sa Draganom J. Vučićevićem dogovara kupovinu medija Junajted grupe, šta na pijaci pazari ministarka Milica Đurđević Stamenkovski, kakve turustičke aranžmane merka poslanica-blokaderka Biljana Đorđević, gde penzionerske dane provodi nekadašnji lider SPO-a Vuk Drašković…
Gosti Info jutra Nikola Rađen, bivši vaterpolista, Dragan Vasiljković, fondacija "Kapetan Dragan" i Branko Babić, biznismen komentarisali su uvrede na račun Srba koje dolaze iz regiona.
U jednom poznatom restoranu na Novom Beogradu, večeras oko 21 čas upucan je navijač Partizana N.K. (30), koji je bio u društvu Nenada Alajbegovića zvanog Alibeg.
Policija u Beogradu uhapsila je večeras u Beogradu Vladimira Ulamu (32) i Igora Tomaševića (28), visokopozicionirane pripadnike škaljarskog klana, za kojima su raspisane Interpolove međunarodne poternice za ubistva, kao i krivična dela u vezi sa oružjem i organizovanim kriminalom.
Nenad K. (30) koji je pogođen sa više hitaca u restoranu "Durmitor" na Novom Beogradu prebačen je sa teškim povredama u operacionu salu u Urgentnom centru!
U nemačkom maloprodajnom sektoru u proteklih godinu dana propao je najveći broj firmi u poslednjoj deceniji, saopštila je kompanija za osiguranje kredita Allianz Trade.
Operatori dronova ruske grupe snaga "Istok" uništili su ukrajinsku pešadiju koja je pokušavala da postavi ukrajinsku zastavu, rekao je vojnik sa pozivnim znakom "Hrust" za RIA Novosti.
Ekonomski stručnjak Džefri Saks upozorava da bi konfiskacija 140 milijardi evra ruske imovine mogla da dovede do ozbiljnog finansijskog poremećaja u EU.
Glumac Miodrag Radonjić kaže da je tokom devedesetih godina kada je na prostorima bivše Jugoslavije buktao rat bio dete i da mladi kroz seriju "Tvrđava" treba da shvate da život može da se okrene preko noći.
Književnik Radivoj Raša Popov je pre 11 godina doživeo veliku neprijatnost kada su ga napala dvojica maloletnika koji su mu oteli novac, a onda pokušali i da provale u njegov stan.
Na svom Instagram profilu, popularni lekar i nutricionista dr Poma nedavno je objavio listu ulja za koja smatra da su najzdravijim izborima u ishrani. Istakao je tri namirnice: goveđi loj, ulje oraha makadamije i kokosovo ulje.
Dani kada ste morali da pitate za šifru ili tražite papirić zalepljen na ruteru polako odlaze u prošlost. Zahvaljujući savremenim opcijama povezivanja, sada možete pristupiti WiFi mreži bez ikakvog kucanja lozinke.
Predigra je mnogo više od fizičkog kontakta, ona je iskustvo koje uključuje sva čula i gradi emocionalnu povezanost, a uz tri trika iskustvo će biti nikad bolje.
U planinama severne Jermenije skriva se Fiolotovo, gde već skoro dva veka žive molokani, pripadnici staroveračke zajednice. Mnogi ga nazivaju najčudnijim selom na svetu.
Pravila drugog kruga "Zvezda Granda" razlikuju se od onih u prvom, a voditelj Voja Nedeljković objasnio je koncept koji će važiti u narednim emisijama.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar