Vesić ističe: Nikada se više nije gradilo, kapitalni projekti omogućili ubrzan razvoj zemlje
Podeli vest
U Srbiji se nikada nije gradilo kao u poslednjih deset godina, a kapitalni projekti koje sprovodimo u gotovo svakom mestu dali su šansu za ubrzan razvoj zemlje,dolazak novih investicija i otvaranje radnih mesta ne samo u najvećim gradovima, izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić i dodao da je to novo lice uspešne i razvijene Srbije.
Navodeći da su kilometri novih auto-puteva i brzih pruga, rekonstruisani lokalni i regionalni putevi doveli doravnomernog razvoja zemlje, Vesić je u intervjuu za Kurir rekao da je naš najveći infastrukturni projekat izgradnja beogradskog metroa koju su mnogi obećavali, ali je samo vlast predvođena predsednikom Aleksandrom Vučićem ispunila obećanje i krenula da gradi metro.
Vesić je istakao da su radovi uveliko u toku i da ćenasipanje terena na Makiškom polju biti završeno već u junu što je šest meseci ranije nakon čega, dodao je, kreće izgradnja depoa.
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić putem svog zvaničnog Instagram naloga podelio je fantastične vesti, da je nacionalne kompanija "Er Srbija" postigla vanserijske rezultate.
Na prvoj deonici Dunavskog koridora završeni su radovi u levoj traci, u smeru od auto-puta E75 ka Požarevcu, na koju se prebacuje saobraćaj, kako bi se rekonstruisala i desna traka tako da će prvih 21 kilometar brze saobraćajnice od auto - puta do Požarevca biti završeno i pušteno u saobraćaj do kraja godine, izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić.
23.04.2024
09:49
Naveo je da će se tokom 2025. i 2026. godine graditi sve stanice na trasi prve linije metroa, a da za one koje će se graditi naredne godine već na jesen počinju pripremni radovi.
Takođe, Vesić je rekao da su naručene dve „krtice“ odnosno TMB mašine koje pod zemljom kopaju tunel i koje će, kako je dodao, 2026. godine početi sa radom.
Ministar je naveo da prva linija metroa, dužine 21,4kilometra, vodi od Železnika do Mirijeva i da će imati 21 stanicu, dok će druga linija biti duga 21,1 kilometar, spojiće Zemun i Mirijevo i imati 23 stanice.
Međunarodni sajam građevinarstva (UFI) - SEEBBE, na kojem učestvuje više od 500 izlagača iz 23 zemlje, otvoren je danas na Beogradskom sajmu, u prisustvu ministra građevinarstva Gorana Vesića koji je poručio da je građevinarstvo nezaobilazan sektor u razvoju naše zemlje, jer svaki dinar koji se tu uloži multiplikuje se tri puta u BDP-u.
Građevinarstvo je značajan zamajac razvoja Srbije, izjavio je danas ministar građevinarstva, saobraćaja i infrstrukture Goran Vesić i dodao da je ukupan broj građevinskih dozvola u četvrtom kvartalu prošle godine bio 15,6 odsto što je više u odnosu na isti kvartal 2022, kao i da je ove godine već izdato 30.000 građevinskih dozvola.
22.04.2024
15:25
Vesić je rekao da je izgradnja beogradskog metroa najveći infastrukturni projekat u istoriji Srbije i da se zato potpuno vodi, nadgleda i finansira od strane Vlade Srbije.
- Izgradnja metroa je izuzetno kompleksan projekat. Videli ste kakvu pažnju u javnosti je izazivalo objavljivanje pozicije trase i stanica. To je samo deo izazova sa kojima se suočavamo, a da ne govorim o rizicima geološke prirode, nakon što krene kopanje tunela. Siguran sam da će izvođači radova i projektni tim uzetu u obzir sve rizike i završiti projekat u predviđanom roku, a to je da do kraja 2028. godine imamo završenu prvu fazu, prve linije, sa 15 stranica, 10 šahtova - rekao je Vesić.
Nakon toga, dodao je, sledi faza testiranja i probnih vožnji posle čega će građani moći da se voze prvom linijom beogradskog metroa.
Kada je u pitanju cena, Vesić je rekao da će se ona znati kada budu potpisani komercijalni ugovori za izgradnju i opremanje prve dve linije beogradskog metroa.
Naveo je da je procena da će prve dve linije koštati oko 4,4 milijardi evra, ali da će se tačan iznos znati kada budeugovoren, te s tim u vezi poručio građankama i građanima da ne veruju lažima koje, kako kaže, plasiraju pojedini dokoni i zlonamerni političari u vezi sa cenom metroa.
- Licitiraju sa cenama od čak deset milijardi evra, a pojedini od njih koji nisu znali da izgrade m od metroa sada pričaju kako su oni ugovorili isti posao za manje pare!? Nikada izgradnja metroa nije u Beogradu ugovorana pa nikonikada nije ni imao cenu, bila ona viša ili niža od one koju ćemo mi dobiti u pregovorima. A kada cena bude ugovorena tada će javnost o tome da bude obaveštena - rekao je Vesić.
Naveo je da je metro skup projekat jer, kako je rekao, da nije tako gradila bi ga Jugoslavija.
Istakao je da velike metropole kao što je Beograd nemogu da funkcionišu bez metroa i da će, tek kada metro bude počeo da radi, građanke i građani videti koliko će im biti lakši i komforniji život.
- Naravno, i kada se ugovori cena treba uzeti u obzir da ona može da se menja zbog nestabilnosti na tržištu građevinskog materijala i globalne ekonomske situacije - dodao je Vesić.
Komentarišući navode da je projekat izgradnje metroa pao u zapećak zbog nedostatka novca, ali i zbog EXPO-a 2027, Vesić je rekao da je čuo takve price, ali da one nisu tačne.
- Njih šire oni koji bi da se metro nikada ne izgradi jer ako predsednik Vučić uspe u tome uz pomoć Siniše Malog i moju, koji se od početka ovog projekta bavimo njegovom realizacijom, to će biti merilo njihove nesposobnosti. Kako da objasne ljudima da Vučić može da izgradi metro, a oni nisu bili u stanju? - dodao je Vesić.
Podsetio je da je još od 1970. godine, kada se prvi putpojavila ideja o izgradnji metroa u Beogradu, pa sve do danas, ova tema jedna od najaktuelnijih i najvažnijih za građane.
- Projekat ni najmanje nije pao u zapećak, naprotiv dinamika realizacije trenutno je ispred planirane. Na primer, pripremni radovi na Makiškom polju biće završeni u junu, a rok je bio decembar ove godine. To vam pokazuje koliko se brzo i sa koliko entuzijazma sprovodimo ovaj projekat - rekao je Vesić.
Podsetio je da je nedavno sa kompanijom „Power China“ potpisan ugovor kojim su pokrenute aktivnosti naprojektovanju i izgradnji metroa na Makišu, a da se u 2025. godini počinje sa izgradnjom stanica na prvoj liniji.
Govoreći o izložbi Expo 2027, Vesić je rekao da je to samo jedan od elementa programa razvoja „Skok u budućnost - Srbija 2027“ koji je predstavio predsednik Vučić.
Naveo je da će izgradnja sajamskog prostora i stambenog bloka za potrebe EXPO 2027 koštati oko 2,5 milijardi evra, dok se u ceo program razvoja „Skok u budućnost – Srbija 2027“ ulaže čak 18 milijardi evra.
To su, navodi, ulaganja u razvoj drumske i železničke infrastrukture, rekonstrukciju lokalnih i regionalnih puteva,zdravstvo, obrazovanje, turizam, poljoprivredu, u sve sfere privrede i društvenog života.
Vesić je rekao da je EXPO samo kruna razvoja naše zemlje koji će se dogoditi u narednom periodu.
- U 2027. godini prosečna plata u Srbiji iznosiće 1.400 evra, neće biti ni metar regionalnih i lokalnih puteva koji nisu rekonstruisani. Da li je mogao to neko da zamisli pre 10 godina? - upitao je Vesić i dodao da je sve to rezultat uspešne i mudre politike koju vodi predsednik Vučić.
Na pitanje koliko održavanje novih izbora u Beogradu utiče na realizaciju ovog, ali i drugih infrastrukturnih projekata, Vesić je rekao da se najznačajniji infrastrukturni projekti u Beogradu finansiraju stoprocentno iz republičkog budžeta.
Tu, naveo je, spadaju nastavak izgradnje obilaznice oko Beograda, metro, gradska železnica, Expo, postrojenja za preradu otpadnih voda u Velikom Selu i Batajnici, novi Savski most, most kod Ade Huje, novi železničko – drumski most kod Vinče, novi muzej Nikole Tesle, tunel Karađorđeva - Bulevar despota Stefana koji potpuno finansira Vlada Srbije, a čija je realizacija i projektovanje, podsetio je Vesić, počelo kada su Siniša Mali i on obavljalijavne funkcije u glavnom gradu.
- Beograd je jedna od retkih metropola u Evropi koja ima ovakvu podršku države. Samo tokom prošle godine za puteve u Beogradu Republika Srbija uložila je tri milijarde dinara. Nedavno smo započeli i izgradnju auto-puta Beograd – Zrenjanin – Novi Sad. Ova saobraćajnica ćepotpuno promeniti život, posebno građana leve obale Dunava. Svi ti projekti se realizuju neometano i zavise odVlade Srbije koja ih finansira i sprovodi, ali naravno da je za njihovu što efikasniju realizaciju potrebna sinergija svih nivoa vlasti, pa i gradske - rekao je Vesić.
Zato je, ističe, ključno da na narednim izborima u Beogradu pobedi lista „Aleksandar Vučić – Beograd sutra“ i da grad i Republika nastave zajedno, kao jedno da rade na razvoju naše prestonice.
Vesić je rekao da se u Srbiji nije gradilo kao u poslednjih 10 godina i podsetio da se grade auto-put od Pakovraća ka Požegi, Moravski koridor, auto-put Sremska Rača – Kuzmin, Fruškogorski koridor, Dunavski koridor, brza saobraćajnica Bački Breg – Srpska Crnja, auto-put Beograd – Zrenjanin – Novi Sad, brze saobraćajnice Iverak - Lajkovac, Šabac – Loznica, Slepčević – Badovinci, brza pruga Novi Sad – Subotica, brza pruga Beograd – Niš, kanalizacija i postrojenja za preradu otpadnih voda…
To je, dodao je, samo deo onoga što se gradi ističući da gotovo da nema mesta u Srbiji gde se ne sprovodi neki kapitalni projekat.
- Svi ti projekti dali su šansu za novi, ubrzan, razvoj zemlje. Da u Srbiju dolaze nove investicije, nova radna mesta, ne samo u najveće gradove, već i u druge delove zemlje. Da koristeći brzu prugu možete da živite u Subotici, a radite u Beogradu, i obrnuto, da izgradnjom auto-puta možete lako da odete u Ovčarsko-kablarsku klisuru i istražite njene lepote, a meštani ovog dela zemlje da mogu dobro da žive od turizma i poljoprivrede, da mladi ostaju u svojim mestima i tu zasnivaju biznise, porodice i žive uspešno od svog rada - rekao je Vesić i dodao da je to novo lice uspešne i razvijene Srbije.
Ministar je istakao da je ovo definitivno decenija srpskih železnica, navodeći da je od 2012. godine do danasizgrađeno 108,1 kilometar pruga, a da od 2000. do 2012. nije izgrađen nijedan centimetar pruge.
- U istom periodu rekonstruisali smo 842,8 kilometara pruge, a planiramo izgradnju i rekonstrukciju 2017,8 kilometra. Od 2000.do 2012. rekonstruisano je samo 31 kilometar pruga. Do kraja godine puštamo u saobraćaj brzu prugu Novi Sad – Subotica, a krećemo da gradimo brzu prugu od Beograda ka Nišu, čija je vrednost oko 2,75 milijarde evra - rekao je Vesić.
Naveo je da imamo snažnu podršku Evropske unije u tom projektu i da smo dobili grant od oko 600 miliona evra za rekonstrukciju pruge Beograd – Niš, te dodao da se sa EU radi i na rekonstrukciji pruge Niš – Dimitrovgrad i izgradnji železničke obilaznice oko Niša.
- Ceo ovaj koridor biće deo brze pruge koja spaja Atinu i Budimpeštu i povezaće Balkan sa centralnom Evropom. Na ovoj trasi Srbija će biti jedna od najvažnijih tačaka i zato se radujem radu sa kolegama iz Mađarske, Severne Makedonije i Grčke i budućem sastanku koji ćemo organizovati u Beogradu gde ćemo pokrenuti daljeaktivnosti na ovom projektu - rekao je Vesić.
Na pitanje da li na Kopaoniku i Zlatiboru može da se zaustavi “urbanistički haos koji preti da izazove i ekološke akcidente”, Vesić je odgovorio da su se donošenjem izmena i dopuna Zakona o planiranju i izgradnji i primenom njegovih odredbi stvorili uslovi da se uvede red u oblasti na teritoriji nacionalnih parkova.
- Jedan od osnovnih principa, čija primena mora pratiti sve naše aktivnosti, jeste princip održivosti. Logično, isti je posebno značajan za područja koja svojim prirodni odlikama i posebnošću zavređuju poseban režim zaštite države - rekao je Vesić.
Uveren je, kaže, da će mere koje su primenjene kroz usvajanje izmena i dopuna Zakona o planiranju i izgradnji, ali i one koje su u planu da budu preduzete u narednom periodu, poput novog prostornog plana Republike Srbije, dati rezultat u smislu zaštite nacionalnih parkova, posebno onih koji zbog svog izuzetnog turističkog potencijala postaju predmet neadekvatne i prekomerne eksploatacije.
- Nedavno sam se dogovorio sa Srpskom akademijom nauka i umetnosti da raspišemo međunarodne konkurse za izradu master planova razvoja srpskih planina koji će biti osnova za izradu urbanističkih planova. Kako završavamo puteve i pruge tako sve više i više planina kao što su Golija, Cer, Zlatar, Javor, Jelica, Goč,Jastrebac, Stara Planina pa i Pešter kao visoravan postaju dostupnije građanima. Zato je važno da na konkursu dobijemo najbolje svetske biroe i arhitekte koji se bave uređenjem nacionalnih parkova, da odredimo sadržaje koje će te planine imati kako ne bi postale predmet neplanske gradnje - rekao je Vesić.
Na konstataciju da je, dok je bio zamenik gradonačelnika Beograda izjavljivao da ga predsednik Vučić i noću zove zbog rupa na putu i pitanje da li ga i sada, kada je ministar, poziva i šta je najčešće na meti kritika, Vesić je odgovorio:
- Kada ste deo tima Aleksandra Vučića i kada radite za svoju zemlju, onda nije važno je koliko je sati, da li je prošlo radno vreme i da li je noć. Građani ove zemlje čekaju decenijama da se reše neki problemi i zamislite visada njima kažete „zovite sutra, prošlo je 15.30“. Tačno je, predsednik me zove odmah, nakon što sazna za neki problem, uopšte nije važno koliko je sati - rekao je Vesić.
Kao jedan od primera, Vesić je naveo asfaltiranje prilaza školi u Velikom Selu.
- Prošle godine u decembru predsedniku se obratila majka troje dece iz Velikog Sela u dolini Jadra. Požalila se kako je prilaz školi u tom selu ostao neasfaltiran. Predsednik me odmah zvao, izdao sam nalog i prilaz školi je asfaltiran. Takvih primera imate na desetine. Put Ram – Bratinac, Suvi do Stubal, Kokin Brod – Pribojska Banja, Osonica kraj Ivanjice, selo sa najviše dece u Srbiji, put do crkve Pokajnice i do Crkve Zahvalnice u Radovanjskom lugu i mnogi drugi putevi, svi su oni urađeni na preporuku predsednika Vučića koji veoma dobro razume koliko je važan razvoj lokalne infrastrukture i da svako mesto i svako selo ima put - rekao je Vesić.
Na pitanje u vezi sa društvenim mrežama, Vesić je rekao da su one za njega posebno važan alat komunikacije sa građanima.
Podsetio je da je prisutan na svim relevantnim mrežama, ali i da je napisao udžbenik o korišćenju društvenih mreža u politici koji će uskoro biti i objavljen u Srbiji i Sloveniji.
- Onda vam je jasno sa kojom pažnjom i strašću pristupam tom poslu. Dok sam bio u gradu Beogradu jednom sedmično sam imao uživo uključenja na Fejsbuku, Instagramu i Jutjubu gde su se građani javljali ili putem video poziva ili putem komentara i iznosili svoje problem - rekao je Vesić.
Naveo je da njegovu pokretnu kancelariju, koju je pokrenuo dok je bio u Gradu i obilazak važnih infrastrukturnih projekata sada na republičkom nivou često prate kamere za uživo prenos.
Vesić je istakao da su otvorenost i participacija za njega odlike uspešne državne uprave i da za to želi da građanima maksimalno približi šta je to što se radi u ministarstvu na čijem je čelu, ali i da im pruži još jedan vid komunikacije gde mogu da iznesu svoj problem, daju sugestiju, postave pitanje…
- Naravno, sada kada sam u Vladi, imam manje vremena da se direktno bavim mrežama, ali imam tim ljudi koji sve vreme prati, ažurira, komunicira sa građanima i redovno me izveštava o njihovim zahtevima. Mnoge smo problem rešili saznajući za njih kroz poruke građana, od trotoara, nedostajuće saobraćajne signalizacije do rekonstrukcije kolovoza - rekao je Vesić.
Pozvao je građane da pišu i dalje, uz poruku da će se on i njegov tim potruditi da svako dobije odgovor i reše probleme koji mogu biti rešeni.
- Verujem da tako treba da rade sve moje kolege u Vladi jer ako predsednik Vučić ima vremena da priča sa ljudima imamo valjda i mi? Prezirem političare od lokalnog do republičkog nivoa koji nemaju vremena da obilaze građane, koji ne izađu na lice mesta kada se desi neki problem ili nesreća ili ne pokažu empatiju prema ljudima. Da prevedem na srpski, koji sve rade suprotno od onoga što radi predsednik Vučić koji ima najveću podršku građana. Politika znači da rešavate probleme a većina problema nije lepo. Ali oni to ne razumeju. To su političari koji kratko traju jedino što nanesu veliku štetu. A samo treba da pogledaju šta predsednik Vučić radi kada je u pitanju komunikacija sa ljudima - zaključio je Vesić.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić putem svog zvaničnog Instagram naloga podelio je fantastične vesti, da je nacionalne kompanija "Er Srbija" postigla vanserijske rezultate.
Ruski napad interkontinentalnom balističkom raketom (ICBM) na ukrajinski grad Dnjepar tokom noći izazvao je ozbiljne posledice, a sada su se pojavili i prvi snimci sa lica mesta.
Na snimku s drona, objavljenom na internetu, navodno su zabeleženi udari britanskim krstarećim raketama "storm šedou" na komandni kompleks unutar Rusije.
Advokat i ideolog opozicije u Srbiji Sead Spahović javno je na antisrpskim Šolakovim medijima branio dokazanog nasilnika Gorana Ješića, a narod nazvao nasilnim.
Predsednica Narodne skupštine Srbije Ana Brnabić obratila se lideru Stranke slobode i pravde nakon što ju je nazvao "kombinacijom neograničenog zla i ograničenih intelektualnih sposobnosti".
Šef poslaničke grupe Srpske napredne stranke Milenko Jovanov upitao je lidera Stranke slobode i pravde Dragana Đilasa da objasni kako se na pošten i zakonit način tokom vršenja vlasti prihoduje ogromna suma novca.
Skandalozna odluka novosadskog tužilaštva da se uhapse bivši ministar Goran Vesić i v.d. direktorka "Infrastruktura Železnice" Jelena Tanasković posledica su jezivog pritiska opozicije i tajknuskih medija!
Gosti Informerovog "Otvorenog studija" bili su bivši premijer Srbije Nikola Šainović i politikolog Vladimir Kljajić. Oni su govorili na temu nasilnih protesta koje opozicija održava u Beogradu.
Alija Balijagić (65) osumnjičen za ubistvo brata i sestre Jovana i Milenke Madžgalj, krio se u jednoj napuštenoj vikendici u selu Pribojska Goleša u kojoj je i uhapšen, a Informer je ekskluzivno došao u posed snimaka i slika tog skloništa.
Ruska vojska je udarila ukrajinski industrijski objekat jednim od najnovijih raketnih sistema srednjeg dometa - nenuklearnom balističkom raketom pod nazivom Orešnik.
Kijev će žestoko udariti po ruskim ciljevima u Sevastopolju! Ruski oficir prvog ranga Vasilij Dandikin smatra da će Ukrajina upotrebiti rakete Neptun i da će mete biti sistemi protivvazdušne odbrane, aerodromi i fabrike, ali i luka u kojij je smešten deo Crnomorske flote!
Ruski predsednik Vladimir Putin izjavio je danas da je Rusija, kao odgovor na napade američkim i bitanski dogodometnim raketama, na ukrajinsku teritoriju ispalila novu balističku raketu srednjeg dometa ''Orešnik'.
Ukrajinski zvaničnici zahtevaće od Vašingtona da im pošalje rakete Tomahavk i dozvoli njihovu upotrebu protiv ciljeva duboko u Rusiji pre isteka mandata predsednika Džoa Bajdena, rekao je ukrajinski poslanik za Politiko.
Glumica i manekenka Bo Derek nedavno je proslavila svoj 68. rođendan, a svojevremeno je važila za seks simbol. Sedamdesetih godina našla se u centru pažnje zbog kontroverzne veze sa rediteljem, koji je bio stariji od nje 30 godina.
Tokom svadbenog plesa ispred mladenaca se pojavila trbušna plesačica, gde većina komentara koji su se naši ispod snimka, smatra da je ovaj "iznenađujući" trenutak bio neprimeren i da nije uzela u obzir osećanja mlade.
Poznati frizer Peđa Božić podelio je za Informer.rs par saveta kako je najbolje da održavate kosu tokom hladnih dana, da biste uvek imali negovanu i urednu frizuru.
Odnos pokojne princeze Dajane i njene maćehe, Rein Spenser, bio je ispunjen sukobima i predrasudama. Iako su Rein smatrali "zlom" maćehom, kasnije se otkrilo da ni Dajana nije bila sasvim nevina u njihovim napetim porodičnim odnosima. Njihova priča, isprepletena ljubavlju, mržnjom i skandalima, otkriva složenost porodičnih veza u aristokratskom svetu.
Muškarac rođen u znaku Strelca važi za najvećog zavodnika u Zodijaku. Žene koje se zaljube u njih treba da budu oprezne jer su oni večiti avanturisti koji opijaju šarmom.
Pevač Vukašin Brajić potvrdio je za Informer da su on i svi članovi njegovog benda dobro i da niko nije povrđen u saobraćajnoj nesreći koju su sinoć doživeli prilikom povratka sa svirke.
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.